Přejít na obsah

1.2 TSI vs 1.2 TCe


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Je to kopie TSI vč ozubeného řetězu.Hjundéééé a Kajia ho okopčili taky. U Rencka i korejců je výhoda že to co bylo "blbě" odskákal a ztratil důvěru koncern. U Rencka moc toho nepokazí. Tam se ty auta se.ou pořád a něco navíc už nikoho nepřekvapí. Je potíž že ty motory jsou čím dál složitější a plné heblat, hadic a ostatních jobovek. A jak se říkalo vždy- co tam není se nepokazí.Mne udivilo na dnešní složitost a náročnost testů v tom videu že natestovali 800000 km, což mi připadá hooodně málo. Když to nahrkají dejme tomu dva motory na stolici spolu s 10ti auty na cestách tak je to směšných cca 60000 km "na jednoho". A to není důkaz životnosti.I když co mi tvrdil bratranec že když se zajímal o dělání GO na Renaultech tak mu naškolení říkalí o limitu a životnosti motorů Renaultu a 1,5 dCi má normu 80000km. Pak je to jen o náhodě a štěstí že natočí víc bez projevů stáří motoru...

Asi už taková čísla co dělaly feliny a TDička na tachometrech neuvidíme.Taky když se reálně dívám na ceníky co ta auta stála před deseti lety a co teď a co v nich bylo za "výbavu"tak se nedivím že to někde musí být vidět. Potřebují produkovat a servisovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je

  V 8. 4. 2012 na 8:34, otastrelice napsal:

Nevím jak je na tom současný 1.2TCe?Ale asi žádný zásadní problém na rozdíl od 1.2TSI.

To zatím nikdo neví,když se to vyrábí teprve chvíli... Jinak ke starší verzi 1.2 TCe - po zběžném projetí CZ fór jsem nenešel nějaké zásadní problémy jako u TSI. Možná je to také tím,že těch TCe je u nás minimální množství,na rozdíl od TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kosočtverce mají výhodu většího výběru motorů vč atmosfér a to Tce se opravdu objedví sporadicky a jak jsem psal u Rencka nějaký trabl navíc už nikdo neprožívá a stačí výmluva jakou v našich případech a mají klid.

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dosti dobře nechápu lidi, co si koupí auto s píčou na kapotě/masce - po tom, co se o nich ví, co se o jejich (ne)kvalitě napsalo a jaké zkušenosti s nimi udělalo spousta lidí, kteří se později vrátili k předchozí značce nevím, kde berou tu "naději", že se snad Frantíci nějak změní a začnou vyrábět auta která by k něčemu vypadala.... A už vůbec nechápu Japíky od "hnisana", že se dali s "renckem na holport" a dopustili montáž jejich motorů do některých "takyjaponců"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, ekkare.. pokud je to nový rencek, který jde za max. 3 roky ,,do světa,, tak bych se toho nebál... největší průser jsou auta starší, třeba víc jak 3 roky starýho rendu bych nechtěl ani zadara... ale zase ber fakt, že je s renaulty i dost lidí spokojeno... je to asi kus od kusu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Škodovka by se měla od Renaultu učit, jak se dělají kvalitní a spolehlivá auta. Dle nejnovějšího ADACU 2012 je Mégane třetí nejspolehlivější auto ve třídě. Dle indexu závad ojetých aut DEKRA 2012 je Mégane druhým nejlepším autem ve třídě a třetím celkově. Mezi nejlepší patří i Twingo, Clio, Scénic a Laguna. Naopak Škodovky jsou jen průměrné a podprůměrné. Renault od r. 2006 na kvalitě hodně zapracoval. Naopak se škodovkou to jde z kopce. Mám pocit, že to se snižováním nákladů trochu přehnali. Pokud chceš porovnávat motory 1.2 Tce a 1.2 TSI, tak si srovnej parametry. 1.2 TSI na 1.2 Tce nemá a je to celkem logické - jde o jednu generaci starší motor. Stejně dopadne i srovnání 1.6 TDI a 1.6 Dci. Je to podobné, jako by jsi chtěl porovnávat sportovní divize Renaultu a Škodovky. F1 je jen jedna a proti autům z RenaultSportu nemá Škodovka co postavit. Twingo RS, Clio RS a Mégane RS jsou dnes nejlepší HH a výtvory škodovky jsou jen parodií na RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 4. 2012 na 22:59, Ekkar_z_Bastlírny napsal:

Dosti dobře nechápu lidi, co si koupí auto s píčou na kapotě/masce - po tom, co se o nich ví, co se o jejich (ne)kvalitě napsalo a jaké zkušenosti s nimi udělalo spousta lidí, kteří se později vrátili k předchozí značce nevím, kde berou tu "naději", že se snad Frantíci nějak změní a začnou vyrábět auta která by k něčemu vypadala.... A už vůbec nechápu Japíky od "hnisana", že se dali s "renckem na holport" a dopustili montáž jejich motorů do některých "takyjaponců"...

Možná pak pochopíš Mercedes. Ten od Renaultu bude brát motory a dokonce si u nich bude nechat dělat celá auta. Auto s diamantem na kapotě opravdu není auto pro pepíky se slepicou na kapotě. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Pardon, ale v cem PepikHujer provokuje? Statistiky neosalis a odpapouskoval to tady korektně pokud vím. Smiřme se s tím, že jedna věc je pověst a image, která se mění opravdu dlouho a těžce a druhá věc je skutečnost, statistiky, který opravdu mluví ve prospěch Rencků. Jejich kvalita, musíme si přiznat, jde nepochybně neskutečně nahoru. Dnes jsem byl na představení Rapida u dealerů - 20 říjen a musím říct že auto za 464tisíc s 1,6 tdi bylo vevnitř opravdu zklamání. Ne že by to vypadalo špatně, ale je to krok zpět v tom ohledu, že ten interiér je kvalitativně horčí než u fabie I či II. Nejsem mekkoplastofil, ale i tak na měkčený plast s nějakou příjemnou povrchovou úpravou u auta za 460 klacků nenarazíte a to je špatně. Jak je na tom rapid technicky to nevím, ale věta o přehnaným katování kostů u škodawerke je zřejmě pravdivá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Provokuje tím,co už tady popsal kolega samurai...O kvalitě Renaultu bych se tady nerad přel,každý koho znám a má rencka (2x Laguna dCi,1x Thalia dCi) je pořád v nějakých problémech - buď zlobí motory,nebo elektronika. Nedávno jsem projížděl různá renaultí fora o motorech dCi = samej zadřenej motor,protože kolega v práci měl zájem o Clio 1.5 dCi. Když jsem to všechno pročetl,tak musím říct - zlatá 1.2 TSI se svým řetízkem.

No a k testům ADAC,jaksi zapoměl připsat jejch metodiku,z výsledků vyplývá,že nejvíc závad na silnicích má na svědomí vybitá baterie - to je teda skutečné měřítko kvality vozu? Když se totiž podíváš na TÜV Report pro rok 2012 http://www.autembezp...edky-skodovek-a ,kde projde daleko větší množství aut,tak je Renault ve většině případů na chvostu těchto testů. A tím bych to tady ukončil. Přece jenom jsme na škodováckém foru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

nevím, jak moc jsou ty testy ADAC a TÜV objektivní, protože když si vzpomenu, že kdysi v těchto testech označili Fabii za nadprůměrně spolehlivé auto a Felicii naopak za podprůměr, tak se tomu musím smát, protože mám přesně opačné zkušenosti, každý, kdo má nebo měl Fabii, měl daleko více problémů než u Felicie, tak proč tyto dvě auta hodnotí v těchto testech takhle neobjektivně? K čemu potom jsou takhle neobjektivní testy? Nemůže být to hodnocení Fabie a Felicie jen náhoda, že narazili na dobré nebo špatné kusy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně statistický omyl- a taky TÜV je jako naše STK a tam nejde o poruchy, ale o závady při kontrolách a pokud víme tak Felina měla dědičné choroby po tatíčkovi Favoritovi- př.světla a jejich věčně nefungující regulace, vůle na nápravách, úniky oleje atd atd atd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...