Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/22/25 ve všech sekcích

  1. Na obycejne couvani normalne staci bohate. Je to hruza? Je. Bohuzel nic se s tim neda delat mozna ve faceliftu mozna ale take ne.
    2 body
  2. A kde by ji vzal? copak by v dnešní době neco, co není originál komunikovalo? S 4 je úplně o něčem jiném, nehledě na kybernetickou bezpečnost, v položkách výbavy, kdo si zakládá na kódech, je to NI1 (ECE) S UNECE pro kybernetickou bezpečnost a aktualizaci softwaru
    2 body
  3. V nové verzi aplikace pro mobil je pod jízdními daty "trip history", což jede facto kniha jíst, jak byla dřív na webu. Dá se stáhnout v podobě Excelu.
    2 body
  4. Dobrý den. HVO 100 jsem poprvé natankoval v Lukách nad Jihlavou dne 20.6.2025 při nájezdu vozu Škoda Karoq 4x4 Sport Line 2.0 diesel 18 480 km a dnes mám s HVO100 více jak 2000 km. Prozatímní zkušenosti jsou jednoznačně pozitivní. Motor prakticky okamžitě ztichl a spotřeba klesla o cca 0,5 - 1 litr na 100 km. Akorát by to chtělo nějakou pumpu blíže, mám to k ní 100 km, takže se dá využívat pouze při cestách k Brnu, ale zatím mi to vychází. Zde je link na Spritmonitor.de , kam data o vozidle zapisuji. Petr Šimral
    2 body
  5. Na vozidle smíš mít legálně pouze taková kola a pneumatiky, jejichže rozměry jsou uvedeny v dokumentaci k vozidlu - COC nebo technický průkaz. Uvedená kola toto nesplňují => legálně je tedy na vozidle nesmíš mít. A pro příště si text příspěvku po sobě přečti, je dost nesrozumitelný, včetně jeho názvu - Aku? Jako akumulátor??? Oprav to do srozumitelné podoby.
    1 bod
  6. Uz na svojom r.v. 2021 to tak mam - vzdy 30tkm/2roky.
    1 bod
  7. Při 130km/h má motor 2.0 TSI 150kW tyto otáčky: 7. stupeň: 2200 ot/min 6. stupeň: 2500 ot/min 5. stupeň: 3200 ot/min 4. stupeň: 4200 ot/min
    1 bod
  8. Proto po špatné zkušenosti s těmahle lemplama jezdím zásadně jen do autorizáku, kde mě sice okradou, ale aspoň slušně
    1 bod
  9. Originál OK, Castrlon ani Shell, který postuješ tam nedávej bude to řadit špatně, 75W90 do těch to převodovek už nepatří. Febi komprosim ale dost lidí tvrdí že pak špatně fungují synchrony za studena. Někdo tu doporučoval top tec od Liqui a po osobní zkušenosti můžu potvrdit že pro MQ200 funguje perfektně, rozhodně lépe než Spirax, který řadil velmi špatně a lépe než Febi, který sice za tepla už řadí dobře ale za studena a v zimě se mu taky moc nechce. https://www.motora.cz/autokosmetika/neroztrideno/na-roztrideni/prevodovy-olej-top-tec-mtf-5300-70w-75w-1l-214367029.htm Problém totiž je že u převodovek MQ200 od roku 2016 jsou převodová kolečka z molybdenu a původní oleje které fungovali tj. 75W-90 nefungují dobře. U originálu není jasné o co přesně jde ale oleje 70/75W zdá se budou originálu velmi blízko. Teoreticky bych si tipnul na originál toto: https://www.motora.cz/oleje/castrol/prevodove-oleje/transmax-manual-v-75w-80-1l-147623941.htm
    1 bod
  10. Pardon, ale není to tak dlouhé téma, aby nešlo přečíst od začátku. Tohle není FB. Jinak tabulka s rozměry je hned v druhém příspěvku..... Jo s na rozměru kol vůbec nazáleží. Velikost se řídí výkonem použitého motoru, výbavový stupeň nemá vliv.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...