Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

a to fakt jsou hagusy z plastu ? čekal bych klasiku - eloxovaný hliník, dá se eloxovat do mnoha barev...

Mně se zdají ty příčníky trochu tenké,chtělo by to něco pěknějšího a robustnějšího na tom kombíku,třeba takové jako mám já,a to jsme prosím u dacie,a ješte to mám v kombinaci hliník plast.

post-52377-0-24008900-1421920873_thumb.p

Editováno: , autor: modrazem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se zdají ty příčníky trochu tenké,chtělo by to něco pěknějšího a robustnějšího na tom kombíku,třeba takové jako mám já,a to jsme prosím u dacie,a ješte to mám v kombinaci hliník plast.

Mno, takové humpolácké hagusy se nehodí na Fabii. To by bylo jak pěst na oko. Trošku soudnosti. A netahej sem zase jiná auta, na to je tu jiné téma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i já jsem dnes otestoval 1.2 81KW Style na 17" kolech, musím říci že motor jede vcelku slušně, auto dobře drží v zatáčce, kvalita podvozku je znát, řazení je pěkné a pěkně sedí v drážkách. Co se mě nelíbilo byly sportovní sedačky, nejsem nějaká vazba ale vyloženě mě to tlačilo do ledvin, další věc, jsem zvyklej brzdit na Fábii 2, ta trojková mě připadala jako by to pomalu nebrzdilo, brzdy ode mě dostávají mínus, plynový pedál byl tuhý a omezovač se dá pocítit už při ne moc velkém sešlápnutí, podotýkám že motor byl ještě nezajetej a byl studenej. Další věc co se mě nelíbila bylo tlačítko startu. Nevím, asi jsem staromódní, jde asi jen o zvyk ale považuju to za zbytečné, pokud člověk otevírá auto stejně musí klíče vytáhnout a to otočení ve startéru už není taková věda co by nějak vadilo. Celkově na mě 3 Fábka zapůsobila dobře ale ten plyn a brzda, to mě trochu zarazilo. :)  Jinak teď to řeknu trochu od podlahy, 350tis bych za to auto nikdy nedal, beru to že mám dvojkovou Fábku a dat tolik peněz na víc za pár novějších věcí považuju za blbost, tipuju to na koupi za dva roky nějaký ten roční vůz s max 5tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i já jsem dnes otestoval 1.2 81KW Style na 17" kolech, musím říci že motor jede vcelku slušně, auto dobře drží v zatáčce, kvalita podvozku je znát, řazení je pěkné a pěkně sedí v drážkách. Co se mě nelíbilo byly sportovní sedačky, nejsem nějaká vazba ale vyloženě mě to tlačilo do ledvin, další věc, jsem zvyklej brzdit na Fábii 2, ta trojková mě připadala jako by to pomalu nebrzdilo, brzdy ode mě dostávají mínus, plynový pedál byl tuhý a omezovač se dá pocítit už při ne moc velkém sešlápnutí, podotýkám že motor byl ještě nezajetej a byl studenej. Další věc co se mě nelíbila bylo tlačítko startu. Nevím, asi jsem staromódní, jde asi jen o zvyk ale považuju to za zbytečné, pokud člověk otevírá auto stejně musí klíče vytáhnout a to otočení ve startéru už není taková věda co by nějak vadilo. Celkově na mě 3 Fábka zapůsobila dobře ale ten plyn a brzda, to mě trochu zarazilo. :)  Jinak teď to řeknu trochu od podlahy, 350tis bych za to auto nikdy nedal, beru to že mám dvojkovou Fábku a dat tolik peněz na víc za pár novějších věcí považuju za blbost, tipuju to na koupi za dva roky nějaký ten roční vůz s max 5tis km.

 

Zajímalo by mne, jak se auto chovalo na 17" kolech. Na 16" je pořád pohodlné. Sedačky asi nemusí vyhovovat všem, ale mně padly jako ulité. Rozhodně se mi v nich sedělo lépe, než v mé FII s obyčejnými sedačkami.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když máš jenom startování tlačítkem musíš při odemykat dálkovým na klíčku.

 

 

když máš startování tlačítkem, tak přeci nemusíš klíče vůbec vyndavat... stačí, že je máš v kapse... ;)

Style má EASY start, tudíž startování bez strkání klíče, ale klíčem musíš dát signál stisknutím tlačítka pro odemknutí vozu. Nicméně stačí tento úkon provést strčení ruky do kapsy a klíč už nevyndávat. Po nasednutí nastartuješ. Nebo se hrábne v případě žen do kabelky, cvak, fláknout kabelkou na zadní sedák. Systém dohledá klíč na hranici půdorysu vozu a odjezd.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to mám u Háčka jinak... na klice je tlačítko... když přijdu k autu, tak se rozsvítí kliky, otevřou se zrcátka a zmáčknu tlačítko .... na  klíče vůbec nesahám... a pak nastartuji tlačítkem... to samé platí pro kufr... přijdu k autu, zmáčknu tlačítko na pátých dveřích a otevřu, po zavření se kufr zase zamkne... píšu to jen proto, protože jsem si myslel, že to tak funguje i u F III... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...