Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Je možné, že "len" navýšia základnú výbavu a o ňu upravia cenu, v SK konfigurátore je napr. naviac RAIN-LIGHT ASSISTANT a BOLERO, základné SK Style je po prepočte drahšie................. Od 22kt by tu mal byť "remienkový" Rapid s EA211 1.2TSI a základný motor 1.2MPI a.k.a. HTP zrejme vypadne z ponuky, takže bude mať vyššiu cenovku základnej výbavy, potom má zdraženieFabie Style z pohľadu śA logiku.

 

Ďalšou zaujímavosťou je, že v CZ konfigurátore sú vždy predvolené základné 1.0MPI, v SK postupne Active 1.0MPI 44kW, Ambition 1.2TSI 66kW, Style 1.2TSI 81kW.......

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle téma je zralé na zamčení, pořád řešíte nesmysly. Buďto si to kupte a nebo ne. Pořád porovnavat segmenty, motory a výbavy a pořád dokola. 81kw je v dnešní době průměr menších aut a každý kdo jezdil s auty do 150kw Vám řekne, že výkonu není nikdy dost. Ideální na váhu tohohle auta je tak 100kw. Běžný výkon 81, reálně 90kw je akorát, ale ne na divočiny. Navíc předek je moc lehkej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stabilitu při vysoké rychlosti na zvlněné okresce taky potvruzji.Jízdně ten podvozek super. :kol-47: Těch 81 KW na Fabii silných není.Ideální motor.Ta 66 KW verze mě moc nezaujala.Na mě moc vlažně se chovala.

 

Já předtím jezdil s 60k HTP ve FII, takže 90k TSI by mi v kombíku stačilo. Záleží asi s čím porovnáváš.

 

 

rozdíl ve váze O3 vs F3 combi je cca 100kg 

O3 s 1.2TSI je cajk pro lidi kterým to stačí...

HTP Fabia ani omylem nebude F3 tlačit a pokud ano, tak možná s 2x větší spotřebou.

6 je prostě dělaná na spotřebu...

 

Souhlas. Stačí se s 6tkou dostat do pásma max. točivého momentu a zrychluje to mnohem lépe. Když se někdo snaží zrychlovat na 6tku v takto nízkých otáčkách, kde turbo ještě nefouká, tak je jasné, jak to dopadne.

 

Jinak nerozumím tomu, jak všude kritizují převodovku 66kW verze - že je nastavená příliš do těžka - při 130 na 5tku točí 3000 ot., to mi nepřijde málo. HTP 44kW před FL točí při 130 km/h 4000 otáček a to je hrozné.

 

Vorlajz:  Pekna recenzia, je vidiet, ze si hodnotil objektivne.

 

Ekkar_z_BastlírnyTa akceleracia na 6-ke neboola urcite na rovine ale v miernom stupani. Sam som skusal akceleraciu na predvadzacke Rapid 1,2 TSI 77kW - traja v aute a v 55km/h som tam dal 6-ku a plny plyn co to spravi. Ano motor sa s tym popasoval, ale urcite zvukom protestoval (trochu pripominal dunenie ako u podtoceneho TDI), ved sa zbieral z nejakych cca 1350- 1400 ot. Ale bojoval statocne, to musim uznat. Jakub3211Sorry, ale urcite je F3 TSI 81kW dost silne vzhladom na to co sa pohybuje na cestach si zober Fabie vacsina 1,2 (60-70 HP), Golf V 1,4 55/59kW alebo 1,6 75kW nejaka 1,9 TDI 77kW, dalej napr. take Ford C max TDCI 66kW pripadne 80kW, VW Sharan 85kW, Octavie najviac TDI 77kW, o malych autach citroen C3 1,1 60 koni alebo 1,4 75koni a podobne.........

F3 s 81kW nie je priemerne auto vykonovo. Kolko jazdiacich aut ma z 0-100 za 9,4/9,6s ? Ber to pohladom bezneho vodica a toho co jazdi po cestach a kupuje sa.

 

81kW verze bude stačit téměř všemu, co se na okreskách pohybuje. Na dálniční přetahovanou s třílitrovými TDI to ale opravdu nebude, to je snad všem jasné.

 

Když jsem byl mrknout na novou Fabii tak se prodejce zmínil, že očekávají změnu ceny jen u výbavy Style. Prý je rozdíl cen mezi Ambiente a Style dost malý oproti tomu co má Style navíc, ale to byl jen jejich názor, nic oficiálního. Jestli přidraží tak budou cenou na úrovni Rapida a to se mi moc nezdá.

 

Moje info není nic oficiálního, jen jsme mluvili o změnách, které přijdou s KT22 - Monte Carlo, Amundsen, možná stříbrné ližiny a určitě zdražení - jak velké, to se ještě neví. S cenou Amundsenu jsme se shodli na těch 20 tisících jako u OIII. Jestli to má pro někoho smysl, to je otázka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vorlajz- recenze hezká a potvrzující to co jsem i na jiném vlákně o Fabii psal taky díky tomu, že s nimi "jezdím" od listopadu. Auto je celkovým dojmem vyvážené, něco je "dost dobrý", něco špatný, něco cajk. Recenze :kol-47:

 

to Losky83- co tam vyrobíte a do auta strčíte, tak to koupíme. :kol-32::kol-28:  Ovšem trošku scestné, že by se měl cpát do masového auta cíleného do specifické sorty lidí motor 100 kW a víc. Kolik klientů si našla Fabia II RS? Kolik lidí kupuje Rapida TSi ?? Ano, možná díky DSG, ale kdo už na to prachy má, tak ten nějaký groš navíc neřeší.

Na pořádnější povození už jít raději do OIII a TSI 103(měl jsi ho jako MALLku) a tam má větší motor opodstatnění. I když jsme nad aplikací zrovinka TSI 1,4 na salonu jaksi přemýšlěli. On by se tam možná vešel i s manuálem, jenže našlo by se tolik lidí aby to mělo význam vůbec vyrábět? Ano, je Polo s tímto motorem, ale to má jinou klientelu a taky je to jaksi zaryté jako GTI tradičně a taky na jiných trzích. V Anglii se RSky prodávaly ve větší míře a asi by se i "zaplatily". Třeba se názor Vlkohradu změní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia znatelně pohodlnější, Rapid už má taky cenový odstup při doplnění výbavy(pro hraje i nenutnost Freshky na financování) o stejné prvky co má Fabka. Díky většímu rozdílu v rozchodu vzadu je SB stabilnější ve vyšších rychlostech, Fabia naopak obratná v technických pasážích a městském popojíždění. Je to i o povětšinovém užívání, pocitovém vnímání, kdy Rapid vybírají ti co berou interiér Rapidu blíž Octavii a je pro ně "luxusnější" pocitovou šířkou díky horizontálnímu dělení palubky a využijí znatelně větší prostor vzadu. Kufr je u Rapidu taky o cca 80 litrů větší. Palubka Fabie není vyhraněná v dělení a Fabku, kdo u nás bral, tak se už 5 bralo v CCkonceptu, který zase Rapid nenabízí. Je to složitější výběr a nyní už vstupují preference a i výše popsaná pro a proti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že 100kw je dost, ale taky se podívejte, co to jsou dnes za obsahy. Dnes cca 90kw má 1.2, 1.0. Kdysi to bylo minimálně 1.6, spíše 1.8. Sice bez turb, ale do kopce to mělo síly až až.

Pokud někomu stačí se kodrcat s 63kw, proč ne, ale mě to zrychlení přijde k smíchu, zvlášť ve 4. Těch cca 90kw na normální ježdění je super, ale ne pro člověka, co bere auta jako koníček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Famózní" příspěvek - navrhuješ zamknutí, protože se zde řeší nesmysly a přitom sám jsi ukázkový přispěvatel nesmyslů. Takže klídek.

Ok, zamčení ne, ale pořád dokola to samé. Přispívám nesmysly, proč ne, to tady dělá 90% lidí a jak se objeví někdo, kdo vybočuje z řad fans a dovolí si podotknout na nějaké slabiny, už je zle [emoji2] Takže tady je další příspěvek o ničem...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad debata jestli 81 kW je hodně nebo málo. Tenhle motor samozřejmě není žádný trhač asfaltu a rozhodně bych si dokázal představit i mnohem větší hodnotu, na druhou stranu Fabia je hodně lehké auto, ten motor má maximum už ve 4600 ot./min. a je velmi "lehký" (krásně se vytáčí, krásně padají otačky, vnitřní setrvačnost minimální). Pokud si propočtete výkon na kilogram hmotnosti a zrychlení 0-100, zjistíte že prožene i menší prémiové sedany jako BMW 316i, 316d a 318d nebo Mercedes-Benz C180 BlueTec a C200 BlueTec o nižších modelech těchto značek nemluvě (řada 1, CLA, A, a podobně) což na auto s cenovkou 300t Kč podle mě není vůbec špatné ;).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia znatelně pohodlnější, Rapid už má taky cenový odstup při doplnění výbavy(pro hraje i nenutnost Freshky na financování) o stejné prvky co má Fabka. Díky většímu rozdílu v rozchodu vzadu je SB stabilnější ve vyšších rychlostech, Fabia naopak obratná v technických pasážích a městském popojíždění. Je to i o povětšinovém užívání, pocitovém vnímání, kdy Rapid vybírají ti co berou interiér Rapidu blíž Octavii a je pro ně "luxusnější" pocitovou šířkou díky horizontálnímu dělení palubky a využijí znatelně větší prostor vzadu. Kufr je u Rapidu taky o cca 80 litrů větší. Palubka Fabie není vyhraněná v dělení a Fabku, kdo u nás bral, tak se už 5 bralo v CCkonceptu, který zase Rapid nenabízí. Je to složitější výběr a nyní už vstupují preference a i výše popsaná pro a proti.

Zajímalo by mě, v jakých barvách si u vás brali zákazníci ty auta v CCkonceptu. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě dvě fotky... jedničková Fabča v combiku proti trojkové Fabče v hatchbacku... ;)

Já si nemůžu pomoct, ale design třetí generace mi přijde hlavně v přední části takovej "asijskej", i když u "dvojky" to bylo možná ještě znatelnější... Nevím kdo od koho opisoval, když se podívám na ten chromovej rámeček kolem mřížky masky - jestli korejci od Kabaně, nebo on od nich...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa teda ten zadný difúzor vôbec nepáči, chcelo by to viac "lamiel" ako 2, príde mi to, ako namontovaná doska.......

 

 

http://www.skoda-news.cz/skoda-fabia-monte-carlo-2015-ma-sportovni-podvozek-a-sedadla-vyssi-vykony-necekejte/

 

 

Mám objednané toto:

attachicon.gifWallpaper_FIII_CC-GB_small.jpg   attachicon.gifInterier_FIII_CC-GB_small.jpg

 

Stále sa mi táto "nenápadná" kombinácia páči viac ako MC...... Tam je podľa mňa jediné + luxusný motív prístrojovky

Tuto kombinaci mám objednánu také,1.2 TSI 81 kW, ta barva mě chytila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia znatelně pohodlnější, Rapid už má taky cenový odstup při doplnění výbavy(pro hraje i nenutnost Freshky na financování) o stejné prvky co má Fabka. Díky většímu rozdílu v rozchodu vzadu je SB stabilnější ve vyšších rychlostech, Fabia naopak obratná v technických pasážích a městském popojíždění. Je to i o povětšinovém užívání, pocitovém vnímání, kdy Rapid vybírají ti co berou interiér Rapidu blíž Octavii a je pro ně "luxusnější" pocitovou šířkou díky horizontálnímu dělení palubky a využijí znatelně větší prostor vzadu. Kufr je u Rapidu taky o cca 80 litrů větší. Palubka Fabie není vyhraněná v dělení a Fabku, kdo u nás bral, tak se už 5 bralo v CCkonceptu, který zase Rapid nenabízí. Je to složitější výběr a nyní už vstupují preference a i výše popsaná pro a proti.

No zatím peněžně lépe vychází F3 combi, jde mi hlavně o ten kufr, aby se tam v poho vlezl nákup na celej měsíc, moje 2 Fábka je na to malá. Díky za porovnání. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Pitrsman- já měl na mysli, že Rap je dražší

to Vyk72- tři bílá černá, jedna denimblue černá a jedna červená černá. na cestě jednání o další červenočerné a race černá

to modrazem- recenze je "otevřená" a nikde to nezarputilý obhájce ani nehledá...

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybych si měl vybrat mezi Rapidem a F III Combi, tak beru rapida... je větší a dle mě má i větší užitnou hodnotu... co jsem ho teď omrkl v autosalonu, tak vnitřek mi přijde i hezčí jak v F III... ;)

 

Na druhou stranu detaily jako nezakryté kolejnice sedadel + nastavování opěradla páčkou hrají jasně proti Rapidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...