Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Máte někdo podobnou zkušenost:

studený i teplý motor (2.0, 125 kW, najeto asi 8000 km) - při přeřazení z 1. na 2. rychlostní stupeň tak sekundu po tom přeřazení motor na malinkou chviličku jakoby nedávkuje palivo - tak čtvrtsekundu... takže to cukne a nepřidává... otáčky nestihnou spadnout kamsi dolů, jen mi to přijde hodně nepříjemné...

Servisman se tím svezl a řekl, že to sice není správné chování, ale na opravu to zatím nevidí.... diagnostika jim nic neřekla (spíš si myslím, že ji nedělali..). Dělá to tak v jedné třetině případů a spíš v nižších otáčkách (dvojka má v tu chvíli okolo 1500). Už mi to udělalo jednou/dvakrát i při jedničce, ale ta dvojka, to je teď už skoro jistota :(

Díky

Upraveno od Luďa
Stačí ti jeden inzerát! Druhej duplicitní sem smazal!

  • 1 měsíc později...

Přesně tohle dělá i mně, mám taky 125kW, najeto 17 000km a dělá to jen občas.

  • 2 týdny později...

Zdravím,

v poslední době mi začal cukat motor za studena při rozjezdu a jízdě mezi cca 1700 - 2000 otáčkami (jakoby turbo špatně tlakovalo nebo netekla nafta tak jak má). Zároveň je z motoru slyšet klepání. Někdy stačí ujet pár metrů a problém zmizí, jindy zase musí být motor zahřátý na provozní teplotu. Po zahřátí se už závad neobjevila. Vyšší spotřebu, kouřivost nebo nižší výkon jsem zatím nespozoroval. Olej ani chladící kapalina nemizí. Najeto 52 000 (projevilo se cca ve 47 000 klepáním a cca o 2000 km dál i cukáním). Do garančky to mám 7 000 km. Měl bych vyrazit dřív nebo to není třeba vyloženě hned řešit?

Za každou odpověď předem děkuji :-)

Honza

O cukání motoru tu téma máš.

Třeba se tam dozvíš odpověď i na tvůj problém.

  • 3 týdny později...

Také mi to dělá, ale jen když chci zrychlit. Při normálním provozu se to neprojevuje. ( 103 kw )

  • 2 týdny později...
  • Autor

..ha, tak vidím, že v tom úplně sám nejsem... řešili jste to už nějak? Jsem na 17.000 km a furt stejný, ne-li o malinko horší... žádná hrůza, to je fakt, ale vadí mi, že to dělá poměrně moderní a nový motor :-/

Mě to udělalo zatím jednou a to po přeřazení na dvojku a při akceleraci.

  • Autor

..tak třeba to automat nedělá :) bůhví, podle čeho všeho se ta elektronika řídí při dávkování paliva....

CR má svou "hlavu". Starší typy motorů to nedělají.

Zdravím ,

vím , že tohle sem nepatří - mám motor 1,2tsi , ale stává se mi že když nastartuji motor tak otáčky běhají v rozmezí 800-1100ot/min , ihned po nastartování . Je to zajímavé , zkusím se na to zeptat v servise :help: Jsem laik tak nevím a netuším vůbec :)

  • Autor

v tomhle jsem taky laik, takže mě napadá teď rychle jen něco se vzduchem, třeba váha... pak si dovedu představit ještě jednu příčinu, ale o té bys věděl - byla by v pravé noze, která nervózně brnká o plyn, protože se už už chceš rozjet... ale to bys asi netočil jen do 1100 ot :palec2:

  • 2 měsíce později...

Taky me to dela. Jako kdybych byl novacek v autoskole.

Zdravím ,

vím , že tohle sem nepatří - mám motor 1,2tsi , ale stává se mi že když nastartuji motor tak otáčky běhají v rozmezí 800-1100ot/min , ihned po nastartování . Je to zajímavé , zkusím se na to zeptat v servise :help: Jsem laik tak nevím a netuším vůbec :)

Predpokladam, ze tie otacky su na volnobeh. Mne to robila Octavia I 1.6 74kW benzin. Pricinou bolo chytanie falosneho vzduchu pri nasavani - jedna umelohmotna trubka/hadicka bola poskodena teplom motora. Zaroven mi vymenili sviecky. Pripadne by to este mohlo byt kvalitou paliva.

Už jsem to psal tydy někde,vyměňte kabelový svazek vstřikovačů co je pod ventilovým víkem, dochází tam k přechodovým odporům. Diagnostika tohle nikdy nepozná, je to celkem běžná věc. Ty kdo tyhle auta opravují to musí vědět. Svazek cca 1500-1700 kč + je dobrý dát někdy i těsnění víka cca 500Kč. Jen teda je mi divný, že píšete na autech se 17 tis Km, to mě přijde hodně brzy.

Je to reakce na první příspěvek, a týká se motorů TDI PD.

Upraveno od juke.box

  • 5 měsíců později...

Já když přeřadím z 3 na 4 a přidám plyn tak auto nejprve zpomalí jak kdyby plyn nefungoval a pak hned jede.Nědělá to pořád,ale občas ano.Ještě jsem to nikde neřešil,ale spíš jen proto,že by mi stejně nikde nic neřekli z mých předchozích zkušeností ze servisů.

  • 1 rok později...

Me se jakoby zastaví auto na chvili, jak pise Distephano. Je to hlavne u 4ky a 5tky..pri plynu na plnej ceres..je to znat hlavne do kopce. Auto cukne jak pri poryvu vetru, tak vterina a jede dal. Mam Octu I, 2002 r.v., 1,9Tdi 81kw. Stavalo se mi to driv, vymenili mi palivovy filtr a ustalo to, po vymene tesneni hlavy, srovnani hlavy atd. to zaclo delat zase a vic. pri 2,7tis ot. pak pri 3tis. hlavne pri predjizdeni je to hodne neprijemne.

taky jsem si vsim, ze mi na prave kolo neco kape, dle servisu to brzdovka neni..skvely, pres zasrany motor nevidi odkud,ale pravdepodobne odnekud z turba kape olej, je to mozne?

Upraveno od Vojtus

  • 7 měsíců později...

Mne to cuká odnova, (zatiaľ) pri preraďovaní z 1. na 2. stupeň hlavne, keď idem po zaradení dvojky z kopca pod malým plynom . Je to také miktotrhnutie, akoby drobný výpadok dodávky paliva.

  • 5 měsíců později...

Dělá to když je to studený a dělá to obtokový ventil od turba aby se kondenzovanými výfukovými plyny nezničil DPF. Je to normální.

  • 2 měsíce později...

Mě to cuká při 2000tis.ot. při přidání plynu cukne, někdy i víckrát za sebou a ozývají se divné zvuky z motoru. Při zahřátí motoru už dobrý. Včera jsem byl v Havexu a servisman to projel a nic. Takže to neřeší. Najeto 92000, motor 2,0TDI 81kw. Takže servis nic a cuká to dál. Nevím co s tím.

 

Nějaký nápad někdo?

Upraveno od Lexion

Dneska ráno po nastartování jsem myslel, že ani nedojedu do práce. Auto cukalo jako blázen, motor dělal děsný zvuky, tak jsem to chcíp, nastartoval znovu a jelo to. Palubka nic neříká. Dnes odpoledne všechno ok.

Servis mám za rohem a prý mám přijet až se to rozbije :-(

zmerať vstrekovače ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.