Přejít na obsah

drapek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    319562328

Návštěvy profilu

1393 zobrazení profilu

Oznámení drapek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Při provozu EGR, dochází k přepouštění spalin zpět do sání a to samozřejmě s sebou přináší mimo výhody v podobě nižší produkce NOx, i nevýhody. Vzhledem k tomu, že při spalování nafty vznikají mastné saze, je potřeba počítat s tím, že se nám tyto mastné saze pomocí EGR dostávají do sání, kde se usazují, a pomalu a jistě snižují světlost sání, což vede k nižšímu výkonu v celém rozsahu otáček!!! a v častých případech i ke zvýšené kouřivosti právě ve vyšších otáčkách. (má za následek zvýšenou produkce škodlivých emisí) Po zaslepení/vypnutí v SW potáhne auto lépe v nižších otáčkách a hlavně se ti nezanáší sání.
  2. Vagem to zvedneš pouze na EDC15 a na edc16 nevím možná pochodíš supervagem, ale stejně to zvedneš jen v malém rozsahu Já si v softu nastavím co potřebuju a jsem vysmatý
  3. Dělá ti to kolem 1800-2200ot že?? Vypadá to na dvouhmotu, která se s Tebou loučí Nemáš to náhodou čipnuté??
  4. Tak nám to tady vysvětli odborníku
  5. Ano máme, řešíme to úpravou SW řj, poté jsou starty na otočení klíčem
  6. Nebál bych se že to uvaříš, chlazení je dost předimenzované. a i když tomu dáš napít tak se na budíku přes 90st nedostaneš
  7. Pokud jezdíš po dálnici kolem 110-120km/h tak by to odpovídalo..To máš i podle tankování spočítáno 4.9l ? Nešetřit PD 4*4 a jezdit pod 5L se mi moc nezdá
  8. Tomuto motoru prospěje čip. Spotřeba i klesne a hlavně to pak i trošku jede Je to slušný rozdíl
  9. No a co dát jen pružiny z RS a zbytek nechat stejný. To by mělo být bez problému ne?
  10. HMM.kdo vyhrál v mimoni kategorii diesel a i celkově??? lol že by TDi??Ale copák benzinačci došel vám dech?
  11. Z8leží jestli ho máš pouze omezený nebo v softu vypnutý
  12. není jen vzadu je potřeba tlačit a zároveň s ním točit
  13. Pojede někdo z okolí Těšína? Hoší nemohl bych se prosím s někým z Vás svézt? díky moc
  14. Říkáš to úplně špatně, je jedno jestli je motor teplý nebo studený a není otevřen určitý čas,ale je otevřen/zavřen podle zatížení motoru ,,Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech. Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.,,
×
×
  • Vytvořit nový...