lukas.kozka Posted June 19, 2011 Share Posted June 19, 2011 Zdravim mam octavia 1.9 tdi 81 kw rv 2002. Chci se zeptat má vyřízlí katalysátor vliv na ztratu výkonu ve vyššých otačkach?? do usporaku neupadne je po vymene turba,vaha ok... byl jsem na vagu tam to nic nenaslo... za studena blbme vetil zavirani paliva ten jsem koupil novy.Mam strach ze když ho tam dám bez katalyzatoru že se zase zničí.. Prý vyřizlí katalyzátor ovlivnuje rozprašování nafty. Co je na tom pravdy??? Způsobuje toto ztrátu výkonu??? jaké máte zkušenosti s odstraněním katalizátoru u TDi :????. Děkuji za odpovědi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomy Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 (edited) Jo, možný to je, už sem takhle o pár případech slyšel. Když se ladí motory a demontuje se katalyzátor, tak se k tomu přizpůsobuje i software v řídící jednotce. Edited June 23, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas.kozka Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 (edited) A nebo jinak když viříznu katalytor u tdi zkazím tím něco..?? Nevíte kde seženu katalyzátor nechce se mi kupovovat novej... nebo mam zkusit prvně ten ventil ..... Předem mockrat díky za pomoc... Edited June 24, 2011 by lukas.kozka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grym Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Ja teda nevim jak u tebe, ale ja mam starsi 1,9 TDI 81kw AHF, a co se tyka vyfuku, tak tam zadnou lambda sondu nemam, takze podle toho kdyz udelas nejake lehke harakiri s vyfukem, tak to nemuze nejak ovlivnit vstrikovani bo ten motor to bez cidel nepozna. Abych to obhajil, tak jsem mel pred par mesici vymontovany vyfuk protoze jsem mel praskly vlnovec. Ten kdyz jsem uz prevaroval a musel teda odrezat katalizator, tak jsem ho zrovna zkouknul a kdyz jsem videl, co je tam za bordel a ze to proste ani nemuze pres ten kat normalne tlacit vyfukove plyny, tak jsem vzal delsi ocel tycku ahura do vymlaceni katalizatoru. Jelikos telo katalizatoru bylo na svuj vek ve velice dobre kondici, tak jsem tam nechal plast toho katu ktery je teda uplne vymlaceny. Po tehle srande jsem to pka cele zase svaril z5 a po namontovani mel trosku obavu co to udela. Kdyz jsem to pak byl projet, tak jsem ze zacatku to moc nehonil bo jsem se i motal po meste atd. Pak jak jsem vyjizdel tak jsem an to prislapnul pri predjizdeni auta a to co se odehravalo ve spetnem zrcatku bylo asi jako bych mel motor z Tatra 148 Vyletelo z vyfuku tolik sazi, ze ten co jsem ho predjizdel se asi musel hodne divit co je to za coudici octavii. No trosku me to vydesilo, ale po par proslapnuti uz z vyfuku nevyletelo nic. Takze to bylo spusobene tim, ze pres ten ucpany katalizator to proste malo odtekalo, a karbon se pekne chytal v potrubi a koncovem vyfuku. To ze to auto ma lepsi zatah a lip jde do otacek je pravda, a je to zpusobene lepsim odvodem vyfukovych plynu! Takze ja bych se toho urcite nebal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonnJarda Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Zdravím, sice mám tdi 66kw ale to je dá se říct nastejno... hledal jsem ale nenašel tak zkusím tady. Jak tak přemýšlím uvažuju, že když už jsem si zaslepil EGR ventil tak bych odstranil i katalyzátor. Problém je ale v tom že si nejsu až tak jistej jestli udělám dobře. Na předchozim autě se mi katík spálil a tak jsem ho vykuchal a byl klid spotřeba stejná,výkon krapek lepší jen zvuk je jako kdyby to bylo wrc, ale byl to benzin. Ted mám oktávku TDi a tam už mám obavy. Zajímalo by mě jestli se mi nějak nezvýší spotřeba páč jsem takový který jezdí na spotřebu ale občas je potřeba na to i šlápnout a což s 90 koňmi toho moc nenašlapete. Chip a výmenu trisek jsem naplanoval dle financí až tak na jaro, což je daleko tak bych tomu výkonu chtěl krapek pomoct jinak ale jelikož mám diesl tak nechci neco vykurvit Podle mě to ale bude stejné jako u toho benzinu zlepším odvod spalin a pak by to mělo krapek líp táhnout .... nevím jen teorie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnyy Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Vůbec nic to neudělá.Klidně ho dej pryč tady na těch motorech to nic neovlivní, maximálně trochu k lepšímu.Jen budeš mít trochu jiný zvuk a to je vše.Když se podíváš na forum, kde ladí nafu, tak někteří mají jen trubku celý výfuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonnJarda Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Nějak na to včera padla řeč s kámošem mechanikem a říkal, že když ho ztama dám pryč tak mi to pak bude hulit jak sviňa. Je tomu tak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugik Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Zdravim já mám na mím autě jen trubku zvuk parádnía jelikož to mám nachipované tak to zahulí ale to k tomu patří přeci je to TDi= TEN DýM IGNORUj.. ) a vykucháním nic nezkazíš jelikož to nemá žádnou lambdu v katu nebo tak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pfujara Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 O co na to na emisích? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr7 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Ahoj všichni, dnes si budu kuchat kat na Octavii 66kW. Dám pak vědět jak to dopadlo a jak to bude jezdit. Mě se totiž zdá že ta moje Octavena moc nejede ale výkon má ale na 66kW to něco musí umět. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prcek36 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Já mám 81kW a zadní díl výfuku DTM a když byl odmontován tak jsem jezdil bez toho zadního dílu rachot žadný spotřeba stejná jen bylo krasně slyšet turbo,kamarád dělá sportovní auta a řikal ze bych musel katik vymlatit a dát trupku skrz katik( kvůli technický jako že tam je) aby byl lepší zvuk je to diesel ten rachot neděla Možná vadí zaslepen EGR ventil na emisích tahle nějak to je slyšet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonnJarda Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 to turbo tak je teda brutálně slyšet :'> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prcek36 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Je to krásný zvuk ale jen na vysoký otačky to už ale neni na ježdění na spotřebu pořad šlapeš na plyn aby to bylo slyšet je to disel 1.9SDI ta zní zase jak traktor chybí tam turbo Lukas.kozka octavia 1.9 tdi 81 kw rv 2002 nemá řizený tatik a ani zběrač pevných častic ta bych se toho nebál Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prcek36 Posted August 5, 2012 Share Posted August 5, 2012 tady je ještě jeden to je jen od předu do zadu trubka taky krasný zvuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.