Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. ifkoo1131

    ifkoo1131

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 322


  2. tomina

    tomina

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 517


  3. Bladik

    Bladik

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 149


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      32 733


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.7.2016 ve všech sekcích

  1. No jasně že to nevrátí . nečekal jsem odpověď na otázku když odpověď neexistuje.
    2 body
  2. V zadních blinkrech jsem vymněnil obyč žárovky za LED. Cca po 2 měsících jsem si všiml, že levý blinkr bliká s mnohem menší intenzitou než pravý. Při velké intenzitě okolního světla nebyl skoro vidět (což jsem si potvrdil, když na mě troubila nezávisle na sobě 2 auta, protože to vypadalo jako když neblikám). Zjistil jsem, že přestaly svítit 4 LEDky na po stranách modulu. Kontrola žárovek nic nehlásila (jak by mohla, když je v ledce odpor na simulaci odběru žárovek). Oba LED moduly letěly do koše. Sice jsem byl chvíli cool, protože jsem měl LEDkový blinkry, ale pak jsem byl za blbce, protože neblikám a ani o tom nevim. Takováhle tuning blbost mi už do auta nesmí. A vám ostatním radím, kontrolujte si před jízdou, jestli vám svítí světla - takže návrat k Octavia 1 ;-)
    2 body
  3. Správný postup je napojit vodiče vždy na jiném místě, tj. nikdy nesmí být na stejném místě více spojů. Tím nevznikne "boule" a ještě se i eliminuje v případě drobného poškození možnost vzájemného kontaktu dvou vodičů.
    2 body
  4. Pro ty co chtějí aby jejich miláček lépe dýchal Tento návod slouží pro vozidla 1.9TDI s emisema EU 3 (většinou do rv. 2005), kde je mechanickej EGR ventil...u novějších vozidel by po zaslepení touto cesou palubní PC hlásíl "emise do dílny" a byla by rozsvícená příslušná varovná kontrolka - u těchto vozidel se musí EGR řešit softwarovou cestou K věci materiál a nástroje: IMBUS 5,6 (nejlépe klasické krátké klíče a bity na šroubovák), klíč 12" , hasák popř. jiné kleště, záslepka nejlépe nerez 3 a více mm široký....dále vazelína odolávající vysoké teplotě, 2 nové matky 12" (není potřeba ale je to rozhodně lepší)....pak už jen šikovné ruce návod: 1.) otevřít kapotu a sundat kryt motoru 2.) odpojit plastovou rouru od airboxu - pomocí stisknutí kovové svorky a vysunutí, dát si rouru stranou....rouru před EGR taktéž odpojit - stačí pouze odpojit nemusí se demontovat (viz foto. 1) 3.) pod demontovanou rouru se pod sáním nachází kovová trubka vedoucí k EGR - povolit dvě matky 12" a dát si je stranou (foto 2) 4.) teď demontovat trubku vedoucí k ventilu EGR - odpojit dvě hadičky které do něj vedou (jedna se pouze vytáhne, u druhé se povolí svorka a vytáhne se) - trubka je zespodu ventilu EGR přichycena 2 šroubky IMBUS 6 (velmi špatný přístuú) povolit je a dát si pozor aby nespadly do motoru....pak už jen trubku pomalu vytáhnout z motorového prostoru a dát si ji stranou 5.) samotná demontáž ventilu: EGR je přichycen 3 šroubky IMBUS 5) jeden na levo, druhý napravo jakoby pod kovovou hlavičkou samotného ventilu, další je pod EGR, za uchycením demontované trubky (proto se musela odstranit první) viz foto 3 tak EGR je venku vyčištění: hrubší nečistoty jsem opatrně seškrábal tupým příborovým nožem a špejlí....pak jsem ventil prostříkl čističem na brzdy a pořádně vydrhl ručně hadříkem....za pár chvilek ventil jako novej PS: z venku jsem čepec ventilu vzal jemně silichromem zaslepení: je potřeba si předem připravit záslepku na EGR - nejlépe nerez materiál tlouˇšťka alespoň 3mm (bohatě stačí), nejlépe aby kopírovala těsnění u trubky mezi EGR a sáním zpětná montáž + zaslepení: obrácený návod + na trubku která je uchycena na spodek EGR ventilu se vloží záslepka z nerezu (nedávat na druhý konec trubky z důvodu vysokých teplot ) PS: všechny šroubky a matky je vhodné lehce potřít vazelínou....matky na trubce od EGR je vhodné vyměnit Tak EGR je vyčištěno zaslepeno...věřím že ai auto ulevilo a vy když jste viděli ten sajrajt ve ventilu také Snad je to alespoň trošku přehledný a užitečný V případě že tu již tento návod je omlouvám se a prosím adminy o smazání Informace čerpány z http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?...bde430596d6688c zde je možné najít další informace v případě nejasností...nebo napsat sem
    1 bod
  5. Tak jsem jim napsal zase takovy maly liebesbrief ...jsem zvedav jak dlouho bude trvat odpoved...kazdopadne dam vedet, jak neco zjistim.
    1 bod
  6. podle mě s rozvodama nic nebude, buď zapomenuté těsnění, nebo i málo oleje toto dělá...
    1 bod
  7. 1 bod
  8. My rádi píšeme sem, tam u vás nám to je cizí.
    1 bod
  9. Pánové, prosím vás , je hezký, že si tadyk klábosíte o chodu fóra, ale hoďte to do vláken na to spešl založenejch. Takle to nikdo nedohledá a nebude to řešit. Dík
    1 bod
  10. Mikrospínače mě nezajímají, mě když takhle zlobil zapalovač, tak zároveň nešlo i vnitřní osvětlení a měl jsem studeňáky na relátku v komfortní jednotce. Zapalovač je stejně napájen přes komfortku, takže si myslím, že tam budeš mít studeňák.
    1 bod
  11. Tak já sem asi slepej [emoji53]
    1 bod
  12. Jo popsat problém to ekkar umí, ale v čem je zakopaný pes stejně neví.
    1 bod
  13. Ale taky o třídu vejš - prostorově, ale hlavně cenově ... A v tom si myslím byla hlavní příčina zrušení "projektu Room II" - Roomster jako takovej je dostatečně velkej pro rodinu i pro malýho podnikatele a venkovní rozměry a komfort používání má jako menší osobák, i když je to v podstatě malá dodávka. A tím se prostě a jednoduše "znelíbil" = ubíral zákazníky Caddymu. Caddy už je dodávka střední třídy, rozměrově odpovídající oktávce (myšlený půdorysně, kvůli zatáčení a parkování) - pro ty, kterým stačí velikost v rozměru fábule kombi zbytečně velký vozidlo. Že zrušením takovýho typu MPV koncern přijde o určitou skupinu zákazníků asi nikoho (kromě těch zákazníků) nebolí...
    1 bod
  14. já jsem teda jen vyndal v roomu sedačky zadní dal je do předu..pod sebe molitan co jsem měl nějakou deku spacák a polštářek a nádherně jsem se tam vyspal...a to nejsem žádný drobek...netřeba vymýšlet něco jiného...:-) ikdyž je pravda že tak stejně jsem se vyspal v sedanu v kufru....asi jsem nenáročnej:-)
    1 bod
  15. Ocova uprava, Room. Material, preglejka 15mm, par srub, zeleza, panty, drevene podpery gulatinka...ma to nadvihnute, aby pod to vosli veci aj na modely lietadiel. Sedacky ma v aute tri, teda vzadu iba nudzova, aby mu tam este nieco voslo Ak nezabudnem a nebude to v aute, mozem cvsknut komplet. Navyse v tom ma aj pojazdnu "kuchynku" aspon na dtobne veci (vratane plynu, kanvice, atd) -- Z mobilu
    1 bod
  16. .....jelikož jezdím na ryby, tak jsem si před rokem udělal lůžkovou úpravu. Jednu sobotu jsem se takto rozhodl a za tři hodiny byla hotova. Nemůžu si ji vynachválit. Vyzkoušena i na dovolené. Chtěl jsem zachovat jednu zadní sedačku pro dceru s možnosti přespání bez nějakého složitého rozkládání lůžka. Na dovolené se nám tam krásně vlezli všechny batožiny a zbylo krásně místo na přespání. Musím přiznat, že tuto možnost na dlouhých přejezdech a hlavně v noci dcera využívala maximálně. Hodně také, takto rozložený prostor využívám i pro převoz věcí. Délka je 182 cm, šířka 83 cm, dosti na pohodlné přespání. Není nad to si v noci na rybách lehnout do auta přes panorámu sledovat hvězdy.... ....všem hezký den....
    1 bod
  17. Zdravím, taky jsem postavil postel v autě. Konkrétně do Fabie 1.generace verze kombi. Požadavky byly: lehká váha (nechtěl jsem to z auta neustále vyndávat). Možnost využití kufru pro přepravu jiných věcí, i při sklopených sedačkách, bez vyndavání postele. Měřím 189 cm, takže 190 cm jako minimum, možnost kdykoliv a kdekoliv postel použít. Nevyndavání sedáků z auta, úložný prostor pod postelí pro ukládání věcí. Integrovaný stolek s odolnou deskou pro kempink vaření. Takže kdyby se chtěl někdo inspirovat, tady jsou fotky. Celkové náklady i s matrací byly do 1000,- Kč. Na fotkách není ještě postel úplně hotová.
    1 bod
  18. No velke SUV melo byt opravdu 2015. Divne, Yeti je vetsinou uvadeny jako SK356. Tak jako Octavia preskocila SKx6x a aktualni generace je SK37x, tak Yeti by mel mit kod SK376. V prispevku http://forum.skodahome.cz/topic/121761-skoda-polar/?p=1715032 jsi psal o moznem dvojceti Seatu. To by tedy padalo. Na druhe strane, o Tribu se mluvilo jako o hotove veci.
    -1 bodů
  19. IPhone je na hovno, hračička pro děti, nekňuby a hloupé tlusté američany. Jednodušší už je jen počítačka s malou násobilkou. Všechno se musí přes nějakou obtěžující aplikaci ITunes a všechno musí být jen tak, jak oni dovolí. S androidem žádný problém, žádné zpomalení, žádné padání aplikací. Je to tak, jak napsal Motos Chce to telefon s velkým T a ne ořezávátko.
    -1 bodů
  20. spise to chce mit az pod nos a nic pro to "neudelat" ... To bojler: nemyslim si, ze vsichni se chovaji "byznys je byznys" ... me spise vadi, ze si koupi z AE kabel za 300 kc, aby usetrili u nekoho jineho za kodovani (a u nekterych s origo kabelem to neni o moc vice za kodovani) a pak chce, aby mu tady nekdo vypsal vse pod nos .... pak neco spatne nastavi, popr "zakouzli cina" a chodi brecet za nekym, kdo ma origo aby mu to dal dokupy, ve vysledku nebude chtit zaplatit za opravu a ani poradne nepodekuje ...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...