Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/25 ve všech sekcích
-
Pravda, vždycky tam musí být ten stmelující článek, tak jak to bylo kdysi s Jozzim. Kdyby to Ondra nepřevzal tu štafetu, skončilo to už tehdy4 body
-
4 body
-
Byl jsem sice jen na pár srazech, ale vždy bylo vše ok a chápu, že organizace takového stáda jako jsme my není lehké. Díky ti @Ondra16V3 body
-
Jezdím léto na 18" a zimu na 17". S 18" jsem naprosto v pohodě. O4 má vyšší profil pneu než O3 a pohodlnější podvozek,takže mi přijde, že Octavie 4 na 18" je komfortnější než Octavia 3 na 17".2 body
-
ale pletiete tu jablka z hruskami furt 95% 1,4 TSI ide na klasicke plechove pripravky ktore ma kazdy autorizak povinne 1,5TSI , novsie 1,0TSI idu len cez diagnostiku a pripravky ktore stoja cez 2000€ a nema ich skoro nikto ... je zbytocne na tym lamentovat, autorizak to urobi akurat to nebude nikdy na pockanie ... naozaj tym remenom po 250tis km nebyva nic 1,4-1,2 na plechove pripravky je vymena na dve hodiny kludnej roboty kedze sa nemusi rozoberat defakto skoro nic2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Tohle se dost těžko čte a vstřebává... Konec jedné éry? 😔 Moc bych nerad, aby srazy úplně zanikly a už jsme se nemohli takhle potkávat. 🙁 Pokud by se toho nikdo jiný neujal, jednou za čas bych klidně něco zorganizoval. Bohužel ale nemám tolik času, abych to byl schopný dělat tak pravidelně, jak tomu bylo do teď. Díky všem za všechny srazy, na kterých jsem mohl být a @Ondra16V za jejich dosavadní organizaci. 🫡2 body
-
https://www.briskoda.net/forums/topic/498039-fleece-or-binary-agm/# četl jsem ještě jiné téma u VW forum také zahraniční kde se to řešilo víc ale nemůžu to už najít.1 bod
-
blikajúca dióda je normálna, keď máš aktívny alarm. čo sa týka displeja, ten sa aktivuje zakaždým, keď sa k autu priblížim s kľúčom na menej ako 3-4 metre. Ak ti displej svieti, aj keď nemáš kľúč nablízku, tak asi najskôr servis1 bod
-
Je to individuálna záležitosť, mám v poradí druhú Octaviu s 18", oba najazdené 175k a nikdy som nemal pocit nekomfortu, keď som šoféroval kolegovo auto na 17" cítil som sa narozdiel od môjho auta dosť neisto v zákrutách. Negatívom je, keď sa trafí väčšia diera na ceste, tým že je na disku obuté menej gumy, auto dostane poriadnu ranu. Aktuálne som konfiguroval nové auto - taktiež na 18".1 bod
-
1 bod
-
Pravda je jedna - neni @Ondra16V, nebudou srazy. Tecka.1 bod
-
Staci kopnout doprostred poodstoupit a je to. nedavno pred obchodakem jsem to delal a pan vedle s karoqem se me ptam jak to funguje- rikam vzdy. on kopal zleva doprava a neslo mu to. Prisel jsem kopl a otevreno1 bod
-
Tuto výbavu využiji jen několikrát do roka, typicky při delších jízdách v létě. Nedovedu si představit v letním horku popíjet vodu z Petky umístěnou v kapse ve dveřích. Proto je toto chlazení pro mě dost důležité. Naštěstí to půjde docela snadno dodělat. Kdyby se ve škodovce trochu zamysleli, tak by třeba mohli spojit položku třízónová klimatizace s chlazením odkládací schránky a bylo by to vyřešeno.1 bod
-
1 bod
-
Možná jsem to mohl formulovat jinak, ale v jedné větě to určitě není. 🤔 Navíc ta druhá byla spíš řečnická otázka. 😉 Ze svého okolí znám, že spousta "běžných" uživatelů ani neví, že jejich auto něco takového má. Neříkám, že to není krok zpět a že nejde o užitečnou vychytávku, v rámci šetření ale tento krok smysl dává.1 bod
-
1 bod
-
Changer batterie Seat Ibiza 1.6 MPI (Seat Arona. VW Polo. Skoda Fabia et Rapide) - YouTube1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
lipoforall: Softwarově určitě. Já používám manuální vypnutí. Při otevření dveří zevnitř zmáčknout pravou rolnu na volantu. To pípání vypne. Ale pouze jednou. Příště zase musím zmáčknout.....1 bod
-
Kdyby to dali za 1000-1500 jako příplatkovou výbavu, bylo by to super, no.1 bod
-
Tomu jsem psal už několikrát, aby dojel. Dle našeho chatu dokonce poprvé už v roce 2019...1 bod
-
A @brrrrm nestihol prist ani ja jeden. Ci ideme aspon na ten posledny? 🤗🤞1 bod
-
Přidám svou zkušenost s SOS jednotkou. Přestalo mi to fungovat někdy v létě. Jezdil jsem s tím půl roku a čekal jestli se to samo nevzpamatuje. Nedávno jsem dal auto do autorizáku na výměnu oleje a prohlídku. Samozřejmě jsem poukázal na závadu SOS. Auto mám po záruce, tak jsem s hrůzou čekal, kolik bude stát oprava. Nakonec mě to vyšlo na necelých 200 Kč, technik mi řekl, že závada byla někde na anténním systému. Škodovka prý, z důvodu častých závad na těchto jednotkách, vyrobila nějaké opravné sady, aby zákazníci nevykrváceli kvůli výměnám řídících jednotek. Až na tento problém a počáteční mouchy softwaru infotainmentu auto slouží dobře, mám 1,5 DSG 2019.1 bod
-
Jsou potřeba tyto dva díly: ventil 5E0 816 355 a hadice: 5E0 816 311. Žádná jiná verze těchto dílů evidentně neexistuje a dávaly se i do O4. Na zahraničním fóru je i hezký návod: Octavia 4 (NX) Glove Box Cooling Retrofit (briskoda.net).1 bod
-
Ahoj, za mě určitě 2.0. Jak se říká, objem ničím nenahradíš Jezdil jsem i s S3 1,5TSI a jelo to příjemně, za velmi dobrou spotřebu... Když jsme jeli ve 2 bez nákladu, tak v pohodě. Ale jakmile se auto naloží, tak už to taková sláva není. Těch 40kW navíc se určitě hodí a podle mě ta spotřeba až o tolik vyšší nebude. Určitě půjde jezdit pod 7 na delších trasách. A lepší dynamika při předjíždění na okreskách se hodí vždy. 150kw je podle mého ideální kompromis mezi 110 a 195kw. Máme tu starší verzi (140kw) v O3 a ten motor je super.1 bod
-
Dobrý den, škoda octavia III 2016 GTEC. Potýkám se s problémem, se kterým si servis už neví rady. Auto mám od března, takže naštěstí řešeno v rámci reklamace. Občas se mi stane, že když stojím na místě, tak dojde k přepnutí na benzín. Jev je doprovázen zablikáním kontrolky motoru a zpět na plyn se to přepne až při dalším startu. Dříve zůstávala kontrolka svítit a po diagnostice servis vyměnil plynové i benzínové vstřiky, svíčky, kabely a obou lambda sond. Pak bylo ještě podezření na váhu vzduchu, ale to bylo měřením vyloučeno. Nyní kontrolka pouze zabliká a dále nesvítí, avšak stále přepíná z cng na benzín. V servisu mi řekli, že už s tím nejsou schopni nic dělat (Louda Auto) Nesetkali jste se s něčím podobným? Děkuji1 bod
-
@bouchy01 Aby auto stahovalo aktualizace na to nic nepotřebuješ. Connect a Infotainment online si musíš předplatit. Ani na jednu službu nemá připojení telefonu žádný vliv. Při bezdrátovém připojení přes carplay nebo Android auto se telefon k autu připojuje přes wifi, proto nejde zapnout hotspot.0 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů