Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/27/24 ve všech sekcích
-
4 body
-
Zarazím to rovnou - nějak jsem si nevšimnul, že by toto téma bylo o výběru všelijakých aut. Tak to laskavě respektuj!2 body
-
Zdravím, po létech trochu oživím diskusi. Jelikož jsem měl na mé Fabii 2 Ambition Tour (2014) matné polepy B-sloupků, které už nezapřely svoje stáří (trochu prostřílené od kamínku, místy se krabatící a všechny už hodně vyšisované), rozhodl jsem se je vyměnit za nové a dát tam rovnou ty "lepší", lesklé. Vše tady bylo popsáno do detailu, tak jen pro shrnutí doplním čísla dílů a jejich pozice: Lesklé fólie: Levá přední: 5J6 853 439 M W46 Pravá přední: 5J6 853 440 M W46 Levá zadní: 5J6 853 439 N W46 Pravá zadní: 5J6 853 440 N W46 Matné fólie: Levá přední: 5J6 853 439 K 9B9 Pravá přední: 5J6 853 440 K 9B9 Levá zadní: 5J6 853 439 L 9B9 Pravá zadní: 5J6 853 440 L 9B9 Jinak pro zajímavost, ty lesklé polepy byly brány jako ty "lepší", jako samostatný díl jsou dražší než matné a dávaly se na dražší verze. Vypozoroval jsem, že před faceliftem se dávaly jen na ty nejnižší výbavy Classic, Ambiente už měly lesklé. Takto to je bylo ještě i chvíli po faceliftu, nicméně nejpozději v roce 2012 (máme doma na naší krátké Ambition vyrobené v září 2012) začala Škodovka i na Ambition (a od ní odvozené všechny možné akční verze) dávat polepy matné, lesklé pak zůstaly do konce výroby jen na vyšších specifikacích - Elegance, Scout, Monte Carlo a RS...2 body
-
Ano, u Golfu a Octavie to píšeš, u Scaly ne. Ano, nechť si každý koupí co chce, ale když něco tvrdíš a diktuje se o tom, bylo by dobré to srovnat…2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zdravím, hodně mě zajímalo, jak Scala přišla k takovému hodnocení v TÜV Reportu a skončila na 109. místě. Jaké závady asi odhalili?? Rozbil jsem prasátko a za 5 EUR si koupil AutoBild s TÜV Reportem. V reportu hodnotí společně Scalu a Rapid. U Scaly kritizují především nadměrné opotřebení brzd. Nic, co bychom nevěděli, že? Špatné hodnocení mají i potkávací a zadní světla. Přesně jsem nepochopil, jaké má Scala problémy se světly. Máte nějaké negativní zkušenosti s osvětlením? Ve fóru jsem zaznamenal kondenzaci vody v předních světlech, nic víc. Dále zmiňují 4 svolávací akce na Scalu, týkající se eCallu a švů potahů sedadel. Přikládám 2 stránky z AutoBildu. Snad neporušuji autorská práva. Jelikož neumím dobře německy, použil jsem strojový překlad googlem, který také přikládám. Berte překlad s rezervou. (V tabulkách je Rapid přeložen jako „Rychlý“) Mimochodem, Kamiq je na 101. místě a Superb společně s Fordem S-Max těsně před Scalou na 107. místě. tuv-report-scala.pdf tuv-report-scala-cz.pdf2 body
-
V Škoda servise mi spravili diagnostiku. Nezistili žiadnu poruchu. Myslia si že to môže spôsobovať batéria. Vraj keď trochu klesne napätie tak to ovplyvnuje elektroniku v celom aute. Nová batéria + naprogramovanie batérie stojí viac ako 200€. Ale odmietol som to, keďže batéria má len necelé 3 roky. Dal som si ju premerať vo firme ktorá sa zaoberá predajom a výmenou autobaterii. Vraj je v poriadku. Tak neviem 😀1 bod
-
1 bod
-
ale ved ja som napisal ze tam ma octavia v zaklade nejake veci naviac (treba citat s porozumenim) ako napr tu klimu co spominas. o motore by som moc nespekuloval kedze ta 1.5 85 kw je na tom podobne ako 1.0 85kw kedze ta je tiez inovovana. nejaky rozdiel tam bude v spotrebe. v prospech octavie. ta octavia 1.5 85kw ma inak len umelo znizeny vykon a je prakticky rovnaka ako silnejšia 1.5ka. pokial mam vsak spravne info tak chipnut ten 4 valec 85kw zatial nejde na silnejsiu verziu. cenovy rozdiel medzi tymi autami tam proste je a nie uplne maly tak isto ako ked si das holu fabiu a holu scalu. to uz je na kazdom ci radsej zoberie to lacnejsie s trochu horsou zakladnou vybavou alebo zoberie to drahsie kde ma zaklad nieco naviac.1 bod
-
Už se to tu řešilo. Je na to opravná sada. V rámci záruky ti to opraví zdarma. Na funkci rostlináře to nemá vliv 🙂1 bod
-
Zvláštní ceny na Slovensku máte. Já teda koukal jen na Octavii a Scalu a rozdíl byl vždy kolem 100k nebo i víc podle výbavy ve prospěch Scaly. Jako ono se neporovnává úplně lehko, protože ty balíčky nejsou shodné, ale že by Octavia s lepším motorem byla jen o 40k dražší než Scala s horším, to teda nenakonfiguruju.1 bod
-
Tak ja som len tak dnes nahodil konfigurácie pár značiek. Nebudem konkurentov sem ťahať len koncern. Scala drive plus (farba seda steel + priplatok) 1,0t 85kw, 3 valec 21000 Golf (seda urano bez priplatku) 1,5t 85kw 4valec, + balík viditelnost, adaptivny tempomat, airbagy vzadu, tak isto 21000 Octavia drive 1,5t 85kw 4 valec, + ,metaliza, winter packet, predne, zadne senzory, bezdrotovy smartlink, 22500 minimálne rozdiely vo výbave z hladiska komfortu a funkcnosti tam vidim. ako ja uz do vw nevstup viac, ale ak by som mal teraz riesit auto a nemam tie skusenosti, tak z koncernu by to isto scala nebola. a ked to tak zoberiem co ponuknu, tak ak nechcem priestor golf, ak chcem priestor ovca a myslim si, ze ta cena tu predajnost scali aj odzrkadluje, ze tam je tak maly rozdiel oproti " o kategoriu lepsie" auto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Měl jsem Scalu téměř 5 let a najeto něco pod 80 000 km. Mimo problémů s infotainmentem (které se vyřešily aktualizací, i když to nějakou dobu trvalo) jsem jiné problémy neměl. Světla seřídili v servisu hned na začátku, možná někomu dělá problém výrazný přechod světlo / tma u LED světel. Sedačka držela, brzdy původní a nevypadaly, že by potřebovaly brzkou výměnu. "Celoživotní" spotřeba pod 5,1 l/100 km (u 1,5 TSI 110kW), mezi každou výměnou oleje jsem dolil cca 0,7 l. Kdybych si nevyhlídnul vybavenější Octavii, Scalu bych si ještě nechal. Měl jsem tam skoro všechno, co jsem chtěl. Vlastně jsem litoval jen absence automatické převodovky. K adaptivnímu tempomatu ten automat prostě pasuje.1 bod
-
1 bod
-
AQOjLEHJpJT4RMK3pRDmnZRo2nabhEwMbByQVpgVPSEzAPty7sIjgM6hG7mXLKRTxA2fcKVfJfGqB1YNXrS6ikzn.mp41 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
keras Vloženo včera v 11:24 Jo bílej plastovej imbus na každém světle. (jde to i křížákem, ale imbus je lepší) FCCIF - otáčet PROTI pokud chcete prodloužit světelný kužel!!! Teď jsem to dělal. Na každé světle jsem 1 otáčku "ubral" proti směru hod. ručiček.1 bod
-
1 bod