Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 137


  2. MirekJ

    MirekJ

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      67


  3. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 013


  4. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      710


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.3.2021 ve všech sekcích

  1. Ano od dob Fabie 3 skla na škodovkách velmi nekvalitní, řeší se to i v sekci Octavia4 Co vše obnáší výměna skla popsáno v minulém SM i tady https://www.auto.cz/vymena-celniho-skla-proc-je-to-komplikovanejsi-proces-nez-kdysi-138326
    1 bod
  2. Vymenili samozrejme v rámci záruky. Aj batériu, aj Start-Stop tlačidlo. Namiesto Exide batérie som dostal Vartu.
    1 bod
  3. foldynp: To je velmi dobrá poznámka. i originál je relativně dost utopený. Kolo z Karoqa bude ješte o 1,4cm více "vevnitř". Nebude to vypadat vůbec dobře. Šířku na pohled nepoznáš. To utopení ano.
    1 bod
  4. Mal som ich, žiaľ niekto ich veľmi moc chcel, tak už nejakú dobu mám 19" Acamar. Ale pri najbližšej príležitosti by som išiel do 19" Trinity znova, príp. ešte 19" Cepeus. Obecne 19" Superbu moc slušia.
    1 bod
  5. zacal by som na briskoda.net alebo u bratov rusov na drive2.ru. napriklad prvych par odkazov: https://www.drive2.ru/l/499036717961969832/ https://www.drive2.ru/l/466392492611207906/ a podobne. zvycajne to maju celkom schopne popisane. ostreky som dorabal na Fabku, diely som si zistoval a hladal sam na https://skoda.7zap.com/cz/cz/ alebo https://www.skoda-diely.sk/online-obchod.html a dokazal som si to vyskladat....
    1 bod
  6. A jinak pochvala, přeskočili jsme z jedničkové Fábky r.v. 2005, 1,4 benzín, 55kw, manuál do Karouše 1,5tsi, automat a je to uplně jiná liga. Zatím jsem se vším spokojený, vlastně už při testovací jízdě - láska na první pohled/jízdu (já i manželka). Manželka mě přemluvila (rád jsem se nechal) na vyšší auto (původně jsem koukal po dlouhé Oktávce). Ze začátku jsem měl ale trošku problém s levou nohou, zvyklou z manuálu šlapat na spojku. Pár "zaflekování" bylo dost překvapujících, ovšem rychle jsem si zvyknul a teď mi zase občas chcípne ta Fábka. :-) Nemůžu si vynachválit sklopné tažné (to je fakt pecka) a otvírání kufru nohou, když máte plné ruce. Palec nahoru.
    1 bod
  7. Chaos v systému PES :-) VID-20210131-WA0011.mp4
    1 bod
  8. Dnesni navsteva u jednoho, zde na foru zabanovaneho usera a povedlo se toto... ACC do 210 a aktivace Lap Timeru a upgrade firmwaru dalsich jednotek .. Duvod navstevy ale nebyli tyto dve veci, ale oprava firmwaru HMI Amundsena co jsem zmrvil ja :) a odstraneni stale se opakujici chyby vyhrivani volantu... Adresa řídicí jednotky Chyba 0016 B145501: Snímač teploty vyhřívání volantu elektrická závada ... Chyba teplotniho cidla... Dle Skodovky zatim neresitelny problem.
    1 bod
  9. vynechanie zapalovania môže mať viac príčín : Vadná sviečka , vadná cievka , zlý stav motora mechanicky - kompresné tlaky , zakarbonovaný sací kanál , zakrabonovaný resp. odchádzajúci vstrekovač dajú sa v bloku diagnostiky pozerať koľko má ktorý valec výpadkov , prípadne ak hádže vynechanie toho 4 valca , hodiť cievku na prvý a naopak a voziť sa ... ak hodí chybu na prvý je vadná cievka , ak to bude robiť stále na štvorke tak pokračuj meraním kompresie všetkých valcov , prípadne pridanie koncernového aditíva na rozpustenie karbonu vo vstrekoch G001780M3 a rozumný benzín ideálne 100oktán /Slovnaft, omv / a pojazdiť ... uvidíš čo to spraví ... tiež by bolo po tejto procedúre vymazať učebné hodnoty v jednotke motora kde sú tie výpadky zaznamenané
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...