Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 649


  2. maverick1

    maverick1

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      124


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 134


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 734


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.7.2017 ve všech sekcích

  1. Tak když si někdo plete VV a VW, není se čemu divit, že si plete i TDI a TSI. Stejně neví, jaký je v tom ve skutečnosti rozdíl. Ad podivné plavky (a jiné neevropské a nemístní zvyklosti) - tady jsme doma my a naše zvyky a normy, pokud se to někomu nelíbí a nechce se přizpůsobit, ať táhne tam, odkud přišel. V tomto punktu není o čem debatovat. V neděli nepřijedu - mám pohotovost nemíním viset na telefonu a případně lítat sem a tam.
    2 body
  2. Omezení výbav pro motor 1.4TSI 81kw G-TEC Pokud nemám vůz tažné zařízení, tak nepůjde na dopravním inspektorátu zapsat do TP. Při absenci tažného zařízení z výroby mám vůz v TP zapsané nulové hodnoty pro přívěs.
    2 body
  3. aby jsi ale pak z těch steaků nepukl, když je budeš ládovat za ty vyřazené
    1 bod
  4. Ano,je to pořád dokola.Servis mám,zákazníky necháváme u vozu,ale ve vymezeném prostoru,ale i tak lezou kam nemají.Zrovna dnes,byl na straně zvedáku,kde jsem neviděl.Dával jsem dole zvedák a málem měl po noze.Jeho argumenty-však jsem pojištěný.Jasně,ale kdyby mu ten zvedák nohu pohmoždil,asi by mluvil jinak,to zaprvé.Za druhé,pokud by to byl vážný úraz,už se to vyšetřuje,jsou komlikace atd atd a věřte,komise si vždy najde něco,co jste porušil.Takže za mě-a´t se servisy brání. Do pékárny také nemůžete-zas jiné pravidla,vyhlášky atd a nemelte,že je to o něčem jiném.Každá práce má své,své pravidla,své BOZP.
    1 bod
  5. Přístup byl naprosto standardní - důvody se tady již mnohokrát probíraly - BOZP, záruky za díly, atd. atd. atd. Když na to nemáte, nekupujte to a nelezte do autorizovaného servisu. Existuje přece bloková výjimka. Jak snadné. Jen se to tady léta letoucí vytahuje pořád dokola. Stejně s tím nic neuděláte. A ani jsi neuvedl, který servis to byl, takže tvoje informace je tady vlastně k ničemu. Protože se mu místní stěžovatelé nemohou vyhnout.
    1 bod
  6. Na každého jednou tíha klubu dolehne a dolehla. Ano, ano, není to tak dávno, kdy mě obdobným způsobem též vyštípali že Stringo, Pawouku. Pak musel přijít Clint a odprosit mě na kolenou protože klub bez plačky = žádný klub. Ano, i samotný ředitel měl jednou krizi, stejně Kokta, stejně Pawouk. Toto je jen pro nejdrsnější maníky, vydrží jen tvrdé jádro. Sabizo, ty starej daňku, nedělej herečku a koukej dorazit, nerozumíš srandě? Však víš, že tady je to někdy všelijaké. Rád ti každej pochčije kolo u auta a všechno bude fajn.
    1 bod
  7. dovolil jsem si založit skupinu na facebooku, věnující se problematice MirrorLinku. Pro zájmce - naleznete ji zde : https://www.facebook.com/groups/1284093011720537/
    1 bod
  8. Do hospody si také nosíš vlastní chlast a jídlo??? Nikdo tě nenutí navštěvovat autorizovaný servis. Není to žádná charita.
    1 bod
  9. Mozna to nekomu pomuze.. Resil jsem u sebe nefunkcni CarPlay (iP 6S 10.3.2), v nastaveni naprosto chybela polozka CarPlay, to cele bylo zpusobeno tim, ze jsem mel vypnutou Siri pres omezeni. Po povoleni se najednou CarPlay zobrazilo a bylo mozne jej pouzivat (Siri je totiz nutna pro beh CarPlay). Pokud tedy nekomu nejde CarPlay, doporucuju prekontrolovat toto..
    1 bod
  10. Hrozné čo som si dovolil. Pawouk, občas trocha umiernenosti by ti nezaškodilo.
    1 bod
  11. Každý výrobce telefonú používá své komunikační protokoly, které musí splňovat normu stanovenou MirrorLinkem. Dokonce komunikační protokol je odlišný od toho, který se běžně pro komunikaci po USB používá. Pokoušel jsem se "znásilnit" necertifikovaný telefon, aby navázal komunikaci pře TMserver s Mirrorlinkem a ani po desítkách hodin se mi to nepovedlo. Dokonce jsem požádal Škodu-auto o spolupráci - ( existuje a je možné získat windows-simulator Mirrorlinku pro ladění aplikací pro MirrorLink), ale dozvěděl jsem se, že celou věc má pod palcem vývojové oddělení VW a Škoda už dostává víceméně hotové řešení.... Takže jinak řečeno, postup, který Vám bude fungovat se Samsungem je např. nepoužitelný pro Sony apod. Jen Samsung má tuším 8 "plug-inů" pro Mirrorlink, které se liší v použitelnosti pro různé verze Androidů. Co se týče jednotlivých firmwarů vozidel, bude to asi podobné. Mám dva testovací telefony s nastavením Mirrorlinku ( Samsung A3 2016 a Samsung A3 2017 ), oba s velmi podobnou verzí Android 6.0.1, a nejen, že se oba chovají mírně odlišně v jednom voze, ale navíc se chovají jinak v Superbu, Octavii i Kodiaqu. Navíc neblahá zkušenost - měl jsem odladěný full MirrorLink pro Kodiaqa, pak na něm proběhl update softwaru ( kvuli chybovým hláškám emergency call ) a stejný telefon začal hlásit, že aplikace nelze spustit za jízdy..... a mohlo se začít nanovo :-) Takže závěrem, zatím jsem se nesetkal s případem, že by full Mirrorlink ( tj. komplexní zrcadlení telefonu mezi certifikovaným Samsungem a vozem Škoda ) nešlo spustit, mnohdy ale jen za cenu různých omezení a stability spojení. Dá se však vždy "odladit" takový postup, aby alespoň fungovaly zásadní věci - např. Waze, mailový klient, internetová TV, Youtube apod.
    1 bod
  12. Tak O2 se jeste hyckat daji. O3 se rozpadnou i kdyby ses uhyckal. [emoji16]
    1 bod
  13. Ty vole, kamarad s dehtem 02 v myslivci chipnutym myslim na 125kw se mi tuhle priznal, ze chtel nalozit Rapidovi 1.4 TSI v Krusovacku a jake bylo jeho prekvapeni kdyz mu Rapid se cti vzdoroval. Proste ho nepredjel a to v tom smyslu ze se drzel za nim ale uz nemel na to ho predjed. Cumel pry s otevrenou hubou.
    1 bod
  14. Tak jsem byl statečný a vtip s orangutanem poslal manželce - něco mi ale říká, že ji nebude připadat tak zábavný :-)
    1 bod
  15. Manželé jsou v ZOO a když jsou před klecí s orangutanem muž povídá:"Helčo, ukaž mu kozy, schválně co budě dělat..."Orangutan začne skákat celý nadržený."Teď mu zkus ukázat i čurinu... schválně..."Žena se rozhlédne a když vidí, že nikdo kolem není, tak si stáhne kalhotky. Orangutan je celý vyřízený, bouchá do klece a dělá salta. Muž najednou otevře dveře, strčí tam ženu a povídá: "Tak a teď mu vysvětli, že tě bolí hlava."
    1 bod
  16. - "Včera jsem měl sex 'na Miroslava'."- "To je co, prosím tě?"- "No, že jsem jí donutil."
    1 bod
  17. Forum pro pumpičkáře je někde jinde. Tady je to pro ty, co jim voní benzín a smrdí nafta.
    1 bod
  18. Uniroyal RainSport 3 225/40 R18 92Y 72dB je dost... sucho: **** voda/sneh: ***** hlučnosť: **** valivý odpor: **** životnosť: ***** Novinka z produkce koncernu Continental se vyznačuje výbornými jízdními vlastnostmi za deště a na mokrém povrchu. Běhounová směs je vyrobena s ohledem na vysokou přilnavost za ztížených podmínek a přitom si zachovává dobré vlastnosti i na suché vozovce a zároveň se nesnižuje kilometrový proběh a nezhoršují akustické vlastnosti. Nokian Zline 225/40 R18 92Y sucho: ***** voda/sneh: ***** hlučnosť: **** valivý odpor: **** životnosť: *** Sportovní pneumatika zLine od firmy Nokian je profesionální pneumatikou z hlediska náročnosti na podmínky řízení, díky nové generaci směsi běhounu, vrstvené struktuře vyrobené nanotechnologií a dezénu běhounu vyvinutého pro rychlou jízdu. Okamžitě reaguje na zatáčení, a tím splňuje základní požadavek na bezpečný provoz v extrémních mezích. To uz radsej v porovnatelnej cene: Pirelli P-ZERO XL sucho: ***** voda/sneh: ***** hlučnosť: ***** valivý odpor: ***** životnosť: ***** Nová pneumatika P-Zero je výrobkem s nejlepšími výkony na současném trhu a zároveň nejspolehlivější z hlediska přenosu extrémních výkonů moderních supersportovních vozů. Vděčí za to nové směsi podkladové vrstvy, která vylepšuje ovladatelnost a snižuje valivý odpor, inovativním polymerům s vyspělými mechanickými vlastnostmi pro optimalizaci výkonu na mokru a suchu i inovativnímu dezénu s hlubšími podélnými drážkami, které dokáží odvádět větší množství vody
    1 bod
  19. Když diesel tak jedině s webastem a bude rychleji zahřátý než celý benzín....motory Ea288 maji integrované svody výfuku v hlavě a další jiné úpravy,ktere pomáhají daleko rychlejšímu ohrevu vody pro okruh topeni proto se už ani nemontují standardně Webasta jako prihřívače,ale je integrované pouze el.topení.....
    1 bod
  20. Nevím, jak je to udělaný, ale při -11 stupních AdBlue zmrzne na kámen. Takže ten vyhřívací systém celého vedení je v zimě dost důležitý.
    1 bod
  21. tak tak, je to další věc, která, když přestane fungovat, tak se vůbec nerozjedeš - dokonce to tak vyžaduje příslušná legislativa. A jedním z největších nešvarů je právě to zamrzání, když přestane fachat vyhřívání.
    1 bod
  22. AdBlue není peklo,ale systém.Co vím,tak v těch mrazech už bylo pár aut na servise kvůli nefunkčnosti--zamrzlo to
    1 bod
  23. Ano je to nová koncepce. Motor už prošel moderním pokurvením :-D, Ale tak co je to fuk, máš to nejspíš jen na záruku, tak bych kvality motoru vůbec neřešil a šel pouze po výkonu, za 5 let auto střelil, ale co si budeme řikat, 2.0 TSI se bude v bazaru prodávat mnohem hůř než 1.4 TSi nebo 2.0 TDi. Kupci ojetin na TDI pořad slyší velmi dobře... Ale jako jestli řikáš že s tím bude jezdit hlavně žena tak jí 1.4 bude stačit a ještě bych jí dal špalík pod plyn. Já už jsem z výkonu taky vyrostl, do německa už nejezdím a nenapadá mě kde by jsi v čechách dokázal využít víc jak 80 kW, snad jedině na D10 ve 2:00 hodiny ráno :-D. Buďme realisti pánové. na našich dálnicích stačí i 1.2 HTP v kodiaqu..... klimatizaci vám to na dálnici v létě utáhne až tam pojedete 6h z Prahy do Brna s průměrnou rychlostí 50 km/h a to jen v případě že se stane zázrak a nikdo se tam nerozprskne.... Hale ono jestli dají na dálnice fakt radary tak se nebudu bránit 1.2 motoru co ted nabízí v octavii, ono to 130 udrží i do kopce s nákladem v kufru...
    1 bod
  24. Chlape necháváš si moc kálet na hlavu. Jestli si chce moje žena vozit prdel pár metrů po městě v autě tak ať si na to taky vydělá :-D Kodiaqa bych jí už do ruky vůbec nepůjčil, prostě auta se nepůjčují a to ani ženě, teda pokud mě neveze na pivo.
    1 bod
  25. Mi se nelíbí ani ten Tiguan, pro mě v reálu velké zklamání, auto bez emocí. Větší emoce ve mě vzbuzuje Kodiaq, ale spíše v negativním slova smyslu, takže bych asi nešel ani do jednoho A Ateca? Design pěkný, to auto mě nijak neuráží, ale přijde mi opět naprosto nemastná neslaná, auto, na které se podívám a řeknu si "Hm, auto". Prostě jako by na trhu byla už 10 let.. Tak nevím, volba by byla těžká, Vitara je hnus, Kunkvaj obyč tuctovka, RAV 4 hnus jako všechny Toyoty dnes, CX-3 pěkné, ale malé, CX-5 nepěkné.. Z vyjmenovaného bych asi od pohledu bral nejvíce toho X-traila, ale nikdy jsem v něm nejel, takže těžko soudit.. Aut hodně a přitom tak blbý výběr...
    -1 bodů
  26. -1 bodů
  27. Určite benzín, asi 2.0 TSI, moc toho na výber nie je...
    -1 bodů
  28. No a co dál?? Opravili a jezdi se dál vo co go?? Přece se bavíme o novém autě nekupujem starou plečku....
    -1 bodů
  29. tak při -20 může chvíli trvat než to prohřeje trysku a potrubí aby začali chcanky proudit, vůbec vyhřívání nemusí být poškozené, přece to nenahřívá chcanky po celou dobu co auto stojí... Ještě že lidem chcanky nezamrzají, kdyby udělali pro nouzové situace hadičky pod volant, tak při mém intervalu močení při jedné kávě na 100 km bych absolutně neměl problém na mé chcanky jezdit non stop :-D
    -1 bodů
  30. Nič, protože jsme v tématu o motoru 1.4 TSI 81 kW...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...