Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 1 rok později...

tak přidávám po čase opět další stejné trable s mojí Oktou 1.8 TSI, po první výměně motoru kvůli přeskočení řetězu se jde měnit motor již po druhé, aktuální nájezd je 51tkm, opět překočil řetěz a auto po víkendu nenastartovalo , myslel jsem si ,že pokud je tam od lonska novej motor,tak už se to nemůže stát ale stalo :(  , po výměně motoru jde auto hned pryč a už žádnej koncern, pěkně Toyota v benzínu a bez turba a různejch emisních zvrhlostí, potřebuju auto na ježdění a né na měnění motorů.Dle technika se jim toto ještě nestalo,prej jestli to auto moc nevytáčim, ale já jezdim s dětma na pohodu a spotřebu, na konec že prej se tam něco kovovýho ulomilo a to byla příčina.Co se ale posere příště ?

tak toto fakt nas*rie  :kol-60:

A ten vymenenej motor mel posledni verzi napinaku?

předpokládám že loni novej motor už je vychytanej, takže měl aktuální verze napínáků,horší je,že část opravy si budu muset zasálovat já (
práci), to mě dost sere

  • 1 měsíc později...

chci se zeptet těm co přeskočil rozvodovi řetěs jakej styl jizdy jste preferovaly mam škodu yeti 1.8 tsi čtiřkolku  a servisak mi řekl že  mam jezdit  min 2000 otaček  aby motor  nevibroval  

Moc nerozumím tomu jak by mohla jízda pod 2000 ot/min tohle ovlivňovat. Z toho co vím ze servisu, tak se to stává prý nejčastěji po nastartování a hlavně kvůli napínáku. S napínákem "K" se s tím prý zatím ani jednou nesetkali.

Upraveno od hansHK

ono de oto že  pod točenej  motor vibruje  a vytahuje se vic  řetěs a pak přeskoči

Moderni motor pod 2000ot neni podtocenej a ani nevibruje, takze toho bych se fakt nebal.

Upraveno od mike_k

Rozvodový řetěz je zatížený jen a pouze rozvodovým mechanismem. Zatížení motoru nemá vliv na zatížení rozvodového řetězu.

 

A pokud by se mělo jezdit s otáčkama nad 2 000, volnoběžné otáčky (800 ot/min)  by řetězu taky vadily? 

volnobežne otakčy by nevadili pač neni motor zatižen  ale nevim nemam v tom skušenosti jenom se ptam  co a jak

Spíš bych řekl, že řetězu vadí skoková změna otáček motoru. Nízké otáčky motoru můžou mít vliv na tlak oleje a napínák řetězu. Ale toto je ošetřeno, aby byl tlak oleje na volnoběh dostatečný. 1.8 tsi má problém jen s napínákem řetězu. Zatížení motoru při nízkých otáčkách může mít vliv na klikový mechanismus. To řeší přímé vstřikování a regulace předstihu. Nedá víc benzínu, než je motor schopen spálit v daných otáčkách.

Asi tak hóóódně zjednodušeně.

Upraveno od motosman

Motor pouzivej klidne od 1600ot, hosi vy uz resite kraviny. Mame 2 1.8tsi v automatu, ten si bruci klidne i na 1400 a v poradku, najezdeno u obou neco malo pres 70 tis. Rozum do hrsti a jestli si myslis priteli, ze budes jezdit nad 2 tis ot, ze te tato detska nemoc nepostihne, pletes se a spotrebu budes mit jak na supu 3,6 a vykon polovicni. Nejkritictejsi je chvile po studenem startu nez napne tlak retez

tak  napinak neovlivním no bohužel   mě de oto že mam  Yetiho 1.8 TSI  čtyřkolku  vyrobenou  15.1.2010 a uvedenou do provozu 2011 mam nani najeto 22000km  tak nevím no  docela s toho  mam obav i stalo to docela pořad ni prachy   tak bych bil nerad kdyby se to stalo no   ale když řikate že to jizdni vlastnosti neovlivni  tak nevím jestli to neni lepši prodat  za včas  coš bych bil nerad no :// ale zase druha otaska jestli když  auto neservisuju  v autorizovaném servise  tak jestli  by mě Šokodovka  zacvakala materiál  při  přeskočeni ??

auto máš po záruke,takže NIE...

Sorry, ale tohle se fakt neda cist. :-(

1) misto takovych obav bych se naucil psat cesky, promin, ale tolik chyb v jednom prispevku jsem jeste nevidel

2) pokud mas auto jeste v zaruce, mela by skodovka cvaknout opravu ze sveho, ale my servisujeme auto ve skodovce alespon co se prohlidek tyka, pak ti nemuzou nic. Koupit si rizikovej motor a neservisovat ho ve skodovce a pak na foru postovat prispevky plny strachu a pochybnosti, je trochu neobvykly. Kolik te stoji prohlidka? Ve skodovce urcite do 2 tis, olej apod muzes davat svuj, zaplatis par stovek jen za praci.

3) ve tvem pripade si myslim, ze nejrozumnejsi reseni je popremyslet nad prodejem nebo nech auto zavoskovat do vosku a postav si ho pred barak. Auto je od toho aby jezdilo, to je stejny, jako by ses bal autem jezdit, protoze pichnes gumu nebo nekdo naopak pichne do tebe.

Moje rada tedy zni, jezdi s autem normalne, netoc ho dokud neni zahraty a nepodcenuj servisni ukony, na kterych by te pozdeji mohli nachytat. Taky nech jednou za 2 roky udelat servisni prohlidku v autorizaku, jednou za 2 roky te 2 tis nezabijou.

Hlavne to chce klid :)

de oto  že mi čeština moc nejde pač jsem cizinec  ale to je jedno  auto  jsem zakoupil když mělo 17000km  jako bazarové ale  ten borec co ho měl tak  už si sám měnil olej a to už mě asi v servisu  neuznají nebo snad jo?   v servisce   není evidovaná žádná výměna oleje atd

to nevadí, tak si dojed na servis a máš to :)

myslíš že my servisku dopíšou?

nebudeš jim o tom říkat...

tak to zjisti Škodovka ne že mam prvni viměnu 22000km nebude to divne?

Upraveno od Panasonik13

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.