Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 788


  2. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 265


  3. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 636


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 832


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.10.2019 ve všech sekcích

  1. Tak jsem jej dnes viděl u prodejce poprvé in natura ... tak pár postřehů ... vypadá fakt hezky, tedy alespoň exteriér, líbí se mě více než scala, nebo i karoq a kodiaq. Když jsem po třech letech provozu hledal náhradu za yetiho, chvíli jsem zvažoval, zda ještě rok nepočkat, nakonec pioněr něvyděržal a vzal jsem karoqa, tak alespoň pár postřehů, ve srovnání s yetim a nynějším karoqem. Na yetiho dodnes s nostalgií vzpomínám a asi už s ním budu srovnávat všechna přibližovadla, samozřejmě, srovnání je subjektivní a co člověk to názor ... Překvapuje mě místo na zadních sedačkách, je srovnatelné, ne-li lepší, než u karoqa. Tím ale pozitiva končí. Kufr mě subjektivně přijde o dost menší než u yetiho. Mám skoro dva metry a neposkládám se za volant tak pohodlně, jako do karoqa, byť zvýšený posez je znát a svojí polohu bych si také našel. Seděl jsem ve výbavě style a iritovala by mě asi látková (byť příjemná) výplň opěrky madla dveří. Co mě jako baráčníkovi vadí, je nemožnost varioflexu zadních sedaček ... to je prostě k nezaplacení a jeden z důvodů, proč jsem zůstal u embéčka. Jinak mě to přijde jako taková nafouklá fábie, ale je to povedené přibližovadlo, které si své zákazníky najde. Jako o rodinném přibližovadle bych o tom ale neuvažoval, ten kufr je na toto použití fakt malý, jako o druhém autě do rodiny, autě pro manželku, či jen tak pro radost, nebo wagen až budu v důchodu, určitě ano. Závěr je takový, že jsem rád, že jsem na kamiqa nečekal a šel do karoqa, protože to prostě mé požadavky na wagen neuspokojí (kufr, varioflex, posaz za volantem ...) a ani by to z uvedených důvodů neuspokojilo požadavky na náhradu yetiho. Ale jsem zmlsán, že srovnávám s karoqem, kdybych do kamiqa měl přesedlat z fábie, nebo rapidu, byla by to při omezenějším rozpočtu jasná volba, pokud by mé kosti potřebovaly vyšší posez, pokud by šlo o wagen pro rodinu, šel bych spíše do scaly, než do kamiqa. Ale znáte to, jak to chodí ... když jsem poprvé viděl yetiho, tak jsem také říkal, že takové auto s malým kufrem a nic moc životním prostorem bych si nikdy nekoupil ... no a nakonec jsem vystřídal dva ...
    2 body
  2. https://auto-mania.cz/test-skoda-kamiq-1-0-tsi-70-kw-2019/?fbclid=IwAR3vH5ISeBXrDuLHcr8E4jwHdY2x7bWZUDSY08G8WziJdUHwm8tdA-Y10F4
    1 bod
  3. Nejde náhodou o nepovolenou demonstraci a blokování provozu? Tajně doufám, že tam budou stát měšťáci a budou vybírat mastné pokuty od zmrdů, co se budou zdržovat na cestě bez vážnějšího důvodu. A pak ještě doufám, že dojedou vodní děla a dají těm hajzlům trochu vody do xichtu. Praha je už tak v hajzlu s dopravou, hlavně v pátky. Taková banda idiotů tu vážně chyběla.
    1 bod
  4. Ohledně servisu si dovolím citovat svůj starší příspěvek
    1 bod
  5. Pokud je u Karoka a při FL se dostala do většiny verzí Leonu, tak je to na 100%.
    1 bod
  6. Od mocných bych se vrátil zpět ke konkrétnímu autu => CITIGOe iV.
    1 bod
  7. Tak pánové za mě vyřešeno včera v Plzni skladovým Rapidem. Style plus za 335tisíc. Děkuji
    1 bod
  8. Kdyby někoho zajímalo jak je to s tím vložením čísla asistenční a informační služby, tak po chvilce laborování jsem na to přišel. Je potřeba v přizpůsobení změnit (číslo 1 info volání a číslo 1 havar. volání) Například tel. číslo 80 06 00 00 0 - infolinka Škoda 08 60 00 00 A0 zápis 5E 06 A1 08 60 00 00 A0 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF Například tel. číslo 29 12 91 29 1- havarijní asistence Direct 92 21 19 92 A1 zápis 5E 06 A1 92 21 19 92 A1 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
    1 bod
  9. Zdravím vespolek, vybírám disky na Rapida a při brouzdání na všemožných internetových obchodech u prohlížení různých vzhledů kol, jsem neustále ubíjen marketingovými kecy typu: "Kola z lehkých slitin mají příznivé rozložení hmoty, což se pozitivně projevuje poklesem hodnot setrvačných sil rotujícího kola, tím se zvyšuje dynamika akcelerace i brzdění. Díky snížení neodpružené hmotnosti vozu přispívají k lepšímu pocitu z jízdy." Jsem se rozhodl si udělat takové malé srovnání hmotností disků :). Celková hmotnost disku sice nic neříká o rozložení hmotnosti v celém disku (následně obutá pneumatika na disku tvoří podstatnou část hmotnosti a je nejdál od středu kola), ale aspoň rámcovou informaci by to poskytnout mohlo. Hodnoty prosím berte s rezervou, čerpal jsem výhradně z informací na internetu. Pokud víte kde najít relevantnější zdroj hodnot hmotností disků, nebo máte možnost nějaký disk na Rapida (nebo Fabii III) zvážit, prosím sdílejte. Plechové disky 6Jx15 5x100 ET38 57 KFZ 7760 15" 8,2 Kg KFZ 8380 15" 8,9 Kg KFZ 131500 Hybridní kolo 15" 9,0 Kg Alu disky Škoda Škoda Carme 15" 5JA071495 8Z8 7,5 kg Škoda CYGNUS 15" 6V0071495D 8Z8 8,2 kg Škoda Matone 15" 6V0071495A 8Z8 8,8 kg Škoda MATO 15" 6V0071495 8Z8 ??? (7,5 kg nebo 8,8 kg) Škoda Propeller 15" 5JA071495A 8Z8 ??? Škoda Rock 16" 6V0071496C 8Z8 9,3 kg Škoda Vigo 16" 6V0071496D FM9 9,5 kg Škoda Evora 16" 5JA071496G 8Z8 9,7 kg Škoda Antia 16" 5JA071496 8Z8 10,5 kg Škoda Italia 16" 6V0071496 FL8 10,5 kg Škoda Beam 16" 5JA071496 FM9 10,5 Kg Škoda Dione 16" 5JA071496B 8Z8 ??? Škoda Torino 17" 5JA071497AAJX2 10,5 kg Škoda Blade 17" 5JA071497F HZ9 10,5 kg Škoda Savio 17" 5JA071497B FL8 10,7 kg Škoda Capricornus 17" 5JA071497K HA7 11,2 kg Škoda Trius 17" 5JA071497T 8Z8 11,2 kg Škoda Ray 17" 5JA071497 8Z8 12,25 kg Škoda Prestige 17" 5JA071497A ZG6 ??? Škoda Camelot 17" 5JA071497A 8Z8 ??? Škoda Vega 18" 6V0071498 JX2 ??? Alu disky s parametry uvedenými ve velkém TP Alutec Grip PS 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,4 kg DEZENT RE 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,41 kg DEZENT TY 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,44 kg ENZO G 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,52 kg DEZENT TI 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,67 kg DEZENT TC 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,86 kg DEZENT TD 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,87 kg DEZENT TX 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,09 kg Ronal R53 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,1 kg Ronal R42 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,5 kg Ronal R56 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,6 kg BROCK RC30 KS 7Jx16 5x100 ET46 57,1 8,9 kg WSP ITALY W463 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg WSP ITALY Cirus 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg Platin P58 Silber 7Jx17 5x100 ET46 63.4 9,93 kg BROCK RC30 KS 7Jx17 5x100 ET46 57,1 10,0 kg Alu disky s mírně odlišným ET RONAL LSX 7Jx16 5x100 ET45 68 9,15 kg DOTZ CP5 7Jx16 5x100 ET45 60,1 8,6 kg DOTZ CP5 7Jx17 5x100 ET45 60,1 9,86 kg RONAL R54 7Jx17 5x100 ET45 68 10.9 kg MSW 85 7Jx17 5x100 ET45 63,3 10,9 kg Hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (seřazených dle hmotnosti) https://www.proracing.cz/fotky12573/3-wheel-weight-weight.pdf Další hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (řazeno dle názvu) https://www.docdroid.net/Ub4n422/wheelweights.pdf#page=115 Hmotnosti disků, pneumatik a celých kol http://tiger.nasealbum.cz/Pages/Technika/hmotnosti_kol.htm Zdroje: eshop.skoda-auto.com autokseft.cz seznam-pneu.cz carspneu.cz onlineraeder.de wolfrace.com
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Já jen připojím několikaletou zkušenost a zároveň připomenu, k čemu vlastně OBD diagnostika slouží: Nejdříve se vyčte paměť závad, poté se vymění (opraví) vadná součástka, pak se znovu vyčte paměť závad a příslušná chyba smaže. Vždy platí následující pravidlo: nemazat závady, aniž si člověk není jistý, co je to vlastně zač a proč se tam objevila. U převodovky toto platí tuplovaně Dále: vymazáním paměti závad se auto nikdy nespraví, naopak vždy to akorát zkomplikuje další práci ! Není dobré často a mnohdy nesmyslně napojovat auto na diagnostiku a už vůbec ne opětovně promazávat paměť závad. Proč tedy lidi neustále napojují auto na diagnostiku a mažou závady, o kterých nic neví? PROTOŽE JSOU PROSTĚ DEBILNÍ ! Na to neexistuje jiná odpověď A úplně nejhorší je maník alá "sousedovic Pepík Vomáčka" s čínským kabelem a VAGínou s crackem z "ULOŽ TO". Taková kombinace jelito&noťas dokáže být pro auto velice nebezpečná TAKŽE NEŽ ZAČNETE AUTO NAPOJOVAT NA DIAGNOSTIKU, MĚJTE JASNÝ CÍL, PROČ(závada, výmaz servisu, nakódování komponent, apod). NIKDY ZBYTEČNĚ NENAPOJOVAT NA DIAG A UŽ VŮBEC NEMAZAT CHYBY, O KTERÝCH NIC NEVÍTE, NEBO NEDOŠLO PŘED VÝMAZEM K OPRAVĚ
    1 bod
  12. To má každé auto s long life olejem ne?
    -1 bodů
  13. Asi jste se s prejimacim technikem vzajemne nepochopili, neres to. Pri prijmu vozidla zadaji do systemu RZ a stav tachometru, system jim vyhodi papir s predepsanymi servisnimi ukony, mechanik vezme ten papir a na vozidle dela ty ukony, pak kazdy provedeny ukon odskrtne. Ten papir jsem pak dostal, z nekterych ukonu jsem byl neprijemne prekvapen, jako treba doliti skoro plne nadrze kapaliny do ostrikovacu skoro litrem predrazene kapaliny. Priste jim auto predam s plnou nadrzi a jsem zvedav, kolik tam jeste dolijou. :-)
    -1 bodů
  14. Špatně jsou oba extrémy. Nekritická adorace i předčasné zavržení. Zatím o tom autě neví z praxe nikdo nic. Tedy vlastně víme, že je tam elektromotor s nějakým dojezdem a stojí to řádově o polovinu víc, než benzinový motor. Jestli si to naslepo objedná dvacet nebo třista lidí je vcelku jedno. Reakci mechoše a obavám se zas tak moc nelze divit. Blbosti dělají i lidi na úplně jiných místech. A to jsou často i proškolení.
    -1 bodů
  15. Jsi si tim jist? Nejspis v tom svetlometu pozice pro mlhovku je, nejspis tam je z vyroby i zarovka, akorat to neni zapojeno do elektroinstalace.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...