Březen 2, 201411 r Abyste byli v obraze s podložkou a bez to má výkon úplně stejný a o malinko méně strmý nárust točivého momentu. Také cirka o 8Nm méně po podložce, To "malinko" hlavně znamená POZDĚJI = vejš v točkách. To znamená, že na stejnej tah jako před 24W6 se musí trochu víc vytočit. Nižší maximum Nm s podložkou souvisí s úpravou softu - regulace "stáhne" turbo při nižším výstupním tlaku než před úpravou.
Březen 2, 201411 r e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku? Při SW 24W6 mu to začne padat do nouzáků- ten soft pak nemá nulu a max a raději ho odstaví při potřebě "plný kotel". K reakci Ekkar- ono to souvisí i s potřebou "donutit" řidiče motor netrápit z nízkých otáček a omezit vibrace motoru spolu s rizikem nedostatečné podpory napínáku nižším tlakem oleje v otáčkách pomalu rovnajících se volnoběhu. Pak se to samosebou jeví z logiky věci jako přidušené.
Březen 2, 201411 r má někdo provedený chiptuning u 1.2 TSI 77 - 93 kW? jak jste spokojeni? jaká firma Vám to prováděla? reference.. je více firem, čert ví u koho objednat.. dost mě to láká..
Březen 2, 201411 r e1.: a to nevadi že jsi ji nechal vyndat tu podložku? Ja som podložku nenechal vybrať, auto som už kúpil bez nej. Auto inak jazdí ako má, nemá žiaden problém. Musím ešte dodať, že od vybratia podložky som už mal 2x aktualizovanú RJ. Nie je možné, že nové verzie softvéru v RJ už počítajú s tým, že tam tá podložka je?
Březen 3, 201411 r Už som to niekoľko krát písal, že ja som podložku vytiahol hneď po tom, ako som vynadal mechanikovi, prispôsobil wastegate a šiel to otestovať, bohužiaľ vďaka sedatívam v novom FW to šlo rovnako. Nakoľko chodím do autorizáku z dôvodu 4 ročnej záruky,vrátil som to do pôvodného stavu. Teda podložka-nepodložka, s novým SW to už nikdy nebude to čo predtým, mimo neautorizovaného FW.
Březen 7, 201411 r http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57-0544 Len pre zaujímavosť, alebo ak by niekto zvažoval o vzduchovom filtri mimo pôvodného boxu. :-)
Březen 7, 201411 r http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57-0544 Len pre zaujímavosť, alebo ak by niekto zvažoval o vzduchovom filtri mimo pôvodného boxu. :-) Je úplně na nic..
Březen 7, 201411 r Nevíte někdo kde je "brzda" na Jižní Moravě mimo Brno?.. Chtěl bych to teď změřit kolik z toho vyždímá můj slavný powerbox.
Březen 7, 201411 r Já koupil jenom KN vložku, celý kit je podle mě nanic. Subjektivně mi přijde, že o něco líp táhne odspodu A teĎ mě třebas ukamenujte
Březen 7, 201411 r Fun asi má, ale ten je tuším sever Mor. Ještě jsem našel Zlín - Malenovice, možná se tam objednám ze srandy.. Jinak sportovní filtry jsou docela k ničemu pro běžné auta. Dřív jsem s tím laboroval, ale výsledek byl vždycky stejný, téměř nic.. To je jako s výfukama rádoby sportovníma které ještě uberou výkon a krouťák.
Březen 7, 201411 r Jeď na zátěžovou brzdu, roztočení válců nic neřeší. Předpokládám, že jezdíš i do kopce.
Březen 7, 201411 r No jo, ale kam abych nemusel přes celou republiku. A v Brně jsou takové ty podivné firmy.. Zas dvojku a víc + cestu někam 200km, to radši ty prachy utratím jinak. Kdybych to měl někde za barákem za tisícovku tak do toho půjdu, jinak na to asi kašlu.
Březen 7, 201411 r Při cestě do Prahy ke mně, Volesko, DP. Morava TDIFun nebo někde u Rožnova...napíši. Nebo Bratislava.
Březen 10, 201411 r Už jsem ten powerbox rozdělal.. Je to nějaký univerzál, protože na tišťáku je CR-CHIP což si myslím že je na naftu common-rail. Ale v podstatě je to stejný princip, oblbuje tlakové čidlo, tento má jenom jinak nastavené hodnoty.. Je tam jedno IC -možná operák, jeden kondík, dioda, dva odpory a trimr. Docela sranda, ale je to funkční člen. Akorát bych potřeboval přes VAG kontrolovat tlak a otáčet trimrem na powerboxu ať vidím změny. Upraveno Březen 28, 201411 r od mx6
Březen 10, 201411 r Realne bys mohl kontrolovat tlak přes přídavny budík co se dodelavaji do kabiny, ale tam to taky litá nepřesně. Stupnice je po jednotkách a ne po desítkách.
Březen 10, 201411 r Už jsem ten powerbox rozdělal.. Je to nějaký univerzál, protože na tišťáku je CR-CHIP..... Je tam jedno IC které má nějaký trapný algoritmus a jeden kondík, dioda, dva odpory a trimr. Docela sranda, ale je to funkční člen. Akorát bych potřeboval přes VAG kontrolovat tlak a otáčet trimrem na powerboxu ať vidím změny. Můžeš mi ten "PowerBox" vevnitř vyfotit nebo aspoň opsat popis toho integráče? Docela by mě zajímalo, čím to oblbujou... Já osobně tipuju nějakej operák s proměnnou zpětnou vazbou pomocí toho trimru...
Březen 10, 201411 r Do kdy plati sleva na chio od motorpoweru? Planuju to někdy až ke konci leta nakonec
Březen 11, 201411 r Tak se nám to nepodařilo ani spojit s VAGem. Musí se na to zeptat svého "poskytovatele" té diagnostiky. Oni si dokupují další verze pro novější auta.. Nicméně pokud je nastaven powerbox od prodejce, auto nepadá do nouze. Po přidání je to moc.. Motorpower, kdy je největší tlak turba? Když to přepálím, tak mně to nejede už hned od začátku, ne při zátěži. Pokud to snížím a nastartuju, pak můžu při běhu přidat ještě o půl otáčky a jede jak hovado. Jenomže jak to zhasnu a znova nastartuju, umí i hodit chybu vstřikování nebo je zas v nouzi. Jo a zdá se mně, že v sérii má lepší spodek, ale s powerboxem pak zas rozmezí kdy nejvíc tlačí turbo.
Březen 11, 201411 r Poptej se azriele...zda a jak mu to funguje. Ideální je to vrátit, protože stejně dospěješ k tomu co už jsem naznačil dříve. Je to shit. Sleva pro klub zatím platí, a co bude v létě nevím, snad horko.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.