Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/23 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
2 body
-
1 bod
-
Dost často je po sundání olejový vany zanešený starým silikonem sací sítko ve vaně. Může to způsobovat i špatnej(jinej) olejovej filtr. Ale to si musí chlapi po sobě zkontrolovat, takže jim to vrátit na reklamaci.1 bod
-
Velké poděkování uživateli RŠ - video zase běží a navíc mi aktivoval k ACC i možnost přepnout na běžný tempomat. Super.1 bod
-
Ak to začalo hneď po tom, ako si menil rozvody, asi by som navštívil daný servis, aby si po sebe skontrolovali svoju prácu, resp. nech hľadajú chybu oni. Ja osobne by som to tipoval na nejaký problém okolo olejového filtra, ale varím z vody. P.s.: Aký olej sa tam dával? Nebola to nejaká 10W-40-ka, alebo nejaký podobný "med"?1 bod
-
1 bod
-
Však to tady několikrát je.... Třeba tady https://forum.skodahome.cz/topic/133543-svíčky/?do=findComment&comment=24489961 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tohle je ohromně individuální. Já osobně bych Karoqa nechtěl z více důvodů, ale každý jsme jiný. Nejlepší je si ho na víkend půjčit v konfiguraci co nejbližší tomu, co bys pořizoval a pořádně ho projezdit. To ti řekně víc než 10 příspěvků tady.1 bod
-
- zpusob posezu jako na židli na delší trasy- vůbec bych se nebál. Mám sportovní sedačky a za mě nejlepší posez co jsem zatím měl. I na delší cesty, nic nebolí ani po 600 km (mám 195 cm). - zda kratší rozvor neskáče s autem dopředu dozadu- vůbec nemám ten pocit. - co se týče hlučnosti, tak při 150/160 Km/h už je slyšet aerodynamický hluk, ale nic strašného na auto této cenové kategorie. zajdi do autosalonu a svez se...;)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Spisovná verze komentáře: Dle toho, co jsi zde popsal, se zdá, že máš určité názory na údržbu a správu DPF. Je důležité pamatovat na to, jaký vliv může mít nedostatečná údržba na výkon vozu a životní prostředí. Zaznamenal jsem, že někteří řidiči z tvých končin, kteří jezdí přes naši oblast do Prahy za prací, občas neprojevují nejlepší jezdecké návyky. Je možné, že někteří z nich potřebují více informací o tom, jak správně udržovat své vozidlo. Pokud jde o technickou stránku, je důležité mít na paměti, že DPF potřebuje správně fungující EGR ventil k efektivnímu provozu. Je nezbytné porozumět emisnímu systému a jeho funkci pro správnou údržbu vozu. Vždy je dobré mít informace a postarat se o své vozidlo co nejlépe. Tomu to textu možná porozumíš lépe: Tvoje myšlenkové pochody co jsi zde napsal mluví za vše a je jen otázka času než to DPF vykucháš (což jsi avizoval a čemu se nevyhneš když pálíš litr oleje na pár km) V neposlední řadě dostatečná zkušenost s tvými krajany, kteří přes nás jezdí pracovat do Prahy. Každý druhý nadupaný vydýchaný diesel v audi a nebo vw s naprosto začouzeným levým koncovým světlem, hrnoucím po okresce jako hovado 140 km/h a agresivním předjížděním v táhnoucí se koloně 60 km. Když jsme u toho, ten to motor neumožní DPFku správně pracovat, když k tomu nemá EGR ventil, ale to už je zase problém toho že nevíš do čeho hrabeš absolutně nechápeš princip emisního systému a ve finále je to ti stejně úplně fuk, proto pár koníků se navíc hodí, ty idioti z EU co toto vymysleli tomu podle tebe stejně nerozumí, je to jen vyhazování peněz oknem a vůbec ty jsi letadlo a rozumíš všemu lépe a víš že DPF + EGR všemu a všem škodí, jeho odstraněním, prokážeš službu celému lidstvu a dokážeš tím jaký jsi vzdělaný pašák.-1 bodů