Jandax Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Zravýčko pánové, mám skromný dotaz, kde najdu ventil N 75 ? Mám to jinak než je na obrázku výše. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 co máš přesně za motorizaci a rv? jestli už nemáš místo N75 tzv megnetickej blok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 1.9 TDI rok 2003, je tam na pravým tlumiči jakási krabička a z ní vedou hadičky k egr ventilu, turbu, filtru sání a podtlakový baňky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 Pro ilustraci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 to bude ten blok, viz odkaz: http://www.nahradnidily-skoda.cz/cz/autodily-skoda/fabia-i/motor-prevodovka-spojka/motorove-dily/5766-blok-magnetickeho-ventilu-fabia-i-1999-2008.html ty máš Fabii RS viď? ten blok nahrazuje N75 .... tedy klasický ventil N75 tam nemáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 Nemám rs. Mám 74 kw tedy ATD. Co tam projíždím fotky na netu tak vydím že to má snad vetšina Fabií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 zdravím odborníky zde na foru :-) mám podobný problém na Fabii rs 2004 najeto 146tis. Pokud jedu sám tak auto od spodu tahne ale jak se dostane na cca. 2500 otaček tak už netáhne a potřebuje zařadit další rychlost. Pokud jedu v 5 lidech tak auto je uplně mrtvé měl jsem problem se zařadit na dalnici.... :-( Měl jsem auto dnes na diagnostice a neukázalo žádnou chybu. Neměl někdo stejný problém se stejným motorem? Děkuji předem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 kdyby jste udělali pořadnou diagnostiku tak nejspíš na to přijdete.. ale jenom přečíst závady je málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 (editace) TO : JEZEK Hoď to na diagnostiku a udělej log na 3ku do kopce na plnej kotel až do 4000 otáček. Log udělěj na kanálech 3,10,11. Podle mě je váha vzduchu KO Možná máš přidřenou regulaci turba a padá ti to do nouzáku ale to by dělalo až kolem 3ech tisících.To se mě moc nezdá. Editováno: 5. leden 2013, autor: coffin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Děkuji za info, ještě mě napadlo že bych vyzkoušel od kamaráda co má taky RS vyzkoušet jeho váhu vzduchu ( je to těžké prohodit? nikdy jsem to nedělal). A pokud to nepůjde tak servisákovi dam tenhle návod co mi píšete a snad se to projeví. TO : JEZEK Hoď to na diagnostiku a udělej log na 3ku do kopce na plnej kotel až do 4000 otáček. Log udělěj na kanálech 3,10,11. Podle mě je váha vzduchu KO Možná máš přidřenou regulaci turba a padá ti to do nouzáku ale to by dělalo až kolem 3ech tisících.To se mě moc nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Vyměnit váhu ( jenom čidlo) je práce tak na 3-5 minut Jsou to 2 šroubky a 1 konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 Tak auto je opravené bylo vykuněné potvurce chutnala některá z hadiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluk Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Mám dotaz mám fábii tříválec 1.4 a vposlední době se my stalo že při jízdě mi spadne výkon a nechce jed auto vypnu nastartuji a funguje normálně měl jsem ho v servysu kde my vyčistily turbo ale dělá to pořát né často ale přece se to stane měl jsem ho na diagnostice ale žádná chyba se neukázala nevýte co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluk Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 v servysu si nevý rady prý to skoukly a projížděly to nškolykrát a jim to neudělalo a chyby jim to nepíše tak nevym.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
9martin Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) Asi by to chtělo udělat klasicky log turba a váhy pod plynem. Ideálně když to jede normálně a pak když nemá výkon a porovnat je. Editováno: 21. Únor 2013, autor: 9martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluk Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 já jí mám rok výroby 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 mě se to stalo jednou v mrazu.. asi něco přimrzlo.. jinak bych projel komplet regulaci... log udělat můžete jestli tam nebude nějaka kravina ale dělat log v nouzaku je asi k prdu.. třeba se jen občas předře podtlakovy ventil nebo banka.. zalečí co to vyhazuje pak za chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nicsu Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Rád bych obnovil toto téma, kde nedošlo k dořešení problému s náhlým úbytkem výkonu při delším zatížení.Auto: Fabia I. 1,4TDI 51kW BNM r.v 2006Popis situace:Při několikakilometrové jízdě v -6°C po dálnici, táhlými kopci (možná někdo zná - cesta z Pirny po A17 do Ústí nad Labem), se po cca 10km jízdy při cca 3500ot. zcela ztratil výkon. Z 1,4 TDI se náhle stalo 1,4 SDI. Pokles byl znatelný. Na palubním počítači došlo k poklesu spotřeby z 10,5l na 7l )což jediné mne velice potěšilo), auto sice točilo, ale netáhlo. Kontrolka motoru mlčela, z výfuku žádný kouř. S hrůzou odtahu jsem dojel za hranice na trojku, kde jsem zastavil, jak jen to šlo. Oběhl jsem auto, koukl na motor a nic. S představou tisíce závad, na které na parkovišti opravdu nepřijdu, jsem znovu nastartoval a auto jelo normálně. Vše fungovalo, zátah (pokud se tomu tak dá říkat) normální. Tento stav mne děsí víc, než kdyby se to nevzpamatovalo – problém, který se vyřešil sám, jsem už dlouho nezažil a nerad bych aby se to jednou stalo a po novém nastartování se to neprobralo, nebo se to stalo třeba při předjíždění apod.VAG bez chyb, log jsem zatím nedělal, ale vyzkouším absolvovat cestu znovu a případně opět způsobit závadu kterou bych jím právě zachytil.Než se tak ovšem stane, chtěl bych se zeptat, zda s tímto nemá někdo zkušenost, popř. jak byl problém odstraněn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 mě to v mrazu taky jednou udělalo.... může být někde přimrzlá regulace... nebo přimrzne banka či elektromagnetický ventil... stačí trocha vlhkosti a je to.. pokud to dělá jen občas tak bych to asi neřešil.. ale chyba by měla byt uložena... možna jak s tím ujedeš nějakou delší vzdalenost tak se smaže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nicsu Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Troufám si obnovit diskuzi s tím, že přimrzlé nic nebylo a problém přetrval. Dnes od posledního problému při jízdě podobnou trasou v teplotě 10° opět došlo v popisovanému výpadku. Bohužel jsem to nečekal a tak bez NB jsem nemohl nic zjistit, po příjezdu domu ŘJ bez chyb (cca 15km jízdy). Udělal jsem tedy log aktuálního stavu, ale jelikož jsem se v tom šťoural poprvé, tak z dostupných informací zde z fora a jiných v naměřených hodnotách nějaký závažný problém nevidím. Chtěl bych proto požádat zkušenější, zda by mohli shlédnou mnou naměřené údaje a případně sdělit, zda někdo nějaký hlubší problém vidí.O víkendu pojedu zase stejnou trasu, tentokráte se vybavím a budu sledovat celou cestu... log.rar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nicsu Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Tak problém vyřešen - byl zcela zatuhlý regulační ventil turbodmychadla, takže se vůbec nehýbala klapka přepouštějící výfukové plny. Rozhýbáno bez demontáže turba za pomocí správně naohýbané ocelové pásoviny. Přístup jak k penězům, ale šlo to. Samotná přepouštěcí klapka chodila zcela volně, což je doufám správná funkce. Ventil je ovládán přetlakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saesa Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Zdravím, dneska jsem jel do práce a ve městě jakoby mi vypnulo turbo, musel jsem podřadit a auto bylo téměř bez výkonu. Dále jsem musel přes kopce a tam jsem měl velkej problém, musel jsem jel na trojku a auto mělo ještě problém aby to vytáhlo, jinak jezdím v pohodě na 4 tenhle kopec. Při 1 slyším turbo pískat trošku, ale při dalších už mám problém ho zaslechnout a při 4 a 5 ho neslyším vůbec. Diagnostika nic nenašla ani na palubce se nic nerozsvítilo. Nemáte někdo prosím nějakou radu nebo podobnou zkušenost? V motoru je novej olej a filtr cca 2000 km. Jedná se o Fabia I. r.v.2000, 1.9 TDi, 74kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirinoss Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Ahoj mám menší problém načipoval jsem Fabii 74kw a auto letělo jako raketa a teď umřelo. Cítím tvrdne mi pedál od brzdy. Nějaké hadice jsem vyměnil a nic. Poprosím o radu. Děkuji Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 Tohle není správně položená otázka.Auto nejede,nebo špatně brzdí,protože jde brzdový pedál stuha? Pokud to nechce jet,tak musíš začít s hledáním problému u toho,na čem jsi prováděl úpravy.Brzda má podtlakový posilovač,to je ta stříbrná kulatá věc v motorovém prostoru za pedálem brzdy,je na něm přišroubován hlavní brzdový válec,ke kterému vedou hadičky od zásobní nádržky s brzdovou kapalinou a od něj trubičky s kapalinou ke kolům.Samotný posilovač je napojen hadicí na sací potrubí motoru.To je ta hadice,kterou musíš zkontrolovat.Když ten posilovač nefunguje,tak jde brzda ztuha,jako při vypnutém motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.