Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/24 ve všech sekcích

  1. Jsem to viděl leckde na fotkách ... možbná to bylo starým firmwarem, ten mi v pátek konečně taky přehráli na 1941 ... třeba se to tím odšpuntovalo
    1 bod
  2. Aká zmena - pre pár rokmi novinári ťažko kritizovali inú automobilku ktorá používala na 90% tlačítka a posmievali sa, že snáď konštruktéri ešte nevideli ako perfektne sa dá urobiť ovládanie všetkého v dotykovom displeji. Dnes každá reportáž o novom aute začína tým, či tam je blbé ovládanie na displeji alebo "rozumné tlačítkové ovládanie". Dtto na volante. Haha. Mám O4 a dotykové ovládanie považujem - za ťažko nebezpečné pretože čokoľvek potrebujem prepnúť - ohrievanie sedačky, klimu, navi tak pozerám niekoľko sekúnd na displej čo môže mať ťažké následky - za nepoužiteľné ak hovoríme o volaní - pretože nie je možné na O4 listovať v zozname kontaktov. Proste hojdanie auta nedovoľuje listovať prstom a lišta naboku je tak úzka že sa na ňu nedá trafiť. Laura sa dá použiť na volanie tak maximálne rodine - táta, máma, petr, elena. Ale kolegu Krzysztofa Barszcze proste nevytočí...
    1 bod
  3. Automobilka Renault musí změnit logo. Matky si stěžovaly, že vulgární znak narušuje psychiku jejich dětí. – G.cz
    1 bod
  4. Mačka v mechu je to.Neprehrial si motor je to ich choroba a s tým asi spojené aj tieto problémy.Dakedy sme mali Favorita a mne sa ho podarilo prevariť a pod momentom nastali problémy s hlavou,tesnením ,nekonečné opravy dookola a už to nebolo ono.
    1 bod
  5. Mně by třeba dotykové ovládání nevadilo, kdyby ten displej a tlačítka na něm nebyly poloviční.
    1 bod
  6. Osobně mám vše ve výbavě, ale pokud máš technické dotazy doporučuji obrátit se zde: Vítejte - Auto-prestavby.cz. Pár lidí z klubu využilo a max spokojenost.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. "nahradiť na volante funkciu hlasového ovládania funkciou telefónu" Ak mas na mysli vyvolanie Google asistenta tak to staci podrzat tlacitko hlasoveho ovladania dlhsie 2 sec. a neozve sa Ti auto, ale Google 🙂
    1 bod
  9. Dnes jsem nacvakl krytky šroubů pojezdů předních sedadel. https://a.aliexpress.com/_mtitSGk Průměr 14mm sedí naprosto parádně a s pojezdem sedadel to vůbec nekoliduje. Seříznuto na výšku cca 6mm odlamovacím nožem. Je to jen taková drobnost, ale potěší 🙂
    1 bod
  10. Je to originální příslušenství takže nainstalovat by měli umět v každém servisu ŠKODA https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/asistent-rozpoznani-unavy/p/5E0054801
    1 bod
  11. NN když ten vstřik netěsní tak ti tam háže naftu navíc kdy nemá, a když už špatně rozstřikuje tak snižuje kvalit spalování ale tah to má pořád je to TDI, problém uživatel začne vnímat až když se vstřik zasekává ale to není zas tak častá závada, jako to že vstřik netěsní kdy má a nebo že špatně rozstřikuje. To auto prostě pojede dokud tam nafta jde poměrně dobře. Prostě pokud dodržuje vstřiknutí nějak nafty do pístu tak to jede dobře jen to nemá kultivovaný chod, problém nastává až když nevstřikuje nebo vynechává vstřikování... Dokonce legendární 1.9 TDI PD měly lepší chod a projev když už vstřiky spíš tryskali než rozprašovali když to přeženu :-D proto tolik lidí je překvapeno u těch to motorů že neprojdou z ničeho nic emisemi, přitom motor jede jako nikdy předtím.
    1 bod
  12. Poslední je 9972 (bez DG), nicméně doporučují 9968 nebo 9962, protože už 9972 posunul kouřivost a zanášení DPF filtru... Modrý dým značí olej obvykle olej ve spalovací komoře, ale bohužel nafta je taky olej a pokud se nespaluje ale jen dohořívá může ti taky udělat modrý dým, to poukazuje na to že se do spalovacího prostoru dostává nafta v době kdy nemá - vstřiky. To může přehrání SW vyřešit, protože klesne tlak ve vstřikovací soustavě zhruba o 1/4 a to není málo. Původní SW pracoval s maximálním tlakem 1600 barů DG SW pracuje až s 2100 bary... to je obrovský rozdíl... TJ. pokud ti motor jde dobře ale neháže ti problém s DPF tak je rozhodně lepší mít starší SW za 1000 kč než řešit vstřikovače za X tisíc. co na tom že už nejsou ve 100 % kondici ? Hlavně že to jede dobře a nehulí...
    1 bod
  13. Servisní regeneraci budeš dělat zbytečně, nemůže to vyřešit. Pokud motor vibruje hlavně na volnoběh v nižších otáčkách může za to většinou vstřikovače.... Pokud motor nevibruje (necítíš jeho chod v kabině) šel bych primárně po egru. Nicméně jedná se pořád o OII, pokud přehrání SW tvůj problém vyřeší k spokojenosti, tak bych to dál neřešil, všechna další řešení jsou drahá v poměru k stáří vozu. U vstřikovačů se pohybuješ kolem 48 tisíc když to uděláš sám nebo s levným servisem s novými vstřiky (nedoporučuji repas pokud ti vadí takové věci jako kouření při regeneraci) Nebo cca. 19 tisíc za nový egr - zde opět určitě zvolit originál (ne repas ani druhovýrobu) vč. sady nového těsnění a přetěsnění trubek k sání. Ano u egru se můžeš dostat na cenu kolem 10K pokud koupíš repas/druhovýrobu a jen se přehodí egr v jeho pozici bez přetěsnění atd. nedoporučuji... Já být na tvém místě šel bych cestou zrušit DG sw, protože nedostatek kompoment, které způsobují problém se nemusí při původním SW tak zásadně projevovat . Až pokud bych pak měl pocit že to není ok, řešil bych to dál...
    1 bod
  14. Se to nezdá ale turbo dost změnilo chování a také ho hodně mění při vypalování ale víceméně ano, olej by mizel trochu víc než je normální i při běžné jízdě. EGR se má uzavřít a v tom může být právě problém, nemusí se zcela uzavřít ale jednotka to ještě nevyhodnotí jako chybu. Orientačně lze použít odchylku vstřiků dle jednotky, ale neřekne ti to jestli máš netěsnost na vstřikovači, která by něco takového způsobila... Nicméně jestli bude některý vstřik výrazně ubírat a další přidávat ukazuje to na jejich špatný stav. Tohle je třeba řešit v rámci akce na podporu důvěry, kde škodovka velmi často všechny vstřikovače v rámci DG měnila zadarmo a často k tomu přidali i EGR, protože tyhle věci prostě způsobují problémy i když DG SW není a auto už je starší. Je třeba do autorizáku drbat dokud motor nemá perfektní chod bez vibrací a cukání. Pokud ale už máš od přehráti SW víc jak dva roky (nebo rok ? nejsem si jistý) tak máš smůlu. Škodovka se k výměnám těch to věcí stavěla kladně a obvykle vyhověla. Problém byl většinou na straně servisu, který neuměl se škodovkou vyjednávat a tudíž radši zákazníka odradil od řešení závady s tím že si to bude zákazník platit sám...
    1 bod
  15. DPF to víc neničí jen rychleji zanáší. DG SW posouvá efektivitu motoru aby víc motor "hulil" tvořil méně noxu a víc toho pochytá tím pádem DPFko které se pak musí častěji vypalovat... Ten to proces je ale např. u OIII TDIček bez adblue ještě výraznější, na motor to zásadní vliv nemá, jen to prostě snižuje nepatrně životnost DPFka a výrazněji EGR ventilu, protože u OII saje spaliny před DPF (u OIII za DPF proto jim to nevadí). Pokud ti to po úpravě hulí je tam nějaký problém, tím že tam nahraješ zpět bez DG tomu určitě pomůžeš, ale nakonec se to nejspíš stejně projeví. Bude to pravděpodobně dělat EGR ventil, nebo vstřiky. Taky to může dělat turbo, ale to by ti mizel i nějaký ten olej... Nicméně většinou to dělají ty vstřiky, je tam totiž výrazně vyšší tlak na vstřikovači. Pokud jsou více jeté nebo poškozené nějakým špatným palivem, tak se to více projevuje - průsak nafty do spalovacího prostoru ze špatně těsnicího vstřiky v nevhodnou dobu ti takový kouření obzvláště při vypalování, kdy je nutný post. injection velmi snadno potom vytvoří dýmeček který tam vidět nechceš.
    1 bod
  16. HM to je slušné na autorizák. Nahulákali mu tam čistící pěnu, která ten DPF v kanálcích roztrhala. Bude mít ted zvednutou kouřivost...
    1 bod
  17. Ahoj, já jsem včera koupil 2.0 CR 81kW 4x4. Doufám, že budu spokojenej... Rok 2013, 82 000km.
    1 bod
  18. Koukni do dílenské příručky, myslím že napouštěcí otvor je v přední straně někde v půlce a leje se to hadičkou, je to zároveň kontrolní bod. A pozor ať to nenaleješ tím vrchním otvorem do spojky, také už to pár lidí vyzkoušelo, tam olej nepatří :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...