Publikováno Únor 19, 201114 r Vážení přátelé mám Octávku 1.9 TDI rok výroby 2007, najeto asi 84 000km a stala se mi velmi nepříjemná věc, že během jízdy mi zhasl motor. Po několikerém startování motor nenaskočil, Divné bylo to, že jsem ujel zhruba 300km v kuse a najednou tato nepříjemnost. Venkovní teplota plus 8 stupňů, nafty v nádrži přes půlku, motor nikterak necukal, prostě čistě chcípnul. Po odtažení do servisu a napojení na diagnostiku se žádná závada neobjevila. Automechanikovi se po druhém nastartování podařilo motor natočit. Pro můj klid nalil do nádrže nějaký aditiv a doporučil mi vyměnit hlavního relé. Auto měsíc fungovalo bez problémů, ale při jízdě opět zhruba po 300km motor chcípnul. Zkušenost mi zavelela, že jsem několikrát startoval a motor naskočil. Celá záležitost mě dost trápí neboť si neumím představit, že při nějakém přejíždění mi auto jen tak odepře poslušnost. Relé je tím pádem dobré, ale kde bych měl hledat skřítka neposedu vůbec netuším. Pokud měl někdo z Vás nějaký podobný problém ozvěte se. PROSÍM!!!! Nechce se mi stále platit za mylné informace v servisem a na MERCEDESA prostě nemám, ač mi to kolega stále předhazuje. Věřím, že to je nějaká maličkost, ale kde ji hledat. Předem všem, kdo poradí moc děkuji.
Únor 19, 201114 r Já měl chybu v podvolantovém modulu. Může být třeba něco i ve spínačce. Těžko se to hledá
Únor 21, 201114 r Může to být cokoliv. Koukni třeba na ukostření motoru. Může to být i špatná kostra.
Únor 27, 201114 r Autor Přátelé, děkuji za rady, ale pokusím se napsat další kratičkou historku. Tak tedy po pátrání a výměně relé v podvolantovém modulu, které údajně spíná řídící jednotku a po kontrole ukostření motoru se mi porucha objevila opět. Začínám být docela nesvůj, protože si myslím, že pokud se závada neobjeví na V.A.G. a existuje, tož začínám mít podezření, že jde o výrobní chybu, ale hlavně to ohrožuje na zdraví všechny účastníky provozu. Začínám být z toho docela nešťastný a opravdu si s tím nevím rady, ale i v servisech jsou vedle a zatím mi nikdo nepomohl. Vše stojí peníze a začínám uvažovat o soudním znalci, protože mám pociit, že tato závada by se neměla opravdu stávat a pokud se stane, tož by měla být zaznamenána. Udělám ještě jeden krok, pokusím se sehnat šikovného autoelektrikáře a o výsledku Vás budu určitě informovat. Přesto Vás prosím o napsání Vašich zkušeností s takovouto anebo podobnou závadou. Děkuji.
Březen 8, 201114 r kde tankujes ? Lebo mne robilo toto iste a z istych zdrojov som zistil ze Shell mal zlu naftu, a trosku chladu mi robilo toto, pretiahol som to vpowerom a uz je to ok.
Březen 8, 201114 r Pochybuju, že je to naftou, ale... O výrobní vadu asi nepůjde, a řešení takovýhle závady je o nervy - pro mechanika i majitele. Je divný, že VAG nic nepíše, u takovýhle problému by něco vyhodit mohl. Co kabeláž u jednotky? Není prohnilá? Taky by mohlo zlobit čerpadlo nebo chcípací ventil...je toho moc čím to může být.
Březen 14, 201114 r Co takhe zkusit tohle zařízeníčko? www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/obd-log Nevím třeba by to něco ukázalo. Každopádně ti přeji ať to brzo najdeš.
Březen 15, 201114 r Když mě to začalo chcípat za jízdy z ničeho nic....tak jsem vyměnil palivový filtr - dělali se mě vzduchové bubliny v hadičkách - a bylo po problémů.......
Březen 24, 201114 r Měl jsem podobný problém a bylo to relé od žhavení. Až ti nepůjde nastartovat tak se podivej jestli se ti rozsvítí kontrolka žhavení. Pokud ne tak je to ono.
Březen 25, 201114 r Autor Kolegové od volantu, moc děkuji za rady, všechny jsou nesmírně užitečné. Začal jsem problém řešit od nejlacinější záležitosti, tankuju u jiných čerpacích stanic a zatím vše funguje! Snad to nezakřiknu a odpověď na poslední příspěvek je, že žhavení funguje, motor chcípnul během jízdy a to snad nemá nic společného s relátkem od žhavení, ale na druhou stranu, elektrika je sviňa a dovede nadělat pěknou paseku i tam, kde by to člověka ani nenapadlo. Ještě jednou díky za rady a doufám, že budu moci příště napsat, že snad jsem objevil skřítka NEPOSEDU.
Duben 2, 201114 r Mě se stalo, že jsem vyjel z garáže šel jsem zavřít vrata a motor chcípnul.To se mi stalo po pěti letech poprvé.Točil jsem a nic.Pak jsem ucítil smrad z motoru jako když se pálí plast.Znovu jsem startoval a po delší době motor naskočil.Od té doby asi měsíc to stále funguje jako kdyby se nic nestalo.Jenže z motoru čuchám pořád ten smrad.Sice intenzita slábne ale je to cítit.Tak čekám co odejde.Proto jsem čekal,jestli tu někdo něco vymyslí. Zdá se že asi ne.
Duben 4, 201114 r Jenže z motoru čuchám pořád ten smrad.Sice intenzita slábne ale je to cítit.Tak čekám co odejde. Aby to neblaflo plamenem .
Červen 9, 201114 r Takže můj příběh je podobný. Mám Octavii II 2004 2.0TDI 103KW BKD. Jedu ze Zlína do Prahy. Ujel jsem 200km a cca 15min potom, co jsem projel silnou bouřkou mi na 6-tku v mírném klesání motor přestal táhnout v tu chvíli se choval jako by mi někdo vypnul zapalování nebo mi došla nafta, přitom jsem měl půl nádrže. Mám pocit, že buď problikávala nebo svítila kontrolka žhavení. Když jsem zastavil u krajnice, motor chcípnul a nešel natočit. Žhavení podle kontrolky fungovalo, ale přidala se oranžová kontrolka motoru vlevo vedle kontrolky žhavení. Po cca 20 minutách se mně podařilo motor natočit a chtěl jsem pokračovat. Kontrolka motoru už nesvítila a jevilo se, že je vše OK. Ale ani jsem nestačil zařadit dvojku a auto opět začalo cukat a chcíplo. Volal jsem mechanikovi, který mi poradil ať zkusím odpojit kontakty od váhy vzduchu. Uplynulo cca dalších 30min. Když se mi opět po několika pokusech podařilo natočit motor, který jsem nechal cca 15min běžet a mezitím šel odpojit a znovu zapojit zmiňovaný kontakt čidla váhy vzduchu. Poté jsem to znovu chcípl, nastartoval a auto už fungovalo. Raději jsem to otočil a jel domů. Doma jsem jel hned na druhý den na diagnostiku, která mi ukázala tohle: čidlo klikové hřídele, snímač otáček, ventilátor chlazení + váhu vzduchu. Podivné, já rozpojoval jen váhu vzduchu + ještě jeden kontakt. Mechanik mi řekl, že k čidlu klikové hřídele a snímači otáček bych se dostat nemohl, že jsou vespod. Poruchy jsme smazali s tím, že najezdím nějaké kilometry a půjdu na diagnostiku znovu. Od té doby cca 3dny jsem najel asi 100km auto v pohodě. Ale dnes se mi 2X po vypnutí motoru (ne po každém) ozvaly pravidelně se opakující skřípavé zvuky které trvaly cca 0.5s a opakovaly se tak 10X za sebou tzn. že to ve výsledku přerušovaně skřípalo tak 15 s a bylo to ukončeno zapípáním a byl klid. Tak teď babo raď..... Mám strach s autem někam jet. Zítra mám jet znovu na diagnostiku, doufám, že to alespoň ty skřípavé zvuky ukáže. Pokud někdo má nějaký nápad na co bych se měl zaměřit budu vám vděčný... Napadlo mě, že bych nechal prostříknout všechny kontaktní spoje sprejem, jestli nejsou zaoxidované. Upraveno Červen 9, 201114 r od Hook2424
Září 4, 201410 r Zdravím stala se mi taková věc ze po cestě z prace domu při klidné cestě městem mi sam od sebe vypnul motor bez cuknuti a už nejde startovat jen slyšet při startování slyšet cvakání ani to nemá snahu točit baterií sem vyzkoušel jinou a porad nic to cvakání si myslím ze je slyšet od startéru díky za rady
Září 5, 201410 r kontrolky se rozsvítí ty co maji všechno v pohodě jenom když startují tak všechny kontrolky bliknou
Září 5, 201410 r To sem já janci 26 jen sem si na androida Stahl aplikaci tapalk a přihlásilo mně to přes Facebook udělal sem video co to dela
Září 5, 201410 r ani z PC. to tam nedam tak nic zítra známy donese diagnostiku tak uvidíme co to ukáže
Září 6, 201410 r a je to v prdeliii dneska opravář mi zjistil ze spojka se vysipala takže docela sranda nevíte nějaký levný obchod s dvohmot. spojkov díky za rády
Září 6, 201410 r Aby ti někdo mohl poradit, musíš napsat jaký motor to vlastně máš a rok výroby taky nezaškodí. Vlákno pak přesunu z elektriky do motorové sekce.
Září 6, 201410 r Motor je 1.9 TDI 77kw r.v.2005 na spodním krytů jsme našli zbytky hliníku asi to bude spojka prikladam foto
Září 6, 201410 r Ja kupoval set setrvacniku a spojky SACHS tady. Asi pred 2 mesicema stal 9990 Kc, ale uz zdrazili. I tak to neni spatna cena, ale mozna najdes jinde levnejsi...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.