lukino200 Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku? 1 Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Abyste byli v obraze s podložkou a bez to má výkon úplně stejný a o malinko méně strmý nárust točivého momentu. Také cirka o 8Nm méně po podložce, To "malinko" hlavně znamená POZDĚJI = vejš v točkách. To znamená, že na stejnej tah jako před 24W6 se musí trochu víc vytočit. Nižší maximum Nm s podložkou souvisí s úpravou softu - regulace "stáhne" turbo při nižším výstupním tlaku než před úpravou. Citovat
KubinoPv Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku? Při SW 24W6 mu to začne padat do nouzáků- ten soft pak nemá nulu a max a raději ho odstaví při potřebě "plný kotel". K reakci Ekkar- ono to souvisí i s potřebou "donutit" řidiče motor netrápit z nízkých otáček a omezit vibrace motoru spolu s rizikem nedostatečné podpory napínáku nižším tlakem oleje v otáčkách pomalu rovnajících se volnoběhu. Pak se to samosebou jeví z logiky věci jako přidušené. Citovat
Piere Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 má někdo provedený chiptuning u 1.2 TSI 77 - 93 kW? jak jste spokojeni? jaká firma Vám to prováděla? reference.. je více firem, čert ví u koho objednat.. dost mě to láká.. Citovat
e1. Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku? Ja som podložku nenechal vybrať, auto som už kúpil bez nej. Auto inak jazdí ako má, nemá žiaden problém. Musím ešte dodať, že od vybratia podložky som už mal 2x aktualizovanú RJ. Nie je možné, že nové verzie softvéru v RJ už počítajú s tým, že tam tá podložka je? Citovat
lubikSK Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 Už som to niekoľko krát písal, že ja som podložku vytiahol hneď po tom, ako som vynadal mechanikovi, prispôsobil wastegate a šiel to otestovať, bohužiaľ vďaka sedatívam v novom FW to šlo rovnako. Nakoľko chodím do autorizáku z dôvodu 4 ročnej záruky,vrátil som to do pôvodného stavu. Teda podložka-nepodložka, s novým SW to už nikdy nebude to čo predtým, mimo neautorizovaného FW. Citovat
e1. Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57-0544 Len pre zaujímavosť, alebo ak by niekto zvažoval o vzduchovom filtri mimo pôvodného boxu. :-) Citovat
motorpower Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57-0544 Len pre zaujímavosť, alebo ak by niekto zvažoval o vzduchovom filtri mimo pôvodného boxu. :-) Je úplně na nic.. 1 Citovat
KubinoPv Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Filtr máš-li řídký, nejen TSI půjde do řitky. Citovat
mx6 Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Nevíte někdo kde je "brzda" na Jižní Moravě mimo Brno?.. Chtěl bych to teď změřit kolik z toho vyždímá můj slavný powerbox. Citovat
Vassek Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Já koupil jenom KN vložku, celý kit je podle mě nanic. Subjektivně mi přijde, že o něco líp táhne odspodu A teĎ mě třebas ukamenujte Citovat
mx6 Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Fun asi má, ale ten je tuším sever Mor. Ještě jsem našel Zlín - Malenovice, možná se tam objednám ze srandy.. Jinak sportovní filtry jsou docela k ničemu pro běžné auta. Dřív jsem s tím laboroval, ale výsledek byl vždycky stejný, téměř nic.. To je jako s výfukama rádoby sportovníma které ještě uberou výkon a krouťák. Citovat
motorpower Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Jeď na zátěžovou brzdu, roztočení válců nic neřeší. Předpokládám, že jezdíš i do kopce. Citovat
mx6 Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 No jo, ale kam abych nemusel přes celou republiku. A v Brně jsou takové ty podivné firmy.. Zas dvojku a víc + cestu někam 200km, to radši ty prachy utratím jinak. Kdybych to měl někde za barákem za tisícovku tak do toho půjdu, jinak na to asi kašlu. Citovat
motorpower Vloženo 7. Březen 2014 Vloženo 7. Březen 2014 Při cestě do Prahy ke mně, Volesko, DP. Morava TDIFun nebo někde u Rožnova...napíši. Nebo Bratislava. Citovat
mx6 Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 (editace) Už jsem ten powerbox rozdělal.. Je to nějaký univerzál, protože na tišťáku je CR-CHIP což si myslím že je na naftu common-rail. Ale v podstatě je to stejný princip, oblbuje tlakové čidlo, tento má jenom jinak nastavené hodnoty.. Je tam jedno IC -možná operák, jeden kondík, dioda, dva odpory a trimr. Docela sranda, ale je to funkční člen. Akorát bych potřeboval přes VAG kontrolovat tlak a otáčet trimrem na powerboxu ať vidím změny. Editováno: 28. Březen 2014, autor: mx6 Citovat
motorpower Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 U powerboxu právě VAGem tlak kontrolovat nemůžeš. Citovat
azriel Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 Realne bys mohl kontrolovat tlak přes přídavny budík co se dodelavaji do kabiny, ale tam to taky litá nepřesně. Stupnice je po jednotkách a ne po desítkách. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 Už jsem ten powerbox rozdělal.. Je to nějaký univerzál, protože na tišťáku je CR-CHIP..... Je tam jedno IC které má nějaký trapný algoritmus a jeden kondík, dioda, dva odpory a trimr. Docela sranda, ale je to funkční člen. Akorát bych potřeboval přes VAG kontrolovat tlak a otáčet trimrem na powerboxu ať vidím změny. Můžeš mi ten "PowerBox" vevnitř vyfotit nebo aspoň opsat popis toho integráče? Docela by mě zajímalo, čím to oblbujou... Já osobně tipuju nějakej operák s proměnnou zpětnou vazbou pomocí toho trimru... Citovat
lukino200 Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 Do kdy plati sleva na chio od motorpoweru? Planuju to někdy až ke konci leta nakonec Citovat
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 Nejsi náhodou cech furt slevu? Pak to tady tak vypadá Citovat
lukino200 Vloženo 10. Březen 2014 Vloženo 10. Březen 2014 Sam ji tu nabidl tak mi polib... Pokud nebude tak nebude..jen se slušně ptam Citovat
mx6 Vloženo 11. Březen 2014 Vloženo 11. Březen 2014 Tak se nám to nepodařilo ani spojit s VAGem. Musí se na to zeptat svého "poskytovatele" té diagnostiky. Oni si dokupují další verze pro novější auta.. Nicméně pokud je nastaven powerbox od prodejce, auto nepadá do nouze. Po přidání je to moc.. Motorpower, kdy je největší tlak turba? Když to přepálím, tak mně to nejede už hned od začátku, ne při zátěži. Pokud to snížím a nastartuju, pak můžu při běhu přidat ještě o půl otáčky a jede jak hovado. Jenomže jak to zhasnu a znova nastartuju, umí i hodit chybu vstřikování nebo je zas v nouzi. Jo a zdá se mně, že v sérii má lepší spodek, ale s powerboxem pak zas rozmezí kdy nejvíc tlačí turbo. Citovat
motorpower Vloženo 11. Březen 2014 Vloženo 11. Březen 2014 Poptej se azriele...zda a jak mu to funguje. Ideální je to vrátit, protože stejně dospěješ k tomu co už jsem naznačil dříve. Je to shit. Sleva pro klub zatím platí, a co bude v létě nevím, snad horko. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.