koukal jsem teď na první ceny a je to zase ujetý (nepočítám first edition za 1.340)...ceny "od" ještě OK, ale pak to s výbavou skáče někam do úplných nesmyslů...
Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne.
Pakliže to jeden autorizák zamítnul, resp to zamítl výrobce, tak ve škodovce vidí, že už to jednou zamítli a akorát jinýmu servisu zaděláte na problém. Pakliže je to skutečně takhle, tak se obrátit na zákaznickou linku škodovky s podnětem na stížnost vyjádření k dané opravě. Pak už je na nich jakým způsobem se k tomu postaví přímo oni.
Ahojte,
nemáte prosím někdo info, kdy půjde objednat 150kw 2,0L benzín? Je dán nějaký kalendářní týden? Jediné, co jsem se dočetl, bylo "později tento rok". Ale to bylo někdy v březnu nebo dubnu. A rok se pomalu chýlí ke konci...
Myslím, že hodně zde diskutujících, si při objednání kabeláže nepřečte pořádně pokyny na stránkách Aliexpresu. Existují totiž dvě varianty kabeláže, a to pro vozy s mechanickým tlačítkem pro deaktivaci systému start stop a pro vozy pouze s dotykovým ovládáním deaktivace na infotainmentu.
Přes mini pojistkovou odbočku na pozici 15 - vyhřívání volantu nemám, mám to tak už 4 roky v Kamiqu a ve OKPojistky držáku C označení pro palubní kameru.xlsx
Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.