Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/25 ve všech sekcích
-
AQOsUYVvyl9HDo6GRsK-mcOQ92q_Z80b8Hfvs-4yaevPuyw27e-s0LazunubUnMBFhhPoBdlY8e6QI_9oujHjj7W.mp42 body
-
Takže konečně jsme po výměně tlumičů u kombíka, uložení, soft a nová geometrie - výsledek je skvělý. Kdybych hodnotil ve škole tak jednička to nebude ale jedna mínus určitě. Bubnování a bouchání se vůbec neprojevuje, podvozek neškáče na nerovnostech jak koza ale je více přilepený s drží jak přibitý. Projel jsem za víkend 300km všeho možného a je fakt téměř 100% klid od všeho. Jezdím na režim normal a někdy přepínám na individual kde to mám nastaveno úplně do měkka. To malé mínus je dle mě pneumatikami. Tlaky gum kontrolovali ve škodovce a je tam 2,6 a 2,5. Konečně můžeme říct, že jsme spokojeni. Nyní ještě doladí víčko nádrže a bude to top. Bohužel i servis nám potvrdil, že někomu se to projevuje více a někomu méně, zrovna v našem případě to bylo fakt dost přes čáru. Já mám tušení, že od počátku o tom věděli a ladili postupně ve výrobě, informace že od dubna to nebouchá je bohužel mylná, v servise měli i novější kusy a taky třískají asi né tolik jak moje prvovýroba......tak za nás2 body
-
Ten nový volant s nápisem ŠKODA je podle mě vážně povedený. Ne každému se musí líbit, ale mně se líbí a dávám 👍1 bod
-
1 bod
-
Jak se ti to vymstilo? Trojku bys měl získat, pokud nemáš hodně straé auto. Crit'Air E (zelená): Elektrická a vodíková vozidla. Crit'Air 1 (fialová): Vozidla na plyn (CNG, LPG), plug-in hybridy a benzinová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Crit'Air 2 (žlutá): Benzinová vozidla splňující normu Euro 4 (registrovaná mezi 1. lednem 2006 a 31. prosincem 2010) a dieselová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Plaketa Crit'Air je povinná pro vjezd do nízkoemisních zón, jako je Paříž, Lyon, Grenoble a další města. Například v Paříži je od pondělí do pátku mezi 8:00 a 20:00 povolen vjezd pouze vozidlům s platnou ekologickou plaketou Crit'Air třídy E, 1, 2 nebo 3.1 bod
-
Zdar hoši, přidám svou trochu zkušeností do debaty o příčnících zn. Thule u Rapida. Je to stejný systém kotvení do střešního rámu dveří na čep. Po čase přes veškerou snahu a pečlivost, se začal v těch místech na rámu vymačkávat lak v létě a následně při ochlazení loupat. Nejdebilnější systém, který opakovat na Scale nehodlám. Nejlepší systém dle mého byl čelisťový na O1 v liště střechy.1 bod
-
Potom vzhledem k chování ručičky teploty motoru by jsem se zkusil přes VCDS (libovolnou diagnostiku) podívat jakou to ukazuje teplotu chladící kapaliny v případě techto neúspěšných startů. Jestli si třeba auto nemyslí že startuje zahřátý motor a on je reálně studený.1 bod
-
Začal by som s výmenou kábla za nejaký kvalitnejší / originál.1 bod
-
Tak před 14ti jsem absolvoval komplet dekarbonizaci + výměna oleje/filtrů + svíček v MS autoservis Moravany. Dělali to chemií od BG, včetně kamerových zkoušek před a po. Auto se výrazně ztišilo, zklidnilo, nevibruje tolik a cukání také takřka zmizelo. Má také výraznější chuť jít za plynem a do otáček. Ještě dojíždím druhou nádrž s aditivem do paliva. Cukání (kolísání v tahu) se objevuje především u nezahřátého motoru, ale v daleko menší míře, než před tím. Při další výměně oleje udělám zase dekarbo olejového prostoru a uvidím 🙂 Za mě doporučuji.1 bod
-
To je teplý nebo studený start? Ve skutečnosti mne nejvíc zaráží to chování ukazatele teploty, vyletí na 80deg cca a v průběhu startování spadne?1 bod
-
1 bod
-
Tak po testu s @MichalX9 byl můj Passat byl podle mého o trochu horší od zadní nápravy, ale jen decentně. Mohlo to být ale i tím, že Passat je R, tzn. že má sportovnější podvozek. Ale těžko říct, combi vs liftback, Passat je navíc 4x4 oproti předku u Superba. Jiné motory - benzin vs nafta, tím pádem jiná hmotnost… Moc nám to neukázalo, snad jen to, že každý to vnímá trochu jinak…1 bod
-
Vůbec nechápu k čemu takových děr. I bez nich to sedí jak má, a nepotřebuju je.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsme s @Mike462 srovnali mého, podle mě bezproblémového Superba a jeho, podle něj problémového Passata s mlátícím podvozkem. Projeli jsme nejdřív se Superbem a pak s Passatem pár nerovných míst s kostkami, pár zpomalovacích prahů a nějaké ty tramvajové koleje. Žádný extrémní profi test, jen krátká cca 20 min projížďka po Praze 10! Výsledek za mě: jeho Passat a můj Superb se chovají stejně. Neslyšel jsem žádný tragicky zásadní rozdíl. Možná drobně dunivější zvuk u Passatu v některých místech, ale jinak jsem nic tragického nezaznamenal. Závěr za mě: Je to zřejmě silně individuální vnímání - někdo je na to zřejmě citlivější a někdo má to štěstí, že to tak nevnímá. Je zde tudíž možnost, že tlumiče bouchají všem stejně a nejsou žádné bezproblémové a problémové kusy, jsou tu jen různě citliví vlastníci. Jsem zvědavý jak své dojmy shrne @Mike4621 bod
-
Ahoj zkusím odpoveď z toho jak to vidím já a co jsem za ty roky postřehl. Vestavěná navigace Velké věci jako nová dálnice jsou asi Škodovkou protlačeny, protože se v mapě ukážou celkem rychle, ale zas u drobných chyb si počkáš na update několik měsíců ca 6 (ale musíš si ji sám opravit v editoru - Využivají https://wego.here.com/ , kde můžeš chybu opravit ale projeví se až s další aktualizací). Navigace je taky důležitá pro pACC (Prediktivní adaptipvní tempomat) což je věc která bere data z navigace a taky umí pěkně znepříjemnit život. Tím, že mapa má mraky chyb + systém taky tak se občas stane, že na rovince kde je 100kmh (Německo) najednou začne brzdit v plném provozu, protože někde vycucal informaci o tom, že je tam 50kmh a vlastně se to děje i přes to, že chyba v navigaci není (Podle Infolinky Škoda to mám řešit se servisem, ale ty do map a myšlení auta nevidí). To samé je občas i v čechách, kdy ve městě kde je 50kmh a projíždíš kolem obytné zóny (Ale auto nemá šanci zachytit značku) ti to chce zpomalit na 20kmh. (https://www.youtube.com/watch?v=WHO0RqEwAw8) Navigace je taky velmi důležitá pro Matrix světla. Pokud jsi na dálnici tak se levé dálkové světlo vypne aby jsi neoslňoval auta v protisměru. Obecně to vidím tak, že MIB3 navigace je krokem zpět od MIB2.5 protože si nemůžeš dát vlastní POI do mapy atd. Používat věstavnou navigaci pokud máš možnost využívat Carplay/AA bych řekl, že nedává smysl. Výsledek 👍Nepotřebuješ telefon 👍Zobrazují se na digitálním štítu mezi budíkami (trasa) 👍Komunikace s Matrix světly 🤜Potřebné pro pACC 👎Dopravní informace a body zájmu jsou placenou službou v rámci "Infotaimant On-Line" 👎 Neaktuální mapy 👎 zadávání adresy je peklo (zkus třeba Francii) Mobilní aplikace Jediná aplikace, která dokáže zobrazit (alespoň u mě) nějaké informace na digitálním štítu jsou Apple Mapy. Ukážou ti jen navigační příkazy (Po 200m odbočte vlevo). Trasa se neukazuje. U ostatních aplikací se občas (šance je 0,01%) stane, že taky ukážou pokyny ale jinak nikdy nic. Výsledek 👍Vždy aktuální mapy (řádově pár dní WAZE, ale ostatní podle frekcence aktualizace třeba jednou měsíčně/kvartálně), 👍Další věci spojené s Apple Carplay/Android auto jako jsou hudba, podcasty atd. 👍Jednoduché zádávání adresy a vyhledávání míst, která ve vestavěné nejsou 🤜Dopravní infromace 👎Nezobrazují se na digitálním štítu mezi budíkami s vyjímnkou Apple Mapy 👎MIB občas stávkuje, že se nechce telefon připojit k autu (Carplay/AA) a je potřeba restartovat1 bod
-
1 bod
-
Ahoj kluci,mám scalu 1.5 tsi od dubna 2020 a ono tepání nebo klepání při volnoběhu jsem u nového auta nepozoroval ale až při cca 4000 tis.km. Jeden poznatek ale mám a to že když je venkovní teplota vzduchu 10 stupnů a víc tak to tepání je výrazně tišší nebo vůbec neslyšitelné - když je 20 stupnů tak je naprostej klid prostě ticho po pěšině a naopak když je 0 stupnů nebo pod nulou tak to tepání je slyšet jak blázen - podle venkovní teploty to tepe více - méně nebo vůbec. Setkal jse stím taky někdo?1 bod
-
No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.-1 bodů