Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. FannanekH

    FannanekH

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      259


  2. Voice

    Voice

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 768


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 734


  4. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      14 534


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.8.2017 ve všech sekcích

  1. von to byl držák..jenom ty držáky nějak nedržely
    3 body
  2. vnitrni se nekoduji, pokud davas LED, nekodujou se, ani se nehlidaji
    1 bod
  3. No vidíš, můj kolega má doma první generaci Zafiry v benzínu, první generaci C3 v dieselu (s tím jezdí jen po Praze) a jediné problémy, které neustále řeší s auty, se týkají jen a pouze služebních vozů výhradně z koncernu = VW a Škoda. Náš šéf měl předposlední generaci Insignie a nemohl si ji vynachválit (tedy kromě skromnějšího kufru vzhledem k velikosti auta). Teď má přes rok Peugeot 5008 a naprostá spokojenost - žádné drnčení, žádné závady - srovnej například s SIII. Předtím měl doma benzínová Mondea a totéž - závady tam byly neznámý jev. O nějakých pazvucích nemluvě - s těmi auta jsem jel, tak to vím z vlastní zkušenosti. A to mělo to první namotáno 400 tkm, druhé při prodeji asi 150 tkm. Tak jak to tedy je?
    1 bod
  4. Bez nej uz auto nikdy.. Ja fajn ze to SA umisti(la) i do rapida.
    1 bod
  5. http://www.autoforum.cz/technika/toyota-uz-turbum-neveri-novym-motorum-je-neda-tento-dava-209-koni-jede-za-5-7-l/
    1 bod
  6. Že jsi u toho Hoplíka nezůstal, když je to takovej super držák.
    1 bod
  7. No nejlépe na tom je Oplbiza, koupil něco, co všichni prodávají.
    1 bod
  8. V tom článku je víc pravopisných chyb, než pravdivých fakt. Tomu věří jen kinderplačka [emoji23] Navíc on ty chyby ani nepozná [emoji23]
    1 bod
  9. Reálné to samozřejmě je - obvykle stačí předem navštívit/obeslat s dotazem nejbližšího dealera ŠA, či kontaktovat přímo výrobce vozu. Mimochodem, pokud MC nemá skutečně vůbec žádnou homologaci pro tažné zařízení, nemohlo být toto tažné zařízení ani z výroby. Žádný výrobce automobilů ti nikdy nepovolí zapsat tažné zařízení, pokud to od něj není patřičně schváleno. Tady na značce nezáleží. To sis měl ohlídat před nákupem. Ad OIII CNG - napadlo někoho z vás, že homologace určitého MR může být třeba jiná, než u novějších ročníků? Anebo lze z nějakého důvodu mít tažné jen z přímo z výroby?
    1 bod
  10. Tak si kup Ladu vesta. Plná palba za cenu kinderky v základu. Popř. zvedni kvalitu přehozením unaků na Fiat.[emoji12]
    1 bod
  11. A dveře pri nastupovani/vystupovani oteviras? Nechapu otazku - jako ze si OIII v interieru sama generuje prach aby ho bylo vic nez v okoli a nechava ho sedat na pristrojovku a cerne plochy?
    1 bod
  12. Kde je nějaké souvislost mezi PD a DPF a spolehlivostí? Mám za to, že právě tuto kombinaci nebrat. Tvrdí se, že PD si s filtry pevných částic nikdy příliš "nerozumělo".
    1 bod
  13. Tak jsem lak opravil. Jsem spokojený. Není to skoro vidět, že je to opravované.
    1 bod
  14. Funkce air-care lze úspěšně aktivovat na Kodiaqu. http://magazine.volkswagen.com/tech-check-air-care-climatronic.html
    1 bod
  15. Vypadá to tedy hodně divně a 8" je velká až až...
    1 bod
  16. Zase nejak extra znatelne vibrace by tam byt nemely. Zeptej se v servisu na tu aktualizaci.
    1 bod
  17. Ahoj, taky mi ubývala přibližně 0,5l za půl roku a při výměně rozvodů se zjistilo, že sákla vodní pumpa.
    1 bod
  18. Protože trochu zkorodoval a mě se to nechtělo pořád opravovat. Navíc to byla holota. 2.0i, 85KW, automat, 1991
    -1 bodů
  19. přidávám další divný zvuk. Nejhlasitější je to při raních prvních pár metrech. Nemá to vliv na otáčky motoru je to zvuk jako kdyby se kov třel o kov. Myslím si, že to budou nečistoty v brzdách, máte s tím někdo zkušenost? Nový záznam 4.m4a
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...