Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/28/23 ve všech sekcích

  1. Tento rok som bol 1000km na sever za Gdansk a 2000km na juh na samotný okraj Talianska. Všade Columbus ukazoval všetky dopravné zápchy vynikajúco. Napríklad cestou po A14 z juhu do Vicenzy som obišiel s Columbusom všetky hodinové zdržania okolo Bologne a Ferrary 4-pruhovkami mimo hlavnú diaľnicu a ešte ušetril nejaké EUR za poplatky na diaľnici. V utorok dtto Martin - Poprad ponúkol Columbus obchádzku dvoch kolón pred Ružomberkom cez Dolný Kubín. 35 minút ušetrených. Takže myslím že on-line info na 95% funguje spoľahlivo. Samozrejme sa mi stalo, že dopravná zápcha sa zobrazila v momente keď už som v nej stál, ale to bude u všetkých navi rovnako. zásadné plus v prospech Columbusu je množstvo prejazdových bodov - snáď 9 - oproti jednomu (?) vo Waze. Tiež kontinuálne ukazovanie trasy s dopravnými udalosťami na pravej strane Columbusu je zásadné plus - netuším, kde má toto Waze a či vôbec. zásadné mínus pre Columbus - a tu je otázka či je to len v mojej O4 alebo všeobecne (odskúšané v jednej ďalšej tam to bolo rovnako u mňa - je, že pri prvej návšteve nejakej krajiny sa môže stať, že POI v Columbuse nie sú stiahnuté. Resp. sú tam nesprávne zadané a aktualizujú sa on-line až pri ceste na miesto. toto potom znamená, že sa navigácia "stratí" a po vypnutí v mieste kde nie sú aktuálne POI vyhlási, že nevie ďalej navigovať. Po pár hodinách sa všetko aktualizuje a potom už funguje OK. S týmto sa nedá nič urobiť, pretože off-line aktualizácia cez USB sa u MIB3 nedá urobiť
    3 body
  2. Občas jsem taky poslal hlášení o nefunkčnosti. Řekl bych, že za začátku toho bylo víc. Teď už to není tak časté (používám to 5.let). Jednou jsem měl dokonce výpadek skoro měsíc a to už jsem byl docela vytočený. Řešil jsem to s podporou a specialisty. Výsledek byl, že mi prodloužili zdarma o 3.měsíce platnost. Jinak od začátku říkám, že by to mělo být zdarma, protože mi někdy přijde, že uživatelé jsou jen pokusní králíci. Poslední dobou ani žádné vylepšení není, jen změna loga a názvu.
    1 bod
  3. Ahoj, nedostal som sa stále k výmene - premýšľam skorej nad výmenou za facelift v Hybride - Každopádne dostupnosť je veľmi nízka tohto auta, v počte ktorý spočítaš na dvoch rukách na celom území Slovenska. Každopádne kalibrácia je ľahká, vymení sa - zdvihne sa auto do vzduchu ( aby sa nedotýkali pneumatiky zeme ) a spustí sa kalibrácia skrz diagnostiku a uložia sa hodnoty.
    1 bod
  4. Ak si kúpil auto v Škodovke tak máš ročnú záruku, nie? V tom prípade by som išiel do tej Škodovky a nech hľadajú chybu oni.
    1 bod
  5. Klasická,stále se opakující problém s čidly-drátky v nábobce. 1) vytáhnout nádobku,nalít ocet nebo jinou kapalinu rozpouštějící vodní kámen.Já to dělám spec.přípravkem od opravářů praček na vodní kámen. Napít,nechat půl hodinky působit,občas protřepávat.Nalít horké!! 2)pokud to nepomůže,tak novou,stojí pár stovek
    1 bod
  6. Ja osobne bych ji radeji zaregistroval aby auto vedelo ze ma novou i kdyz ma stejne parametry. Ono i kdyz je stejna tak se proste bude lisit kapacitou (stara/nova) tak aby se k ni auto nechovalo jako k te stare. I dve nove stejne baterie stejne nejsou. Mozna si ale auto zjisti samo ze kapacita se zvedla a bylo by to ok. Ale ten proces nakou dobu trva.
    1 bod
  7. Ano, predna naprava su C2516S a zadna naprava C1521S. Len ako som pisal, pred rokom ked som pozeral, tak sli vsade po 400+ eur a zrazu to padlo vsade na 150+ eur, tak potom sa DCC uz nejavi ako draha zalezitost na opravu. A jednom z najznamejsich eshopov (zlto-cierne logo) maju stale tie na zadnu napravu za 400+, no vade je to o 200-250eur lacnejsie. Takze teraz aj ti, co vtedy hovorili, ze je to moc si to mozu doteraz dopriat a uzit si kvalitnejsiu jazdu
    1 bod
  8. No právě většina má na autě Tomkety a podobný sra*ky a pak to svádí na brzdy. Nejkratší brzdnou dráhu na mokru má myslím Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 a oproti tomu nějaká nejhorší testovaná zabrzdí snad o 9m dál. To je skoro o dva superby. Kódováním jde upravit chování ABS pro velikost brzd, to se dělá při výměně za větší kotouče. Pak je možnost nakódovat nějaké "předplnění brzd". To mi kódoval ferda. Prostě líp fungujou brzdy. Ferdy jsem se neptal, ale pamatuju si tady někde napsaný info, že je to jako když někde sekneš zatáčku nebo jedeš svižně a přitáhnou se ti pásy a natlakujou brzdy, tak takhle jsou natlakovaný furt. No něco jsem našel. 🙃
    1 bod
  9. Pridávam fotografiu, ľavej prednej strany, odkiaľ počujem búchanie a cítim diskomfort. - práva strana je o 50% menej otečená.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...