Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/22/23 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. @MOJE_JMÉNO máš samozřejmě pravdu, ale pokud jezdil do AS na výměny a kdyby tam měl GPF, tam mu tam zcela jistě 502.00 nenalejou...
    1 bod
  3. 90% lidi ma odtah do 50km zdarma k povinnemu ruceni zavolej si na pojistovnu a uvidis podle me si myslim 30km je porce to auto to neda za me kord kdyz krmi vsechny jednotky altik co stoji si zjisti na internetu neznam nikoho jeste kdo by na tomhle aute menil
    1 bod
  4. Několik málo postřehů z výměny zapalovacích svíček svépomocí doma v garáži. Svíčky jsem měnil už potřetí (měním co 50 tkm), dvě poslední výměny byly svíčky Bosch, teď NGK, konkrétně originál 04E 905 601 B, mám motor CHPA, je možné tyto svíčky použít, byť jsou o něco delší, jak už níže někdo psal. Co jsem porovnával, mají i masivnější elektrodu než svíčky Bosch a působí takovým na pohled kvalitnějším dojmem. Největším problémem bylo vyndat ven zapalovací moduly, byly přilepené a nešly ven i když byl motor zahřátý. Nakonec se mi osvědčilo oběma rukama chytit modul, prsty podebrat spodní gumovou část a přerušovaným tahem tahat silou ven. U válce 1,3,4 se mi takto podařilo moduly dostat ven bez poškození. U válce 2, ten šel nejhůře, jsem modul tahal i za cenu, že ho zničím. Nakonec povolil a pustil se, kdy odstředivou silou vyletěla pružinka, která spojuje a zároveň přitlačuje kontakt svíčky. Celkem dlouho jsem ji po garáži hledal, ale podařilo se mi ji najít, nasadit zpět a po demontáži gumové části z modulu, nasazení pružiny dovnitř, nasadit zpět. Samozřejmě jsem svíčky tentokrát namazal, naposledy při druhé výměně jsem nemazal, protože jsem neměl vhodný tuk. Tentokrát jsem se připravil a použil toto speciální mazadlo: https://allegro.cz/nabidka/mazivo-hitachi-pro-zapalovaci-svicky-10g-11909544805 Poté už vše standardně montáž všeho nazpět. Vše dopadlo, všechny moduly jsou v pořádku, motor pracuje správně. Ještě pro všechny přikládám video, jak to může při výměně dopadnout. Je to dle mého nezkušenosti mechanika, proto doporučuji, kdo to nedělal, nebo si nevěří ,ať to raději svěří servisu.
    1 bod
  5. Screen_Recording_20231018_062253_Facebook.mp4
    1 bod
  6. 386967363_6638044476287455_4386595133948813643_n.mp4
    1 bod
  7. Pokud je MK myšleno Monte Carlo, tak to má úplně stejně brzdy jako každá jiná Fabia. Jediné v čem se brzdy liší je jejich průměr, větší průměr je od motorizaci nad 81kW.
    1 bod
  8. Strašný, tak asi zkusit jiný AS, nebo přímo škodovku.
    1 bod
  9. Tak s tím se dá souhlasit, takže obyčejný zákazník, co nemá přístup do ETKY sám, nebo přes někoho, jedině do autorizáku a tam se dozví. Vidím to tak, že i ten pan Sixta by měl na web dávat úplné informace (když už tedy něco slíbí), takhle se jen lidem plete hlava. Toť odpověď pro @Pavel_RB ohledně jaký olej do převodovky.
    1 bod
  10. Myslím si, že se na to spousta lidí (třeba oneb1t) dívá naprosto špatně. Pokusím se vysvětlit. Mám auto A (66 kW TSI) a auto B (81 kW TSI). Obě auta jsou technicky naprosto shodná s jedinou výjimkou a to je převodovka (jiné brzdy můžeme zanedbat), vyššího výkonu je dosaženo pouze jiným řízením motoru. Pokud pojedu s oběma auty po rovné silnici ustálenou rychlostí (pro zjednodušení, to stejné bude platit i když nepojedou ustálenou rychlostí ale budou kopírovat stejný rychlostní profil), tak obě budou pro udržení této rychlosti potřebovat dodat na kola stejný výkon, čili počet koní kterým budou muset "dát nažrat" bude stejný. Je naprosto chybné si myslet, že auto B bude žrát víc než auto A, protože pokud by do směsi nacpalo víc benzínu a zvedlo plnící tlak, tak se stane co? Zvedne se točivý moment a začne zrychlovat. Nevidím jediný rozumný důvod pro to, aby se při částečné zátěži mehanicky stejného motoru zhoršila jeho účinnost v této částečné zátěži. Rozdíl ve spotřebě nastane až tehdy, když motor B začne dodávat víc točivého motoru než motor A, potom teprve dostane víc paliva a k tomu víc vzduchu s čímž souvisí i jiná reakce obou motorů na plyn, což je jediný reálný důvod co dělá rozdíl ve spotřebě z hlediska motoru.
    1 bod
  11. Bez problémov robota, akurát sa musí zvesit napravnica. Musíš robiť geometriu, takže by som dôkladne vymenil všetko čo je zle na náprave.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...