Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 733


  3. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 378


  4. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      710


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.8.2020 ve všech sekcích

  1. @Vladimír Petráš Update: alarm proti krádeží nakódován pomocí Car Scanneru. Předtím jsem neměl všechny položky aktivovány. Teď funguje bezchybně. Mé nastavení -
    2 body
  2. 5.1 beta16 (Armeabi v7a + Arm64 v8a) v7a_Carista.ver.5.1.beta-16.build.510016.apks v8a_Carista.ver.5.1.beta-16.build.510016.apks
    2 body
  3. Ahojte, ak má niekto záujem môže si stiahnuť update. Heslo: skodahome MST2_EU_SK_ZR_P0478T
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Zdravím. Tak dnes som sa konečne odhodlal na chip. Zašiel som do BH Motorsport a tu na fotke je výsledok. 133,9kw a 391,5 Nm. Musím povedat že je to citeľný rozdiel. Len sa chcem opytat je podľa vás ten graf priebehu v pohode? Jedna sa mi o ten točivý moment medzi 1800 a 2200ot. Dik
    1 bod
  6. Jo, ťuknu na App a naskočí mně Waze.
    1 bod
  7. @Vladimír Petráš přes VCDS to lze. Co se týče Caristy, taky jsem neuspěl a bohužel to samé u Car Scanner.
    1 bod
  8. Filtr mam novy antibakterialni od Mannu a je opravdu vyborny. Klima je pravidelne dezinfikovana. Jen opakuji ze me trapil zapach technickeho nebo chemickeho typu jen chvili po rozbehu ventilatoru, bez ohledu na beh klimatizace. A smrdelo az čpělo to vsem kdo tam sedeli. Celou ventilaci jsem o vikendu propenil v ramci toho kam se dostala hadicka. Padl na to cely 500ml sprej, coz jsem mozna trochu prehnal, protoze to pak dlouho odkapavalo v prostoru pro a neco i pod auto. Vyndal jsem i ventilator, a penu aplikoval primo na vyparnik. Ventilator jsem rozebral (sundal "turbinu" je uchycena na gumovych silentblocich) Vycistil jsem prostor (pruduch v tele ventilatoru) kde proudi vzduch pri vnitrnim okruhu. Vycistil jsem co vycistit slo :-) !!!!! Kdyz jsem pak slozeny ventilator chtel nainstalovat zpet, vsiml jsem si malych chuchvalcu prachu ve statoru. Chtel jsem je lehce vyfouknout a vyvalil se obrak prachu. Asi 5 minut jsem pak dukladne vyfoukaval pumpickou (s slauskem na foukani balonu) z elektromotorku plno prachu, ktery pochazel z nejvetsi casti z kartacu (uhliku). Kdo ma stlaceny vzduch vyhral. Doporucuji vsem, kteri uz maji auto nejaky ten rok v provozu preventivne se tohoto prachu zbavit. Zatim se puvodni smrad neobjevil.
    1 bod
  9. Pro ty, kteří kutí tak jako já a není jim cizí trocha té modelařiny, přidávám návod jak předělat zrcátka bez blinkru na verzi s blinkrem. Důvodem přestavby je to, že jsem nechtěl dávat 1500-2000 Kč za jedno zrcátko z bazaru. Vystačil jsem si s 2x 148Kč za blinkry 6V0 949 102 a 6V0 949 102 , 763Kč za kryty (v černé perleti) 6V0 072 530 A a 2x 25Kč za patici patici T10. Plus nějaké ty piny a dráty, které jsem měl doma z předchozích přestaveb auta. Časová náročnost úpravy je cca 4 hodiny ořezávání a 5 hodin elektrické zapojení. Základem je to, že se dá tělo zrcátka ořezat tak, aby v něm sedělo těleso blinkru. Stačí odřezat plochy, které nejsou funkční a kde je pak uložen vlastní blinkr. Na pevnost uložení zrcátka a stabilitu uchycení krytu úprava nemá vliv. Velké díky patří @wirer, který mi poskytl fotky, jak vypadá zrcátko s blinkrem zevnitř. Dobré je mít modelářské frézičky a rotační pilník o průměru 3mm. Lze je upnout do normální vrtačky a pak už jen opatrně odřezávat a pilovat přebytečné plochy, výztuhy a hrany. O zbytek se postará ostrý zalamovací nůž. Výsledkem je zub na vnějšku těla zrcátka. Vybrání těla v levé části fotky se musí přizpůsobit tvaru blinkru aby dokonale bez násilí seděl v tělu. Osazení na horní hraně těla zrcátka, kam zapadal horní kryt, se celé musí odříznout a vnitřek plochy obrousit až ke svislé ploše, aby zbyla vlastně jen tloušťka materiálu. Je nutné také ořezat nálitek s otvorem pro šroub (nevím k čemu tam byl, nic na něm není uchyceno) a srazit plochu čtvercového otvoru. Rámeček zrcátka se nemusí nutně měnit, stačí odříznout jednu západku a oříznout výstupek pod ní. Pak už stačí díly sesadit a případně doladit nedostatky, nesmí být nikde žádné pnutí ani velká vůle. Bez rámečku: S rámečkem: Blinkr je nutné uchytit k tělu zrcátka. U originálu je tam nálitek, zde je použito plastové distanční pouzdro 10x6x12mm. Hranu pouzdra u blinkru je nutné seříznout 1,5x45° nebo použít pouzdro průměru 8mm. Demontovat ovladač natáčení zrcadla (centrální šroub s hlavičkou TORX) a blinkr svrtat s tělem zrcátka. Přišroubovat šroubem M4x20. Matici pojistit proti povolení vibracemi základovou nitrobarvou. Půlka práce je za námi a můžeme se kochat. Druhá půlka práce je elektrické zapojení blinkru. Ideální je tahat vodiče ze svazků v prahu, kde je vše dobře dostupné na rozdíl od blatníku. U MR2013 je levý zadní blinkr černo-bílý vodič, pravý blinkr černo-zelený. Ty jsou v pravém svazku dva, je nutné tedy zjistit který je ten správný. Stačí k tomu odstranit opatrně izolaci a připojit zkušební žárovku. Multimetr mi neukázal nic, buď neumím měřit, nebo měřák nezaznamená impulzy blikání. Mě ukazoval totiž stabilních 5V.... Použité piny: 000 979 019 - 6ks 000 979 020 - 4ks Vodiče 0,5mm2: bílý, šedý, hnědý, černý, zeleno-žlutý. Pokud se budete držet originálu zapojení v autě, tak bílý s šedým by měl být černo-bílý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-bily-cerny, hnědý a černý je hnědý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-hnedy a zeleno-žlutý by měl být černo-zelený https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-zeleny-cerny. Od každého je potřeba cca 4m. Je nutné odcvakat kryty prahů, demontovat spodní kryty A sloupků, demontovat tapece dveří, vytrhnout krycí plast, kudy se leze dovnitř dveří a odvrtat nýty reproduktorů, aby byl dobrý přístup k upevnění nového vodiče na stávající svazek ve dveřích. Samozřejmostí je použití TESA textilní pásky https://www.autokabel.cz/izolacni-pasky/tesa-51608-19mm-x-15m, stahovacích elektrikářských pásek a PATEX silně lepící lepenky pro izolaci vstupu do pryžových průchodek, kudy se protahuje nový vodič. Ten jsem v celé délce (kromě částí blízko svorkovnic) omotal TESA páskou a připevnil ke stávajícím svazkům buď opět TESA páskou nebo elektrikářskými páskami. Odbočku ze stávajících vodičů nebo napojení na další vodiče dělám pomocí kulatých konektorů MATE-N-LOK https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/dutinka-pro-konektory-mate-n-lok a https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/kolik pro konektory mate-n-lok, které důkladně zaizoluji smršťovací bužírkou https://www.autokabel.cz/ochrana-kabelu/smrstovaci-buzirky/smrstovaci trubice 32 cerna a pak ještě TESA páskou. Potřeba je 6 párů konektorů Originální patice T10 pro blinkr, napsaná v ETCE, má číslo 161 949 111, ale bohužel jí chybí pryžová čepička, která ji jistí a těsní v těle blinkru. Proto jsem použil aftermarketovou pryžovou, i když stejně bylo nutné obalit ji 2x TESA páskou, aby dobře držela. Samostatnou kapitolou je použití oranžové LEDky místo žárovky - zde odkazuji na téma o LED blinkrech, couvačkách a brzdách, kde jsem úpravu na použití LEDky řešil - https://forum.skodahome.cz/topic/134601-ledky-do-blinkrů-couvaček-a-brzdových-světel-u-rapidaspacebacku/?do=findComment&comment=2392393 Zapojení levých dveří: Zapojení pravých dveří: No a výsledek je...... : https://youtu.be/J7Ga8JLj7O4
    1 bod
  10. Pisal som to jedoducho JE PRITOMEN & NEMENI SE
    1 bod
  11. Druhá várka změn: Octavia: emise EU6, seriově startstop zdražení 1.2TSI/63kW - plošně o 5000Kč 1.2TSI/77kW >81kW - o 13 000Kč, u DSG a AM Fresh o 8000Kč 1.4TSI/81kW CNG - bez zvýšení 1.4TSI/103kW > 110kW - o 13 000Kč 1.8TSI/132kW - bez zvýšení 1.6TDI/66KW - plošně o 8000Kč 1.6TDI/77kW > 81kW - plošně o 13 000Kč 2.0TDI/110kW - plošně o 8000Kč 2.0TDI/135kW - bez zvýšení RS TSI manuál o 3 000Kč TSI DSG beze změny TDI manuál o 10 000Kč TDI DSG o 7 000Kč Scout - všechny motorizace o 3 000Kč nová výbava RS230 - za 60 500Kč (manuální převodovka)/63 000Kč (DSG) přibývá oproti RS s paketem Challenge výkon motoru o 7kW vyšší elektricky řízený diferenciál s omezenou svorností VAQ černá litá kola 19 palců místo 18 palců elektricky nastavitelné sedadlo řidiče (s pamětí) a spolujezdce parkovací senzory vpředu a vzadu celokožený interier, červené prošití koženého paketu větší emblém na čelní masce, odlišnosti v exterieru pro Active přechází z paketu Plus do základní výbavy tonovaná skla do paketu Active Plus přibývá dálkové ovládání centrálního zamykání pro RS combi odpadá paket "černý paket s lesklým střešním nosičem", dřív dohromady za 6 500Kč, nově jen zvlášť za 7000Kč+800Kč pro Scout volitelně litá kola 18 palců pro L&K nově kola Turbine i ve stříbrné variantě nově výbava Smartlink za 3300Kč Columbus v nové generaci nově s Wifi a Smartlinkem, cena o 800Kč vyšší nebo o 2500Kč nižší (platí pro L&K) Bolero v nové generaci bez CD, o 2000Kč levnější Amundsen v nové generaci o 5500Kč levnější nová verze paketu Traveller Asistantu, Lane Assistu apod. s navigací Amundsen místo Columba - paket je vcelku za sympatickou cenu nový paket Ambition Multimedia Plus jako náhrada paketu Multimedia - za 6200Kč navíc oproti předchozímu stavu přibývá multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu, Maxidot výbava Elegance přejmenována na Style Nová výbava Media Command pro Columbus – za 1700Kč ovládání infotainmentu ze zadních sedadel prostřednictvím tabletů paket Style Plus II a paket Style Multimedia nově doplněný o ovládání telefonu na volantu, beze změny ceny pro Ambition a Elegance možnost koženého paketu s ovládáním DSG (příplatek 2000Kč, dosud jen L&K) nově výhradně 3ramenné volanty
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...