Jump to content

Vyřízlí katalyzátor Tdi 81kw


lukas.kozka
 Share

Recommended Posts

Zdravim mam octavia 1.9 tdi 81 kw rv 2002. Chci se zeptat má vyřízlí katalysátor vliv na ztratu výkonu ve vyššých otačkach?? do usporaku neupadne je po vymene turba,vaha ok... byl jsem na vagu tam to nic nenaslo...:( za studena blbme vetil zavirani paliva ten jsem koupil novy.Mam strach ze když ho tam dám bez katalyzatoru že se zase zničí.. Prý vyřizlí katalyzátor ovlivnuje rozprašování nafty. Co je na tom pravdy??? Způsobuje toto ztrátu výkonu??? jaké máte zkušenosti s odstraněním katalizátoru u TDi :????. Děkuji za odpovědi...

Link to comment
Share on other sites

Jo, možný to je, už sem takhle o pár případech slyšel. Když se ladí motory a demontuje se katalyzátor, tak se k tomu přizpůsobuje i software v řídící jednotce.

Edited by Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja teda nevim jak u tebe, ale ja mam starsi 1,9 TDI 81kw AHF, a co se tyka vyfuku, tak tam zadnou lambda sondu nemam, takze podle toho kdyz udelas nejake lehke harakiri s vyfukem, tak to nemuze nejak ovlivnit vstrikovani bo ten motor to bez cidel nepozna.

Abych to obhajil, tak jsem mel pred par mesici vymontovany vyfuk protoze jsem mel praskly vlnovec. Ten kdyz jsem uz prevaroval a musel teda odrezat katalizator, tak jsem ho zrovna zkouknul a kdyz jsem videl, co je tam za bordel a ze to proste ani nemuze pres ten kat normalne tlacit vyfukove plyny, tak jsem vzal delsi ocel tycku ahura do vymlaceni katalizatoru. Jelikos telo katalizatoru bylo na svuj vek ve velice dobre kondici, tak jsem tam nechal plast toho katu ktery je teda uplne vymlaceny.

Po tehle srande jsem to pka cele zase svaril z5 a po namontovani mel trosku obavu co to udela.

Kdyz jsem to pak byl projet, tak jsem ze zacatku to moc nehonil bo jsem se i motal po meste atd. Pak jak jsem vyjizdel tak jsem an to prislapnul pri predjizdeni auta a to co se odehravalo ve spetnem zrcatku bylo asi jako bych mel motor z Tatra 148 :smich:

Vyletelo z vyfuku tolik sazi, ze ten co jsem ho predjizdel se asi musel hodne divit co je to za coudici octavii.

No trosku me to vydesilo, ale po par proslapnuti uz z vyfuku nevyletelo nic. Takze to bylo spusobene tim, ze pres ten ucpany katalizator to proste malo odtekalo, a karbon se pekne chytal v potrubi a koncovem vyfuku.

To ze to auto ma lepsi zatah a lip jde do otacek je pravda, a je to zpusobene lepsim odvodem vyfukovych plynu!

Takze ja bych se toho urcite nebal :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím, sice mám tdi 66kw ale to je dá se říct nastejno... hledal jsem ale nenašel tak zkusím tady.

Jak tak přemýšlím uvažuju, že když už jsem si zaslepil EGR ventil tak bych odstranil i katalyzátor. Problém je ale v tom že si nejsu až tak jistej jestli udělám dobře. Na předchozim autě se mi katík spálil a tak jsem ho vykuchal a byl klid spotřeba stejná,výkon krapek lepší jen zvuk je jako kdyby to bylo wrc, ale byl to benzin. Ted mám oktávku TDi a tam už mám obavy. Zajímalo by mě jestli se mi nějak nezvýší spotřeba páč jsem takový který jezdí na spotřebu ale občas je potřeba na to i šlápnout a což s 90 koňmi toho moc nenašlapete. Chip a výmenu trisek jsem naplanoval dle financí až tak na jaro, což je daleko tak bych tomu výkonu chtěl krapek pomoct jinak ale jelikož mám diesl tak nechci neco vykurvit :kol-32: Podle mě to ale bude stejné jako u toho benzinu zlepším odvod spalin a pak by to mělo krapek líp táhnout .... nevím jen teorie :kol-28:

Link to comment
Share on other sites

Vůbec nic to neudělá.Klidně ho dej pryč tady na těch motorech to nic neovlivní, maximálně trochu k lepšímu.Jen budeš mít trochu jiný zvuk a to je vše.Když se podíváš na forum, kde ladí nafu, tak někteří mají jen trubku celý výfuk

Link to comment
Share on other sites

Zdravim já mám na mím autě jen trubku zvuk parádnía jelikož to mám nachipované tak to zahulí ale to k tomu patří přeci je to TDi= TEN DýM IGNORUj.. :)) a vykucháním nic nezkazíš jelikož to nemá žádnou lambdu v katu nebo tak.. :)

Link to comment
Share on other sites

Já mám 81kW a zadní díl výfuku DTM a když byl odmontován tak jsem jezdil bez toho zadního dílu rachot žadný spotřeba stejná jen bylo krasně slyšet turbo,kamarád dělá sportovní auta a řikal ze bych musel katik vymlatit a dát trupku skrz katik( kvůli technický jako že tam je) aby byl lepší zvuk je to diesel ten rachot neděla Možná vadí zaslepen EGR ventil na emisích

tahle nějak to je slyšet
Link to comment
Share on other sites

Je to krásný zvuk ale jen na vysoký otačky to už ale neni na ježdění na spotřebu pořad šlapeš na plyn aby to bylo slyšet je to disel 1.9SDI ta zní zase jak traktor chybí tam turbo

Lukas.kozka octavia 1.9 tdi 81 kw rv 2002 nemá řizený tatik a ani zběrač pevných častic ta bych se toho nebál

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...