Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/24 ve všech sekcích

  1. Myslím si, že väčšina z nás tu ovláda to, čo je účelom vyššieho oktánového čísla benzínu. Pointa článku je to, že 100 oktánové benzíny sú E5, a čo v článku nebolo uvedené je to, že nemusia mať ako biozložku etanol, lebo ten môže byť nahradený s ETBE ktorý je lepší. Ďalej, ako bolo v článku uvedené, tieto prémiové benzíny sú (teoreticky) viac aditivované. Samozrejme kto chce, môže do 95-ky dávať VIF, mňa už ale prešla chuť sa s tým hrať. Všetci dobre vieme aké "úžasné" balenie má ten VIF. P.s.: Práve minulý víkend som v garáži objavil jednu neotvorenú plechovku VIFu.
    2 body
  2. Po rovině to zvládne.
    1 bod
  3. @Matixs Ono se těm servisům nedá moc ani divit, když to koncern u infotaimentů třetí generace tak strašně pos*al. Vžij se trochu do jejich kůže, ten infotaiment se sype i když se na něj špatně podíváš a když do toho drbnou a něco se nepovede tak to půjde na jejich vrub a obávám se, že podpora ze strany výrobce bude omezená. Opravení software tu podle mě taky půjde ale bežný serviák na toto stoprocentně nedostal školení a v rodné automobilce než nad tím strávit několik hodin s nejistým výsledkem je jednodušší říct, že se to vymění kus za kus, no a jestli už máš po záruce tak smůla. Softwarový vývojář není nadčlověk, může přemýšlet nad tisícem různých poruchových scénářu ale vždycky se najde někdo kdo vymyslí scénář 1001... Přijde QA inženýr do baru a objedná si 1 pivo. Přijde QA inženýr do baru a objedná si 999999999999 piv. Přijde QA inženýr do baru a objedná si 0 piv. Přijde QA inženýr do baru a objedná si -1 piv. Přijde QA inženýr do baru a objedná si asdfasdf piv. Přijde první skutečný zákazník do baru a zeptá se, kde jsou záchody. Barman ztuhne, přestane reagovat a po pár vteřinách se vznítí.
    1 bod
  4. Cesta z Chorvatska mě se Scalou 1.0 tsi 81 kw DSG překvapila... dalnice trvale 130, kolem Gratz 50km IGL 100 a pak prujezd Vídní 80 a dále 130 na Brno ... Jel sem na zimních 18 pneu. Spotřeba 4.9 L fakt super vysledek.. čekal sem 6L
    1 bod
  5. Mám tenhle motor už rok a opravdu je v nizkých otáčkách línější. Ale vše je jen o zvyku a je nutné včas podřazovat. Po dosažení 2500 otáček je vše v pořádku a motor je ochoten velmi hezky zrychlovat. A taky jsem měl 1,6 MPI dokonce 5 let. V nízkých otáčkách se možná choval lépe ale zrychlení je velmi vláčné oproti 1TSI.
    1 bod
  6. Nemyslím si, ano raketa to nebude, ale jezdit se s tím dá v pohodě, rozhodne to zvládá lépe než stará 1.6/2.0MPI… Ale chce se to projet, každý má jiné návyky a požadavky.
    1 bod
  7. Ahoj, zrovna se okolo hardwarové deaktivace startstop systému rozpoutala diskuze v "Kódování funkcí na Superba III (VCDS)", ale sem to patří spíše. Koupil jsem před rokem u číňana tohle: https://www.aliexpress.com/item/4001012474153.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4divkILb a funguje to bezvadně. Funguje to na principu zapamatování posledního stavu, takže když je při vypnutí motoru startstop deaktivovaný, tak bude deaktivovaný i po nastartování. Když si startstop aktivuji, tak po nastartování bude aktivní. Vyhovuje mi to maximálně. Montáž naprosto jednoduchá, jen se odpojí konektor od levé řady tlačítek a vloží se mezi. Konektor pasuje a ostatní tlačítka jsou propojené.
    1 bod
  8. Obecně se k jednotlivým trestům uživatelů fora nevyjadřujeme. Nikomu dalšímu do toho celkem nic není. Nicméně k výše uvedeným skutečnostem můžu potvrdit, že jmenovaní mají opakované problémy s dodržováním základních pravidel fora. Takto ovšem konají naprosto vědomě a cíleně, myslíc si, že jsou nějaká nadřazená entita, která si může dovolit všechno a všichni se jim budou ještě za to kořit a v nábožné úctě před nimi padat na kolena. No, tak to ovšem nefunguje. Což oni nejsou schopni přijmout a pak kolem sebe hnusně kopou. Tečka. Dál to tady nemá smysl rozebírat.
    1 bod
  9. Dovolím si malou poznámku na podobné téma. Minusování jako "odveta" je sice na úrovni třeťáka. Jsou ale uživatelé, kteří jsou schopní i vyhrožovat. Dodám, že teď konkrétně nemluvím o účtu ferda25. Digitální stopa je velmi zajímavá věc a stačí poskládat jednotlivé indicie a sestavit profil daného člověka. Například to, kde bydlí, kde bydlel předtím, kde pracuje, kde studoval, kolik mu je let, kde měl svatbu, jakým autem na ní jel nebo jaké je např. telefonní číslo na šéfa. A tak bych chtěl doporučit všem ostatním, aby si klidně vynadali, pohádali se a nesouhlasili spolu. Ale pokud vám někdo začne vyhrožovat, velmi pravděpodobně nepotřebujete ani jeho IP adresu. Můžete mu klidně zazvonit u domu a zeptat se ho, jak to myslel. Ještě předtím, než půjdete na policii. A protože daný "multiuživatel" už tady nemá vidět žádné příspěvky namátkou u nejméně tří účtů, tímto mu znovu sděluji: Petře, nabízím, že se můžeme u tebe v Kuřimi potkat na pivu. A vysvětlit si, co tě vede k tomu, že jseš schopen ostatním vyhrožovat.
    1 bod
  10. @Trachta Vladimír mas pravdu, treba najst nejake spolahlive riesenie. Ja osobne som odpojil konektor na cerpadle paliva. Tym, ze mi uz nenaskoci motor, ho start stop nemoze vypnut. A ako bonus som dosiahol nulovu, dobre citate, NULOVU SPOTREBU.
    1 bod
  11. To je dobry. Vytazeni "pofiderniho" konektoru, to né.... Ale odpojit spinac uzavreni kapoty... To me pobavilo.
    1 bod
  12. Zkusil jsem včera natlačit nějaké flac (jak 16bit, tak 24bit) na SD kartu a zvuk je úplně jinej. Žádné upištění není. Takže je to zřejmě ekvalizací (pseudo prostorovým zvukem) u zdrojů s nižší kvalitou. Od teď nic jiného než hudbu ve flac v autě nechci.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...