Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 163


  2. velkytom

    velkytom

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      288


  3. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 331


  4. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      6 832


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.7.2019 ve všech sekcích

  1. Zatím tu nikdo nezmínil (nebo jsem si nevšiml) že ta klika OIII po FL má u liftbacku hydrosilentbloky, kombík stále klasiku.
    2 body
  2. no necham se prekvapit co se tu jeste objevi ... Jinak Jarku, jasne ze jen vymenit jednotky nejdou, musis se prizpusobit a to te Skodovka kvuli PR cislu nenecha ... jak jsem psal, nejsem v tom zbehly, ale chtelo by to upravit mapy/prubehy v 44Kw na stejne jako v 55kw... Zbytek zustane zachovan... Nevim co je na tom pru chipare tak tezke, kdyz ty mapy normalne upravuji/ladi, tady by stacilo "opsat" - porovnat to z naplne 55kw verze .... Uz to tu pisu asi po treti, ale vsichni "chipari" mlci, nikdo k tomu nenapise ani carku ... Asi to bude tim ze vetsina jen nekde na MHH sezene/stahne/koupi napln, to tam pak flashne a o skutecnych upravach nema ani potuchy. Daji k tomu pekny graf z brzdy a placebo je na svete ... Chapu ze se rekne, tak nam pujc auto na 14 dni a bude te to stat kupu penez, ale na to ja rikam, chci jen "opsat" mapy/krivky, kanaly a kdovi jak tomu rikate, z verze 55kw. Jen toto, nic vic, nic min, at si pada plyn porad pomalu a krivka neni idealni ....chci jen toto ....motory jsou 100% stejne, problem bude jen v uprave SW ... Coz tu ale nikdo evidentne neumi... pokud ano, dejte nabidku ... poptavka by evidentne byla, kdyz to bude jako origo 55kw, nebude problem s emisema atd... pokud bude, je to spatne ... Nikdo nechce jezdit sem a tam, porad neco prehravat a resit emise ... Takze za mne volim vyckavaci taktiku, casu mam malo a veci co chci an aute udelat more ... Dekuji vsem pionyrum co zkusili nejaky chipy, ale bohuzel je zatim vysledek spatny, alespon pro mne ...
    2 body
  3. Čo bolo, to bolo … já CG jako druhý wagen do rodiny kupoval nedávno, resp, vybírala dcera, poté, co jsem usoudil, než kupovat nějakou ojetou pseudoprémiovou srágoru (protože chtě nechtě se dnes auta starší 4,5 let budou sr.t, bo prostě plánovaná životnost je taková, jaká je ), půjdu do nějakého new lowendu. Za ty prachy a výbavu jsem nic zajímavějšího nenašel. Zmiňovaný F500 sice zvenku cool, ale uvnitř, tvl. to snad ne, líbil by se minicooper, leč za ty prachy fakt néé. Požadavek byl vyhřívané sedačky, mlhovky, cenrál s DO, klima, handsfree a zadní parkovací senzory. V této výbavě by fábka vyšla minimálně na nějakých 300 t, interiér sociální fábky se 44 kw motorem za 240t je nudný jak pohřebák, navíc ohne výbava. Cenově nejzajímavěji by vyšel Renault Clio, za nějakých 260t, včetně zmíněné výbavy … ale je to Francouz . Pak byly zvažováni i sourozenci z Kolína, ale pokud by chtěl člověk uváděnou výbavu, je tam také za 300t, navíc interiér stísněný. Tak jsme se byli projet citigem a bylo rozhodnuto … malý velký vzdušný prďola, za necelých 240t, který má všechnu požadovanou výbavu a těch 5 let bez problému vydrží, navíc minimální servisní náklady a jako embéčko prosté všech asistentů, snažících se být chytřejší než uživatel, jej případně opraví mechoš v garáži v každé druhé vesnici. Pokud jde o "třes" … ano, na volnohěh se občas třese jak oslíček … ale je to tříválec, takže s tím musí člověk počítat (a tvl, nemůžu s CG srovnávat suba, nebo octu ). Kdyby si manželka nevymyslela, že chce na zahradě protiatomový bungr maskovaný za bazén, tak jsem si ještě teď koupil jednoho výprodejového CG mazlíka na ježdění do práce, takhle volné prachy musím na podzim a na jaře nasypat do betonu . Takže u nás doma je aktuálně Klokan (karoq) v garáži a máme pořadník na ježdění CG .
    2 body
  4. Už chybí jen certifikát Jestli se nemýlím, stal ses podobně jako dříve já jednou z mnoha obětí jednoho z chipgangsterů. Je to jak píše motorpower. V případě odškrcení přiškrcené verze 44kW je změna křivky jediným možným výsledkem a to hlavně v otáčkách nad 5000ot/min. Protože právě zhruba od těch 5000ot/min software řídící jednotky motoru začne u verze 44kW postupně přivírat škrtící klapku z 90° (plný plyn) až na cca 41° při 6000 a výše - jak jsem nalogoval pomocí diagnostiky VCDS (tak jsem i odhalil podvodný chiptuning na mém autě) - je to stejné, jako bys ty sám nohou ubíral plyn na méně, něž polovinu, akorát to za tebe dělá elektronika přestože držíš plyn na podlaze. Tím je docíleno onoho přiškrcení slabší verze jinak identického motoru. Pokud by došlo k opravdovému odškrcení - tedy přepsání software tak, aby škrtící klapku nechala ŘJM plně otevřenou i nad 5000ot/min až do omezovače (při 6500ot/min), muselo by se to projevit změnou tvaru křivky křivce na brzdě minimálně nad oněch 5000ot/min - jak je to vidět i na křivkách výrobce. Zde je ale jen identická křivka posunutá výše. Také tam nějak neladí s křivkama ten údaj "Výkon navýšen o 2,9% dle ISO". .......................schválně bych chtěl vidět na logu co dělá ta klapka Prověřoval jsem dřív možnost výměny ŘJM 44kW za 55kW - což sice fyzicky jde, ale auto to pozná a neodblokuje imobilizér. Jestli si to dobře pamatuju, tak přístrojovej štít s budíkama vysílá do ŘJM při běhu motoru trvale nějakej signál, na zákledě něhož ŘJM odblokuje imobilizér. Pokud ale přístrojovka zjistí, že je tam jiná ŘJM, tak ten signál nevysílá a imobilizér ŘJM se tudíž šprajcne. Někde na netu jsem sice našel i takovou elektronickou krabičku, která ten signál umí vysílat místo přístrojovky a tudíž odblokne imobilizér i bez ní, stejně tak bez čipu v klíčku - prodává se pro servisní účely (jasně že nenapíšou "pro zloděje aut") - otázka je, jak dlouho a jak spolehlivě by taková věc fungovala při trvalém provozu. A samozřejmě navyšuje cenu úpravy.
    2 body
  5. 1 bod
  6. V lepsim pripade to po zavzdusneni uz nenatocis. V horsim odrovnas vysokotlake (HPFP) cerpadlo.
    1 bod
  7. Je na ty výfuky použit nerez, který na povrchu oxiduje. Normální věc. Na firemní Doblo jsem nechat dát nejlevnější výfuk a když prohnil nebyl rezavý! Ty levné výfuky mají povrchovou úpravu AlZn ( hliník/zinek) a celou svoji životnost jsou hezké ( to jsou ty auta na parkovišti s hezkým výfukem), ale prorezou ve svárech kde není již nijak ošetřen a za 2-3 roky je výfuk po smrti. To tady ovšem neplatí. Ten výfuk bude takto rezaví dalších 5-6 let, následně začne odpadávat svrchní vrstva kovu a potom klidně ještě 3 roky dá. Jestli si někdo myslí že má význam zvedat náklady na vyrobu, aby životnost výfuku byla stejná jen byl prvních pár let hezký, tak to opravdu nemá.
    1 bod
  8. 819B bohužel nelze, zjišťoval jsem i možnost výměny MIB jednotky, což lze, ale stejně je nutné potom SmartLink aktivovat dodatečně (a není jisté, zda půjde pro daný VIN vygenerovat klíč).
    1 bod
  9. No to tak není, máš dané ECU pro dané vozy, např. ECU pro Karoq není ani jedna v rámci škodovky použita pro jiný typ, tedy jednotky končící P, R, S a nově AT jsou jen pro Karoq. A pro ty ECU jsou výrobcem vydávány nové verze "firmware" = updaty, jestli si výrobce nechá dostupné i předchozí updaty nebo jen poslední vydané, to je na jeho zvážení ... tedy aktuálně, pro P maj jen 05E906018P_5472 a 05E906018P_6020, pro R maj 05E906018R_7421 vydanou v 3/2019, a 05E906018R_9832 vydanou tento týden, pro S nemá škoda nic, přestože např. Seat dává k dispozici alespoň 05E906018S_6241 číslo verze sofu (za číslem jednotky) dá jakestakes vodítko jak aktuální asi ten soft je
    1 bod
  10. Vím, koukni po foru po 05E906018, např. https://forum.skodahome.cz/topic/146568-siii-combi-15-tsi-act-110-kw-vs-20-tdi-cr-110-kw/?do=findComment&comment=2381543 https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/?do=findComment&comment=2394478 dnes už maj u škodovky další vozidla i jednotky s 1.5 ... takže, AB je pro Kamiq a Scala, AF je pro Kodiaq 4x2, no a to D je záhada, Fabka jako ekvivalent Ibizy dosud 1.5 nema a jistě ani mít nebude pro již neplatnou emisní normu, asi chyba CML ... VW Polo mělo G a nyní maj spolu s Ibizou AB, stejně jako Scala a Kamiq, tak kam by soudruzi chtěli ve škodovce cpát update 05E906018D_9754 ...
    1 bod
  11. Z f1 před fl jsem si ten pin taky vyčetl vag commanderem ale jak ho vytáhnout z f2 se mi zjistit nedaří. Spíš mi jse o to že se to chci naučit než si to od někoho nechat udělat.
    1 bod
  12. já bych se na to podívám okem z roku 2012/3, kdy O III byla představena a začala se vyrábět a vynewchal bych hodnocení typu - po bitvě každý generál. v Roce 2012, kdy O III přišla stálo provedení LB 350 tisíc. v tomhle světle vůbec nechápu nářky na klikovku, protože to bylo období, kdy by automobilový průmysl na dně, takže výrobní cena byla prioritou. Jo, že se po zotavení a FL pokračovalo dál je druhá věc, ale když se na to podívám očima firmy/podnikatele, který maximalizuje svůj zisk. Vždyť ty O III se prodávaly a prodávají jak housky na bežícím pásu a zákazníkum je evidentně fuk, co tam je za nápravu, tak proč něco měnit? a s hlučností? vždyť ty motory jsou mnohem tišší, takže člověk víc vnímá aerodynamický šum při jízdě a ten není subjektivně tak "libozvučný" jako zvukový projev motoru.
    1 bod
  13. Ja uz mam doma s napisem
    1 bod
  14. Myslím, že zvuk motoru pod 2000 ot. či nižšími i při minimální zátěží dává jasně najevo, jak se to motoru "líbí".
    1 bod
  15. A toho se bojím, že kvůli emisním limitům nebudou ta auta za chvíli už vůbec spolehlivě jezdit. Na zemi si hrajeme na ekologii, ale že to na nás sypou z letadel ve velkým to nikoho zas tak moc netíží a ani se o tom moc nemluví. Samozřejmě, že nesouhlasím se zněčišťováním ovzduší, ale mělo by to mít svoji mez. Je to stejné jako s kůrovcem. Třicet let o něm věděli a nedělali nic a teď se z toho můžou podělat a chtějí spasit naše lesy.
    1 bod
  16. Skusal som urobit reset TMP cez diagnostiku, 03-ABS>04-Basic Settings>Group 042>Go!>Reset status zobrazi: "Running", rozsvieti sa kontrolka TMP na palubovke a skonci to vysledkom "Done" a po chvili kontrolka zhasne. Mne sa to javi tak, ze cez diagnostiku to funguje. Z toho mi vychadza, ze mam mozno zapojene tlacitko na nespravny pin v ABS jednotke. Vie mi niekto poradit aky pin je spravny pre jednotku 1K0907379AH (ABS-ESP-ASR) OII FL 2010, dakujem
    1 bod
  17. http://www.autopotahy.sk/
    1 bod
  18. Vydrží, nevydrží, ak by sa to tak bralo tak načo lakovať karoseriu, aj pri nej trvá pokiaľ sa hrdza prekúše... Je to slovíčkarenie, proste kvalita je tu tam...
    -1 bodů
  19. Len ja poukazujem na kvalitu, keď si spokojný tvoja vec, načo sa vyjadrovať.... Viacerý tu poukazujú na určité chyby a korozia s tvojho pohľadu nieje na závadu, nuž rôzny názor akceptujem ale nekakceptuješ názor že niektorý s tebou nesúhlasia. Proste korozia je korozia. Je to ako keď sa rieši fw -soft do radia, načo nový keď rádio hrá.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...