Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/24 ve všech sekcích

  1. Čo sa týka GPF, toho by som sa moc nebál, nie je to tak problémová vec ako sú DPF. Ak si ochotný priplatiť si za novší ročník, určite by som išiel do 206 kW verzie s prevodovkou DQ381 ktorá už má 400 Nm. Columbus: ak ho chceš používať ako primárnu navigáciu, tak by som si asi priplatil, ak ale budeš používať Android Auto/Apple CarPlay a potom Waze/Google Mapst, ak zbytočnosť. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Pri novších verziách má Columbus ešte zmysel kvôli lepším mapovým podkladom pre prediktívny tempomat (pACC), ale z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že ani ten moc nebudeš používať. Xenony: Ak sú v dobrom stave, určite svietia dostatočne, ak sú v zlom stave, stále sa dajú repasovať, resp. dá sa spraviť retrofit. Stojí to nejaké peniaze, ale môžeš sa dostať na taký svetelný výkon, že sériové LED sa na to nechytajú. Motor: prečítaj si tunajšie vlákno. Čo tu vidím (ja mám iný motor) väčšinou sa riešia nejaké magnety a podobné drobnosti. Pri 230 tisíc u každého priamo vstrekového motora musíš počítať s karbónom, ale zase zoberieš raz vyčistiť (ideálne metódou mletých orechových škrupiniek) a máš pokoj. DQ250: staršia, ale osvedčená technika, 6 prevodov dopredu, lepšie zvláda vyšší točák v prípade úprav motora, predpísaný interval výmeny oleja 60 tisíc km DQ381: novšia technika, zvláda menší maximálny točák, ale samozrejme je stále v limite, 7 prevodových stupňov a vďaka tomu aj nižšia spotreba PHM, predpísaný interval výmeny oleja 120 tisíc km Haldex: treba v ňom pravidelne meniť olej, ak ma pamäť neklame každé 3 roky a 90 tisíc km (toto si ešte over). Častý problém je, že ľudia menia iba podľa kilometrov a ten olej tam je dlhšie, potom sa zanesie filtračné sitko a auto veľa hrabe na predné. Jednoducho treba sa o to starať, pri kúpe jazdenky bez perfektnej servisnej histórie by som určite menil hneď. DCC: čo tu sledujem, väčšinou začne tiecť okolo 100-150 tisíc km, ale samozrejme sú výnimky. Záleží od toho, kde sa s tým jazdilo. Iné sú cesty v centre Budapešti a iné sú diaľnice v Holandsku. Našťastie už je dostupná aj druhovýroba od Monroe, takže cena za výmenu nie už tak vysoká, ako keď bol dostupný iba "originálny" diel, ktorý inak vyrába práve Monroe. Aká zhoda náhod, že?
    4 body
  2. co te vede k tomu koupit takove autza z tak velkym najezdem tam muzes pocitat ze to toho pak das nejake penize ..
    2 body
  3. Tak jistě - zajímavé na tom je, že celý ten systém obvykle udržuje baterku v nějakém "skoro vybitém" stavu, nabíjení není konstantní, tak kde je ta údajná bezpečnost? Nicméně toto už přesahuje zadání tohoto témat - budeme se tedy věnovat tomu, jak S/S deaktivovat.
    2 body
  4. Předpokládám, že zdrojem je vyjádření Škoda Auto 😁 https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800
    2 body
  5. A měření tlaku ve válcich proběhlo, s jakým výsledkem?
    1 bod
  6. Už rozváží po čechách
    1 bod
  7. Myslím si, že väčšina z nás tu ovláda to, čo je účelom vyššieho oktánového čísla benzínu. Pointa článku je to, že 100 oktánové benzíny sú E5, a čo v článku nebolo uvedené je to, že nemusia mať ako biozložku etanol, lebo ten môže byť nahradený s ETBE ktorý je lepší. Ďalej, ako bolo v článku uvedené, tieto prémiové benzíny sú (teoreticky) viac aditivované. Samozrejme kto chce, môže do 95-ky dávať VIF, mňa už ale prešla chuť sa s tým hrať. Všetci dobre vieme aké "úžasné" balenie má ten VIF. P.s.: Práve minulý víkend som v garáži objavil jednu neotvorenú plechovku VIFu.
    1 bod
  8. Tak prvotně bych testoval jiný telefon, aby se jednoznačně určilo, jestli je chyba v autě nebo v telefonu. Pokud je v autě, a dokážeš to i jiným telefonem, je to na reklamaci. Pokud je chyba v telefonu, tak si zkusit pohrát s nastavením Bleutooth. Ale jsem skeptik. Pak máš asi smůlu, protože ti asi nepíšou, že tvůj Huawei není v seznamu podporovaných telefonů.
    1 bod
  9. Slovensko válčí s Čínou. Ze Slovenska vystřelí, z Číny odpoví, Slovensko znovu vystřelí a najednou na Čínské straně taktický klid. Ze Slovenska také ticho. Nakonec to nevydrželi Číňané a křičí na Slovensko: "Proč nestřílíte?" "Nemôžeme, máte našu guľu." (https://www.novinky.cz/clanek/volby-pellegrini-priznal-ze-by-nebranil-spojence-z-nato-napadene-ruskem-40466433)
    1 bod
  10. 1 bod
  11. A je Vám jasné že ten konektor na baterii tam není kvůli START/STOP funkci,ale kvůli bezpečnsoti. Vše bude fungovat, ale až nabouráš poznáš proč to tam je. Je to bezpečnostní prvek, který zjišťuje odběr z baterie, takže třeba v případě nehody dokáže vyhodnotit, že je potřeba více energie třeba pro jednotku brzdy,airbagů, pasů atd, takže ti vypne například asistenty,radio, klimatizaci aby nedošlo k selhání důležitých jednotek. Když to odpojíš MŮŽE se stát, že tvá baterie nebude v takové kondici a v případě krizové situace, baterie selže (klesne napětí pod určitou hodnotu) a jednotka nebude mít dostatek napětí pro její funkci,takže nemusí fungovat tak jak mám. Oni si všichni myslí,že si vypnou START/STOP ale to je až podružná věc, tohle je tam kvůli bezpečnosti. Start/Stop se dá řešit přes diagnostiku, popř. memory modulem. Ale každý strůjce svého štestí pak bude někdo nadávat že se mu nenapnuly pásy při nehodě třeba,ale oni ani nemohly
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...