-
libor.kratas začal sledovat drapek
-
Zaslepeni EGR
Při provozu EGR, dochází k přepouštění spalin zpět do sání a to samozřejmě s sebou přináší mimo výhody v podobě nižší produkce NOx, i nevýhody. Vzhledem k tomu, že při spalování nafty vznikají mastné saze, je potřeba počítat s tím, že se nám tyto mastné saze pomocí EGR dostávají do sání, kde se usazují, a pomalu a jistě snižují světlost sání, což vede k nižšímu výkonu v celém rozsahu otáček!!! a v častých případech i ke zvýšené kouřivosti právě ve vyšších otáčkách. (má za následek zvýšenou produkce škodlivých emisí) Po zaslepení/vypnutí v SW potáhne auto lépe v nižších otáčkách a hlavně se ti nezanáší sání.
-
Oprava tepleho startu TDI
Vagem to zvedneš pouze na EDC15 a na edc16 nevím možná pochodíš supervagem, ale stejně to zvedneš jen v malém rozsahu Já si v softu nastavím co potřebuju a jsem vysmatý
-
2.0 TDI PD třískání při akceleraci
Dělá ti to kolem 1800-2200ot že?? Vypadá to na dvouhmotu, která se s Tebou loučí Nemáš to náhodou čipnuté??
-
Sportovní filtr Green
Tak nám to tady vysvětli odborníku
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
Ano máme, řešíme to úpravou SW řj, poté jsou starty na otočení klíčem
-
KRYT PŘED CHLADIČ
Nebál bych se že to uvaříš, chlazení je dost předimenzované. a i když tomu dáš napít tak se na budíku přes 90st nedostaneš
-
Motory a jejich spotřeby
Pokud jezdíš po dálnici kolem 110-120km/h tak by to odpovídalo..To máš i podle tankování spočítáno 4.9l ? Nešetřit PD 4*4 a jezdit pod 5L se mi moc nezdá
-
Motory a jejich spotřeby
Tomuto motoru prospěje čip. Spotřeba i klesne a hlavně to pak i trošku jede Je to slušný rozdíl
-
tlumice z RS na normal ocavia?
No a co dát jen pružiny z RS a zbytek nechat stejný. To by mělo být bez problému ne?
-
Dieselove a benzinove FLAME
HMM.kdo vyhrál v mimoni kategorii diesel a i celkově??? lol že by TDi??Ale copák benzinačci došel vám dech?
-
cim vycistit saci potrubi?
Z8leží jestli ho máš pouze omezený nebo v softu vypnutý
-
Výměna předních brzdových destiček
není jen vzadu je potřeba tlačit a zároveň s ním točit
-
Tipcars TS Kopřivnice 08
Pojede někdo z okolí Těšína? Hoší nemohl bych se prosím s někým z Vás svézt? díky moc
-
EGR VENTIL
Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru ,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,
-
Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu