Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/24 ve všech sekcích

  1. @vormen Co se Scala/Rapid týče souhlasím, Scala je lepší, ale ne nejlepší. Co se týče prodeje, tak jsem zvědav co si za 320 koupíš?! 🙂 Ona má koruna trochu jinou hodnotu než pře pěti lety. 😞 Upravuji, protože jsem zprvu přehlédl to "nejlepší"
    1 bod
  2. Clanok mne otvorit nejde. Ale brzdy ze su blato, sklo, to by som ako slabinu taku ja nehodnotil. Brzdy maju vyssie opotrebenie, ale ziadna tragedia sa u man nekonala. Ani brzdy ani sklo. Ako tragediu by som nazval spracovanie, elektriku-infotaiment, sos. Toto su najvacsie nedostatky. A potom tie klasiky, sedanka sklapajuca sa, zatekajuce 3. brzdove, hmlovku zadnu mali viacery, ci to odrazko dole. Za mna je to auto pre tych ktorym je jedno ci su dake vady, alebo tym, ktory nemaju problem to riesit. Za mna najhorsie auto z tych co som mal. A teda to som mal i ople, co kazdy vravel, ze su kazove. A tam problemi teda neboli 😕
    1 bod
  3. Za mě po skoro 5 letech a 70 tis. km Scala nejlepší auto a ten zmiňovaný Rapid jí nesahá ani po prahy Tenkrát koupená za 350, dnes prodám za 320.
    1 bod
  4. Dnes vysel dalsi clanek: https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-ojeta-skoda-scala-tsi-dsg-nastupce-rapidu-kufr-spotreba-zavady-servis-21013522
    1 bod
  5. Ja iba pripomínam, že prepnutie wifi z 5GHz na 2,4GHz v nastaveniach AAW rapídne redukuje výpadky kvôli rušeniu z okolia. Na S23 ani na predchádzajúcej S20 mi na 2,4GHz wifine ani raz nepadlo spojenie s AAW v1. Zatiaľ som našiel iba jedno miesto (pod železničným mostom), kde mi pravidelne seká Spotify, ale spojenie zostáva stále bez výpadkov, aj keď tam stojím dlhšie na červenú.
    1 bod
  6. Koukám na konfigurátor Super Sportline a nějak mi uniká smysl, proč platit tolik peněz za málo muziky ve srovnání s verzí L&K? Především absence barevných variant, mě nemile překvapila, je stejná jako u L&K či nižší výbavy, do toho, pokud chcete přidat věci dostupné v základu L&K, cena je rázem vyšší, než L&K.... Design není příliš odlišný a rozhodně mi přijde, že rozdíl u 3. generace, byl mezi verzí L&K a Sportline na pohled větší.
    1 bod
  7. Netusim, jestli je to validni odpoved, neb Kodiaqa II zatim nemam, tak jen z tech malo zkusenosti - pokud se na sedadle budete vrtet, treba pri couvani se chcete otocit a zvednete zadek, auto vam zaslapne brzdy, ale i vyradi rychlost. A podle toho, co rikate, me napada, jestli treba dcera neni moc lehka, anebo subtilni, ze si sensory mysli, ze ridic proste chybi, a pochopi, ze je, az kdyz si zapne pas.
    1 bod
  8. Před.. začne to odpočítávat čas na natankování, natankuješ, zavřeš víčko, sedneš a je zaplaceno... odjíždíš. Normálně to funguje, alespoň mě.. 🤜🤛
    1 bod
  9. @omicron Tak to máš naprostou pravdu. Jednak vlakem zase tak často nejezdím a jednak je NT schované v podběhu, takže je dost špatně vidět i když stojím vedle auta, natož z projíždějícího vlaku. Ale teď vážně... Nechápu ten tvůj útočný komentář? Jen jsem vyjádřil svůj názor - svou osobní zkušenost z používání NT v létě na mém autě. Jakmile se něčí názor neshoduje s tvým, je hned špatný? Pokud je venku 35° a v autě na přímém slunci je v něm třeba 65°-70°, tak to, že do něj budu třeba půl hodiny vhánět vzduch o teplotě 35° mi nepřijde jako že to stojí za to ho zapínat. Když přicházím k autu a stáhnu okna, tak než k němu dojdu, nebo když mám čas, minutku počkám, je relativně vyvětrané... A ohledně těch spálených phm, tak na něco to asi běží, ne? Aspoň tak jsem to pochopil... Když běží NT, spaluje to benzín/naftu z nádrže. Ale hlavně(!) NT si nikdo nekupuje na větrání v létě. To je spíš taková funkce navíc, hezký bonus... To hlavní je vyhřátí auta v zimě, tam je funkce nepopiratelná. Auto bez NT bych si už nekoupil a při výběru tohodle jsme byli od začátku rozhodnutí, že auto bez něj nechceme. Nechci ale vychvalovat funkci, o které si myslím, že není nic moc... Ale jestli ty jsi s ním spokojený a používáš to, tak to pro mě není důvod dát ti zápornou reakci :)... 100 lidí 100 chutí a každému vyhovuje něco jiného. Každopádně pokud se někdo rozhoduje, jestli utratit 32K za NT nebo ne, jsou to skoro nejlépe utracené peníze co může dát...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...