@omicron Tak to máš naprostou pravdu. Jednak vlakem zase tak často nejezdím a jednak je NT schované v podběhu, takže je dost špatně vidět i když stojím vedle auta, natož z projíždějícího vlaku.
Ale teď vážně... Nechápu ten tvůj útočný komentář? Jen jsem vyjádřil svůj názor - svou osobní zkušenost z používání NT v létě na mém autě. Jakmile se něčí názor neshoduje s tvým, je hned špatný?
Pokud je venku 35° a v autě na přímém slunci je v něm třeba 65°-70°, tak to, že do něj budu třeba půl hodiny vhánět vzduch o teplotě 35° mi nepřijde jako že to stojí za to ho zapínat. Když přicházím k autu a stáhnu okna, tak než k němu dojdu, nebo když mám čas, minutku počkám, je relativně vyvětrané... A ohledně těch spálených phm, tak na něco to asi běží, ne? Aspoň tak jsem to pochopil... Když běží NT, spaluje to benzín/naftu z nádrže.
Ale hlavně(!) NT si nikdo nekupuje na větrání v létě. To je spíš taková funkce navíc, hezký bonus... To hlavní je vyhřátí auta v zimě, tam je funkce nepopiratelná. Auto bez NT bych si už nekoupil a při výběru tohodle jsme byli od začátku rozhodnutí, že auto bez něj nechceme. Nechci ale vychvalovat funkci, o které si myslím, že není nic moc... Ale jestli ty jsi s ním spokojený a používáš to, tak to pro mě není důvod dát ti zápornou reakci :)... 100 lidí 100 chutí a každému vyhovuje něco jiného.
Každopádně pokud se někdo rozhoduje, jestli utratit 32K za NT nebo ne, jsou to skoro nejlépe utracené peníze co může dát...