Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/18/23 ve všech sekcích

  1. Ve čtvrtek proběhla návštěva Sedliště
    4 body
  2. Kdy že je ten další sraz, kdy si nemusím brát prachy sebou? 😉
    2 body
  3. To nemusíš mít strach. Je to tam fixované, aby to nikam nepropadlo do sloupku.
    1 bod
  4. Jsem o víkendu měnil svíčky od NGK a jiskřiště přesně sedlo jak mělo dle doporučení a utahovací momentu, nemusel jsem nic přetahovat nebo nedotahovat. Takže bych tipnul že NGK pod tím modelem svíčky vyrábí pro sebe i pro VW a nedělá rozdíl.
    1 bod
  5. S tím se bude muset něco udělat. Minimálně bude muset nás mazáky hostit.
    1 bod
  6. Též mám chvílemi pocit že je rentiérem 😀
    1 bod
  7. @Patrik1971 06Q 103 925 N
    1 bod
  8. Jinak co tak koukám po novém autě od jiných značek, tak obrovská výhoda Škodovek je i toto fórum, kde seženu snad i samodomo dodělání kanónu na střechu. Těch Škodovek je prostě tolik a hlavně ojetých, kdy je strašně moc lidí co se v nich vrtají a vylepšují.
    1 bod
  9. Superb IV má světovou premiéru 2.11.23 a 9.11. ho uvidí všichni v Praze. Objednávky po Vánocích, fyzicky salony květen.
    1 bod
  10. Jenom pro informaci, odpověď z Boleslavi na dotaz ,jak zkouší motory po montáži. O žádný "záběh" se samozřejmě nejedná: " Vážený pane , motory Škoda prochází v prvovýrobě celkem třemi typy zkoušek. Je to jednak zkouška bezchybného fungování elektroniky, dále zkouška funkcí motoru za běhu po jeho nastartování(cca 4-5% produkce) a naposledy tzv. studená zkouška, kterou ověřujeme funkce motoru za nuceného běhu - tlaky, výkon atd.(absolvuje 100% produkce). Podáváme Vám tuto informaci, s pozdravem Mgr. Bohuslav Brojer | PST - Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic "
    1 bod
  11. Presne takto to vyzera, ked si clovek zalozi svoje poznanie na popularnych dokumentarnych filmoch a casopisoch. Zle si pochopil jednu zasadnu vec. Nie kazdy motor ide na brzdu. Je presne stanoveny pocet motorov v danej serii, ktore sa takto testuju a je to len zlomok. Dovod je velmi jednoduchy. Je to prilis drahe a dlho to trva. Moje znalosti nepochadzaju s nejakeho americkeho dokumentu, ale studia a prace, a ver mi nie vzdy laik pride ku spravnemu zaveru pri pozerani takychto videii.
    1 bod
  12. Kristova noho, to jsou dotazy. Za nedlouho se budou lidé ptát jestli při dofukování pneumatiky mají mít ventilek nahoře nebo dole. Všechny motory jsou již zajety na motorové brzdě po výrobě.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...