Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/24/23 ve všech sekcích

  1. Taky přeju hezké prožití svátků se spoustou dárků, co nejlepší nový rok a hlavně to zdraví. 🎄🎁🎆🙂
    5 bodů
  2. Taky se připojuji k přání....Krásné a veselé Vánoce přeji všem 🎄❄️☃️😉
    5 bodů
  3. Chlapci a děvčata a dalších 32 pohlaví přeju vám že zasněžený Vysočiny klidný vánoce, spoustu pohody a dárky jen takový jaký chcete a vo jaký stojíte. A foto jako důkaz co tu je sněhu. Ráno Teď
    4 body
  4. přeji taky Vesele vanoce a do Noveho roku vykročit tou správnou nohou,
    4 body
  5. Taky popřeju hezké Vánoce a celý příští rok
    4 body
  6. Ať Vánoce naplní Váš domov radostí, Vaše srdce láskou a Váš život smíchem. Přeji šťastné Vánoce a těším se na naše společná setkání v novém roce! Michal https://www.michaldolezel.cz
    3 body
  7. Připojuji se k přání. Vesele Vanoce vsem! 🙂🎄
    3 body
  8. Díky Tobě i ostatním taktéž přeji pěkné Vánoce
    3 body
  9. Přátelé, přeji Vám všem klidné a veselé vánoční svátky
    3 body
  10. Ak sa nejedná o dorábku, tak mi uniká pointa. Veď u Superba ide ovládať pomocou diaľkového ovládača a hlavne cez Škoda Connect, čo ide prakticky tiež cez eSIM. Nevidím zmysel v tom aby sa niečo ďalšie dorábalo.
    2 body
  11. “2015 style max vybava nebo 2020 stření výbava?? samozřejmě srovnatelný stav a výbava.” Asi myslel stav a cena, upsal se. Já bych šel do novějšího, jsem náročný na stav, nenáročný na výbavu. Zas ale chceš to na dlouho a ten litr bude mít filtr, start-stop a další věci, co asi v klidu fungujou, ale já jim nevěřím
    1 bod
  12. Na motorce poznám nedostatek oleje v tlumičích právě tím, že mi vibrují řídítka. Toto se děje, protože při jízdě rychlostí nad 100 km/h už přední kolo bez funkčních tlumičů neudrží dobře přilnavost, což způsobuje, že kolo začne driblovat. To se projevuje pocitem brnění nebo mírné vibrace v rukou. Podle mého názoru tedy prázdné tlumiče při dálniční jízdě mohou způsobit lehký třes karoserie. Tlumič má sice za úkol řešit následky, ale ve skutečnosti je jeho hlavní funkcí zajišťování přilnavosti pneumatiky k vozovce. Prázdný tlumič tuto funkci pravděpodobně nesplní, což znamená, že kolo může snadno a nepatrně poskakovat po vozovce, což vede k rázům přenášeným do volantu. Nicméně, pokud někdo jezdí po dálnici D1 v úseku mezi 100 a 180 km měl by vědět, že tam je povrch silnice značně zvlněný, což způsobuje vibrace. Tyto vibrace nejsou příliš cítit do rychlosti 110 km/h a začínají být opět méně nepříjemné při rychlosti 160 km/h. Chci tím říci, že není nutné rozebírat půlku auta jen kvůli tomu. Zvlněný povrch se stává běžným i na silnicích prvních tříd, kde to není výsledkem nekvalitní práce, ale způsobeno přetíženými kamiony. Například silnice E50 směrem na Trenčín má v některých úsecích povrch srovnatelně špatný jako na D1. Člověk pak zkoumá, co je špatného na jeho autě, ale problém tkví ve zničeném povrchu vozovky, který nemusí být na první pohled patrný. Nakonec, Superb je stále součástí koncernu, byť je vybavený mnoha vymoženostmi. Přesto se zde objevují úspory, například v oblasti odhlučnění, aby příliš nekonkuroval vozům VW. Samotná náprava je poměrně jednoduchá a není na žádné extra svezení natož nějakou solidní přilnavost. Řekněme si to otevřeně: jeho podvozek zkrátka stojí za vyliž polevu a to i když je nový, natož pak v případě ojetého vozu. Nikdo, kdo dává přednost kvalitním podvozkům, si pravděpodobně nevybere Škodovku. Proto bych se o nějaké mírné vibrace příliš nestaral. Pokud někdo hledá kvalitní jízdní vlastnosti od skupiny VW, měl by se spíše orientovat na vyšší modely, jako je Passat v nadstandartním provední, nebo v případě nových vozidel na VW Arteon. Arteon se může pyšnit stále vyspělejší technologií náprav, což z něj činí vhodnou volbu pro ty, kteří kladou důraz na pohodlí a jízdní dynamiku.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...