Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/24 ve všech sekcích

  1. Existujú dve riešenia: Normálne sa kupuje kamera (ideálne aj s parkovacím režimom) do každého auta a inštaluje sa na stálo lepením na čelné sklo a zapojením do poistnej skrinky. Kupuje sa jedna kamera a prenáša sa stále z auta do auta, kým to človeka neotravuje natoľko, že sa aplikuje riešenie v bode č. 1.
    2 body
  2. Ventil + hadice stojí 793 Kč, vč. DPH ,nechá se to objednat. V naprostém klidu cca hodina práce. Ventil se tam jen nacvakne a hadice nasune. My jsme to zajistili navíc elektrikářskou stahovací páskou. V Německu je to asi standardní výbava, mají to asi všechna auta. Viděl jsem Scalu, Kamiqa i Octavii. Scala a Kamiq mají schránku ještě izolovanou filcem, u Octavie nevím. My jsme to neizolovali. V německém návodu k obsluze je na straně 195 pod bodem "F" popsána obsluha. Je tam i napsáno, že schránka má nosnost do 3 kg, to jen, aby jsi věděl kolik té zmrzliny tam můžeš dát...... Vzhledem k tomu, že studený vzduch tam proudí otvorem o průměru cca 10 mm Doporučoval bych Ti vyvrtat do schránky zespodu odtokovou díru, aby to mělo kudy odtékat a na podlahu spolujezdce umístit nějaký kbelík, kam to bude odkapávat.......
    1 bod
  3. Tak nakonec, se přehrála řídící jednotka a nakódovali budíky 🤷‍♀️ Od té doby auto funguje, tak jak má 👍
    1 bod
  4. Jo , fakt teda když nemáš na to to každého auta dát kameru napevno.
    1 bod
  5. @tom01 diky za kontakt! Skúsim mu napísať
    1 bod
  6. Instalaci mit napevno a vezmu si jen kameru. Co je na tom složitého.
    1 bod
  7. To není problém ale vlastnost zásuvky. Je pod napětím trvale. Navíc téma o zapojení na pojistky je již zde. Doporučuji zapojit přímo na pojistky ať už na spínané plus, nebo klidně na trvale ale se zdrojem který ohlídá vybití baterie. (Zdroj 12/5V doporučuji i tak) Toto příslušenství na napojení kamery mimo zásuvku se s kamerou nedodává, ale lze za pár korun dokoupit. Zapojení na pojistky je trvalé, pokud slušn+ ud+láno tak se dá říct že "profi" a hlavně nikde nezavází nějaké dráty. Vypadá to nějak tak: https://www.isix.cz/prislusenstvi-k-viofo-gitup-autokameram/hk3-c-pro-a139-vylepseny-3-wire/
    1 bod
  8. @Peepa Pokud by tam bylo chlazení, byl by v přihrádce otočný ovladač.
    1 bod
  9. No tak to je smutné, ale mal by tam byť ventilátor 🤔
    1 bod
  10. Pánové, jestli máte někdo zájem odsud vyletět, tak prosím. Tady se budeme nadále věnovat jenom kódování! Svoje názory na cokoliv dalšího si prezentujte někde v hospodě!
    1 bod
  11. dik @Petr Svetr, mapy stiahnute, zajtra udpatujem
    1 bod
  12. Jsou ke stažení nové mapy, co píší na zahraničním fóru a odkud jsem data převzal a ti je převzali z http://map.audi-mib.ru/ tak se velikost se ve srovnání s předchozími výrazně zmenšila, vypadá to jako nějaké vyčištění ve složkách Mib1. Odzkoušeno a aktualizováno na Columbusu v SIII FL MIB 2.5 # ECE 14,1 GB Verze: V03.959.821.AP 370 ECE 2024/2025 DevVersion: P370_N60S5MIBH3_EU_NT_Q3.23 Mega.nz (kopie z portálu Audi https://mega.nz/fileDOJghe/file/file/D2Sn_DlzRdz ) SDbRTJ8jyPslBO4 Soubory uvnitř: 2023.10.05 Ke stažení: 2023.10.13 Portál VW: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P370_N60S5MIBH3_EU.7z Portál VW: https://navigation-maps.volkswagen.com vw-maps/P370_N60S5MIBH3_EU.7z Soubory uvnitř: 2023.10.06 Ke stažení: 2024.05.24 Publikováno: 2024.--.-- # Zbytek světa 2024 14,4 Gb Verze: V03.959.821.BA 0333 ROW 2024/2025 DevVersion: P373_N60S5MIBH3_ROW_NT_Q3.23 Portál VW: https ://vw-maps/vw-mapsPlabs3BdnHH. 3_ROW.7z Portál VW: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/P373_N60S5MIBH3_ROW.7z Soubory uvnitř: 2023.11.20 Ke stažení: 2024.05.24 Publikováno: 2024.--.-- ======= pokrytí ======= # EU Albánie*, Andorra, Rakousko, Bělorusko*, Belgie, Bosna a Hercegovina*, Bulharsko*, Chorvatsko, Kypr*, Česká republika, Dánsko, Estonsko*, Finsko, Francie, Německo, Gibraltar, Velká Británie, Řecko, Maďarsko, Island, Irsko, Itálie, Kosovo*, Lotyšsko*, Lichtenštejnsko, Litva*, Lucembursko, Malta, Moldavsko*, Monako, Černá Hora*, Nizozemsko, Severní Makedonie*, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko*, Rusko*, San Marino, Srbsko*, Slovensko, Slovinsko*, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko*, Ukrajina*, Vatikán .... * částečně # ROW Argentina*, Austrálie, Bahrajn, Botswana*, Brazílie*, Brunej*, Chile*, Indonésie*, Izrael, Jordánsko, Kuvajt, Lesotho*, Malajsie, Mexiko*, Mosambik*, Namibie*, Nový Zéland, Omán, Filipíny *, Katar, Réunion*, Saúdská Arábie, Singapur, Jižní Afrika, Svazijsko*, Thajsko*, Turecko*, Spojené arabské emiráty .... * částečně
    1 bod
  13. @Jan R. Sakra, ta Highland té FL sluší fest
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Dovolim si nesouhlasit - jezdil jsem jak s manualni tak plne automatickou klimou v autech ruznych znacek. U manualni jsem neustale resil kdy vypnout aby prave vyparnik proschl a nezesmradl - nikdy se nezadarilo a klima zasmradla. U aut s plnou automatikou jsem se zarekl, ze to je z nejakeho duvodu a at si zije svym zivotem celorocne (nastavim pozadovanou teplotu a basta) - v zime odmlzuje, v lete chladi atp. Od te doby nepozoruji zadne zasmradnuti a na spotrebu to nema zadny vliv. Takze at si s tim kdo chce jak chce laboruje - automat je automat.
    1 bod
  16. Jako ze srandy jsem koukal a konfiguroval...... shrnu to: navíc bych měl větší baterku - to by se hodilo i s rychlejším nabíjením 🙂 modernější infotaitment - no snad to to vychytali a bude to špalat lepší světla asi - za mě matrixy jsou super, nevím co je lepší dcc+ asi budou top, mi se houpající supík líbí , ten komfort masažní sedadla by byly fajn, uložený parkovací manévr je taky fajn... No takže jakoby nic extra navíc, asi by stačila i 1,5tsi ale za 1,2mil 😞 upss...... a cena nového IV , my měli ceník 1,2mil v roce 2020 , dodáno za 1,0mil , nyní ceník 1,345 + panorama+barva = 1,4mil , po nějaké mini korekci to bude +- 1,35mil ? Výkup mého IV je aktuálně 0,65-0,75mil kč !!!!! takže doplatek 0,7mil Kč za nic moc navíc - né děkuji Navíc vzhledově se mi moje generace líbí více, takový dravější vzhled 🙂 takže budeme jezdit dokud asi neumře , aktuálně po 3letech najeto +- 50 000km
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...