Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/24 ve všech sekcích

  1. Speciální lakování - Šedá Patina
    2 body
  2. Doporučil bych tento interval zkrátit na polovinu, nebo alespoň po 90 tisících. Ty jejich intervaly jsou leda tak pro flotily firemních aut. Na druhou stranu alespoň netvrdí, že je náplň v převodovce doživotní (jako třeba BMW), což v jistém slova smyslu může být pravdivé.
    1 bod
  3. Prohlídka na 120tis km. Výměna oleje + palivový filtr (na vyžádání), výměna oleje DSG bratru za 19tis. Jinak stále ťuk ťuk nic. Desky a kotouče od výroby stále ok
    1 bod
  4. Tahle je dobrá. Podle mě se kódovat musí vždy (aby došlo na změnu nabíjecí charakteristiky).
    1 bod
  5. @ExecutedDonut Dveře jsou identické až na logo (resp verze s logem má prolis, verze s nápisem jej nemá). Jak píše @VeteranChild z počátku měl i FL logo, nápis. Pokud se nepletu, tak FL je MR19 a nápis přišel s MR20. Navíc dnes ŠA dodává jako originální díl již jen dveře s nápisem i na starší modely. Co může být ještě rozdíl je tlačítko na otvírání, které u prvních MR bylo kratší a nebude do "FL" dveří pasovat.
    1 bod
  6. vraj som zabudol na Roomster, co je tak trochu pravda Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/MutBgIoR#zwGMS0--zyc9XwIP5683iQ
    1 bod
  7. no ono je to spíš pár tisíc ročně, takže pak to v té kalkulaci vychází trochu jinak.
    1 bod
  8. Dílenská příručka. Karoserie_-_montázní_práce_vnejsí.pdf Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf Elektrická_zařízení.pdf Podvozek__nápravy__řízení.pdf Kola_pneumatiky.pdf Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf Palivový_systém_-_vznětové_motory.pdf
    1 bod
  9. Jo tak před 30. lety bych ještě souhlasil. Tenkrát jsme stodvacítky stříkali pravidelně a stejně zrezly. V případě elektrochemické koroze, jako je na obrázku výše, by to nepomohlo stejně, jako to nepomohlo tehdy. Přežitek starých páprdů, stejný jako nechat blafat diesel na volnoběh několik desítek minut.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...