Leden 16, 201213 r Něco se tu na foru už řešilo : http://forum.skodaho.../page__st__2175 (příspěvek č.2194 a dál)
Listopad 26, 201311 r tak přidávám po čase opět další stejné trable s mojí Oktou 1.8 TSI, po první výměně motoru kvůli přeskočení řetězu se jde měnit motor již po druhé, aktuální nájezd je 51tkm, opět překočil řetěz a auto po víkendu nenastartovalo , myslel jsem si ,že pokud je tam od lonska novej motor,tak už se to nemůže stát ale stalo , po výměně motoru jde auto hned pryč a už žádnej koncern, pěkně Toyota v benzínu a bez turba a různejch emisních zvrhlostí, potřebuju auto na ježdění a né na měnění motorů.Dle technika se jim toto ještě nestalo,prej jestli to auto moc nevytáčim, ale já jezdim s dětma na pohodu a spotřebu, na konec že prej se tam něco kovovýho ulomilo a to byla příčina.Co se ale posere příště ?
Listopad 27, 201311 r předpokládám že loni novej motor už je vychytanej, takže měl aktuální verze napínáků,horší je,že část opravy si budu muset zasálovat já (práci), to mě dost sere
Prosinec 1, 201311 r 23000km, je to pár dní co to auto má rok staří.https://www.youtube....h?v=aV5L6bCvsE0
Leden 17, 201411 r http://www.youtube.com/watch?v=-WWmfA3jo_0#t=5 http://www.youtube.com/watch?v=Qb3hWFP32kE#t=9
Leden 19, 201411 r chci se zeptet těm co přeskočil rozvodovi řetěs jakej styl jizdy jste preferovaly mam škodu yeti 1.8 tsi čtiřkolku a servisak mi řekl že mam jezdit min 2000 otaček aby motor nevibroval
Leden 20, 201411 r Moc nerozumím tomu jak by mohla jízda pod 2000 ot/min tohle ovlivňovat. Z toho co vím ze servisu, tak se to stává prý nejčastěji po nastartování a hlavně kvůli napínáku. S napínákem "K" se s tím prý zatím ani jednou nesetkali. Upraveno Leden 20, 201411 r od hansHK
Leden 20, 201411 r Moderni motor pod 2000ot neni podtocenej a ani nevibruje, takze toho bych se fakt nebal. Upraveno Leden 20, 201411 r od mike_k
Leden 20, 201411 r Rozvodový řetěz je zatížený jen a pouze rozvodovým mechanismem. Zatížení motoru nemá vliv na zatížení rozvodového řetězu. A pokud by se mělo jezdit s otáčkama nad 2 000, volnoběžné otáčky (800 ot/min) by řetězu taky vadily?
Leden 20, 201411 r volnobežne otakčy by nevadili pač neni motor zatižen ale nevim nemam v tom skušenosti jenom se ptam co a jak
Leden 20, 201411 r Spíš bych řekl, že řetězu vadí skoková změna otáček motoru. Nízké otáčky motoru můžou mít vliv na tlak oleje a napínák řetězu. Ale toto je ošetřeno, aby byl tlak oleje na volnoběh dostatečný. 1.8 tsi má problém jen s napínákem řetězu. Zatížení motoru při nízkých otáčkách může mít vliv na klikový mechanismus. To řeší přímé vstřikování a regulace předstihu. Nedá víc benzínu, než je motor schopen spálit v daných otáčkách. Asi tak hóóódně zjednodušeně. Upraveno Leden 20, 201411 r od motosman
Leden 20, 201411 r Motor pouzivej klidne od 1600ot, hosi vy uz resite kraviny. Mame 2 1.8tsi v automatu, ten si bruci klidne i na 1400 a v poradku, najezdeno u obou neco malo pres 70 tis. Rozum do hrsti a jestli si myslis priteli, ze budes jezdit nad 2 tis ot, ze te tato detska nemoc nepostihne, pletes se a spotrebu budes mit jak na supu 3,6 a vykon polovicni. Nejkritictejsi je chvile po studenem startu nez napne tlak retez
Leden 21, 201411 r tak napinak neovlivním no bohužel mě de oto že mam Yetiho 1.8 TSI čtyřkolku vyrobenou 15.1.2010 a uvedenou do provozu 2011 mam nani najeto 22000km tak nevím no docela s toho mam obav i stalo to docela pořad ni prachy tak bych bil nerad kdyby se to stalo no ale když řikate že to jizdni vlastnosti neovlivni tak nevím jestli to neni lepši prodat za včas coš bych bil nerad no :// ale zase druha otaska jestli když auto neservisuju v autorizovaném servise tak jestli by mě Šokodovka zacvakala materiál při přeskočeni ??
Leden 21, 201411 r 1) misto takovych obav bych se naucil psat cesky, promin, ale tolik chyb v jednom prispevku jsem jeste nevidel 2) pokud mas auto jeste v zaruce, mela by skodovka cvaknout opravu ze sveho, ale my servisujeme auto ve skodovce alespon co se prohlidek tyka, pak ti nemuzou nic. Koupit si rizikovej motor a neservisovat ho ve skodovce a pak na foru postovat prispevky plny strachu a pochybnosti, je trochu neobvykly. Kolik te stoji prohlidka? Ve skodovce urcite do 2 tis, olej apod muzes davat svuj, zaplatis par stovek jen za praci. 3) ve tvem pripade si myslim, ze nejrozumnejsi reseni je popremyslet nad prodejem nebo nech auto zavoskovat do vosku a postav si ho pred barak. Auto je od toho aby jezdilo, to je stejny, jako by ses bal autem jezdit, protoze pichnes gumu nebo nekdo naopak pichne do tebe. Moje rada tedy zni, jezdi s autem normalne, netoc ho dokud neni zahraty a nepodcenuj servisni ukony, na kterych by te pozdeji mohli nachytat. Taky nech jednou za 2 roky udelat servisni prohlidku v autorizaku, jednou za 2 roky te 2 tis nezabijou. Hlavne to chce klid
Leden 21, 201411 r de oto že mi čeština moc nejde pač jsem cizinec ale to je jedno auto jsem zakoupil když mělo 17000km jako bazarové ale ten borec co ho měl tak už si sám měnil olej a to už mě asi v servisu neuznají nebo snad jo? v servisce není evidovaná žádná výměna oleje atd
Leden 21, 201411 r tak to zjisti Škodovka ne že mam prvni viměnu 22000km nebude to divne? Upraveno Leden 21, 201411 r od Panasonik13
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.