Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/23 ve všech sekcích

  1. Ano. Jaka je nová adresa ? Kdyz uz nejsme v gutech ? A v kolik ?
    1 bod
  2. No sranda je takova ze nikdo nevite jak to mate udelane, treba vam to "kouri" jako blazen i ted ale diky DPF to nevidite. Uvidi se po delsi dobe, jak na tom bude filtr. Jinak porad nechapu komu nestaci vykon 140 kw a 400 Nm. A pokud mi vadi jak se chova DSG na D tak ji prepnu na S ne? 😀 Pripadne kdyz vim ze chci predjizdet jednou za cas, podradim si padlem, od toho tam je.
    1 bod
  3. Ahoj, teď mi u Superba FL uznali výrobní vadu. Jednalo se o rez, který se začal objevovat na spodní hraně dveří jak řidiče i spolujezdce. Nejlépe je to vidět, když sedíte na místě řidiče a otevřete dveře, tak spodní roh. Je tam nějaká lišta, která začala reznout. Jelikož mám i Superba předface, tak tam se u více než čtyři roky starším kousku tento problém neobjevuje. Lištu vymění, dveře ošetří a jede se dál.
    1 bod
  4. Od doby, co na autech používám tekuté stěrače, tak stěrače dobře a hlavně TIŠE stírají. Jen nekupujte ty ve velkém rozprašovači za pár korun například v Kaufu apod. Fungují, ale jen týden, maximálně dva. Skvěle mi fungoval METABOND Clear, teď používám K2 Vizio PRO. Metabond je na jednorázové použití, K2 se nanáší rozprašovačem, takže je na více použití - tedy výrazně levnější. Vydrží míň, ale i tak je to několik měsíců.
    1 bod
  5. Po otevření dveří napětí vždy klesne a poměrně dost - začnou nabíhat všemožné systémy v autě. Je nutné otevřít kapotu, zavřít dveře a nechat to pár minut. Pak odběr ustane a napětí se zvedne. U mě odpojený káblík a baterka v klidu má 12,7 V a po otevření dveří 12,4-12,5V. Auto staré cca 2 měsíce a od příjezdu domů káblík odpojen. Rád bych však verzi, aby SS zůstal funkční (na tlačítko) a jen se napořád zrušilo inteligentní nabíjení. Občas je stání na semaforech dlouhé (železniční přejezd, opravy na silnici apod.) a SS by se hodil. Po klasickém vypnutí motoru se musí provádět klasické procedury - převodovka do P, brzda, start, zařazení D, přepnutí režimu - je to prostě otrava.
    1 bod
  6. Video se mi líbilo a hlavně mi potvrdilo moje rozhodnutí, které jsem provedl před dvěma roky - výměna TDI za iV. Nafťák má polykat stovky kilometrů a nelze ho týrat krátkými couračkami po městě. Na to je vhodnější iVéčko, všechny couračky odjezdí elektromotor. Jenom mám nyní problém - nový SuperB nabízí íVéčko pouze v kombíku 😞
    1 bod
  7. Kdybych neviděl logo, tipoval bych to na asijskou značku. Hlavně lift z profilu a jeho zadek - něco, jako Toyota nebo čínská značka. Bohužel v 4,gen se mi snad líbí víc O4 než S4. V interiér - "pěkný" tablet. A jsem zvědav na materiály po pár letech používání.
    1 bod
  8. @Rapid1.0 posun jak v čem, pro mě největší přínos elektrických sedadel je pamětní funkce. Úplně nesnáším, když mi někdo v servisu rozšteluje sedačku řidiče a já se potom dlouho dostávám do původního nastavení. Elektrická bederní opěrka moc nemá reálný přínos a využití.
    1 bod
  9. Je to imho jeste horsi, zadek je uplne retro, vypada jak Insignia nebo i30, predni svetla jsou z nekterych uhlu vylozene oskliva. Stefani holt neni Kaban…
    1 bod
  10. Možná jsem zaujatý, ale žádný wow efekt to není. Prostě normální nové auto. Jsem rád, že mám S3. Interiér hezký, exteriér nějaký divný. Takový placatý Kodiaq. Ostré hrany se mi na S3 líbí, tady ostré prvky světel v jejich zakulaceném VW tvaru vypadají jako slátanina. Asi bych volil spíše Passata, ikdyž u něj by mi hodně vadila absence smart dials...
    1 bod
  11. Tak mi dnes přišel mail, že auto je vyrobené a čeká se na převoz. 🎉 Úplně původní termín byl myslím 46. týden, poslední slibovaný 43. (minulý) týden.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...