Odpovědí bych se asi dopustil OT. Ano byl to výlet s jiným EV a v dobách při nabíjení proběhl sightseeing (jak? na elektroběžkách??). Na to musí odpovědět autor. Ale z toho komentu na mě zapůsobila ta část, jak jsou ti Nizozemci strašně odpovědní a ekologičtí, hned se vrhli na plánování trasy a hledání možnsti nabíjení (pro mě několik hodin googlení, hlavně hotelů, volání atd.) Takže diktát daný povahou auta. Sory za OT, ale já mám oturbence, nasednu, nastartuju a do 10s jedu. Ne, nekotlím to, protože naštěstí mám pár set metrů k hlavní. A co bych jako udělal, kdybych měl nájezd na dálnici doslova za domem? Pojedu 60 první 3 km? Taky už jsem takové coldstarty zažil. Ano, dochlazuji, oproti tomu, co hlásí škodovka. Koukám na teplotu oleje a ta po minutě stání spíš stoupá, rozhodně nejde dolů o 5°C, ale dělám to. Toť vše. A já radši toho mastodonta než Enyaq, kde údajně vevnitř není moc místa. Vzhledem k mizerné nabídce počtu ks už vím, odkud to fouká.