Přejít na obsah

Vlhkost = problémy


Chadwick

Doporučené příspěvky

Mám malý problém, a nevím jestli se to stalo už i někomu z vás. Jakmile zaprší, nebo je po dešti, tak auto normálně jede, ale po chvíli začne cukat a jako by přestane táhnout. Ale dělá to jen za deště, nebo když je po dešti a jsou mokré silnice. Jeden mechanik mi říkal, že to dělají nějaká čidla, ke kterým se dostalo vlhko. Jedná se o 1.8 20V. Nemáte někdo podobnou zkušenost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám malý problém, a nevím jestli se to stalo už i někomu z vás. Jakmile zaprší, nebo je po dešti, tak auto normálně jede, ale po chvíli začne cukat a jako by přestane táhnout. Ale dělá to jen za deště, nebo když je po dešti a jsou mokré silnice. Jeden mechanik mi říkal, že to dělají nějaká čidla, ke kterým se dostalo vlhko. Jedná se o 1.8 20V. Nemáte někdo podobnou zkušenost ?

Podle me info by to melo byt odchazejici cidlo ABS.Delalo mi to taky a po vymene leveho predniho cildla je vse OK.Ale muze to byt i necim jinym.Me to delalo toto:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom asi problém nebude. Čidlo od ABS by nerozhodilo chod motoru. Včera to měl známý a prý čistil skoro včechna čidla v motoru, včetně vysušení, prý bylo vlhko i uvnitř řídící jednotky. Takže to zatím jede jak má, ale uvidíme, jak dlouho. Asi tak do prvního deště ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec! Ty bláho mě to dělá taky... Jak říkáš... 1.8 20V Začalo mi to dělat po velikým slejváku a od tý doby to nějak hapruje... Už jsem čistil nádrž, měnil pal. filtr, čistli vzduch. filtr i váhu a furt to nějak blbne. Studený to chvíli cuká a pak to jede, ale je to líný! Musím to hodně točit, ale i tak to není ono... Nevíš náhodou o kterejch čidlech ten tvůj kámoš mechanik mluvil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyčistil a vysušil řídící jednotku, čidlo otáček motoru, vyčistil a znovu nastavil škrtící klapku, potom ještě nějaké čidlo na motortu, kabely ke svíčkám. Mám tam nové kabely ke svíčkám, i svíčky. Utěsnil jsem, celý přívod vzduchu k motoru. Vystříkal jsem potom skoro všechny kontakty v motoru čističem na kontakty a pak prostříknul ještě WD40 - má být proti vlhkosti. Ale klepu na dřevo, jede jako za mlada a možná ještě líp. Známý měl ten samý prolém na Peugeotu, auto netáhlo a tak vyčistil všechny kontakty, které šly rozebrat a světe div se, auto pak jelo jak mělo. Zkus ale nejdřív proměřit kabely ke svíčkám. Prý je často problém i v rozdělovaci a to hlavně na kontaktech. Já měl jeden trošku zaoxidovaný - vlhkost. Všechno rozebrat a vyčistit je tak otázkou max na 2 hoďky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak to prý může dělat i odcházející škrtící klapka. Ale známá má Golfa a říkala, že jakmile projede třeba i větší louží, tak auto začne cukat a musí právě zastavit a vysušit kabely na rozdělovači. Joooo vlkost je problém asi u více aut. Ale snad to bude dobré. Co šlo, to jsme vyčistili a nastříkali. Uvidíme za deště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík moc za tipy... Vyzkouším a uvidím... Každopádně ta vlhkost v tom bude hrát asi opravdu velkou roli... Začalo mi to dělat po tom, co jsme s koktou pořádně zmokli a od tý doby to blbne... A nedivím se, protože od tý doby taky vlastně skoro pořád chčije...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyčistil a vysušil řídící jednotku, čidlo otáček motoru, vyčistil a znovu nastavil škrtící klapku, potom ještě nějaké čidlo na motortu, kabely ke svíčkám. Mám tam nové kabely ke svíčkám, i svíčky. Utěsnil jsem, celý přívod vzduchu k motoru. Vystříkal jsem potom skoro všechny kontakty v motoru čističem na kontakty a pak prostříknul ještě WD40 - má být proti vlhkosti. Ale klepu na dřevo, jede jako za mlada a možná ještě líp. Známý měl ten samý prolém na Peugeotu, auto netáhlo a tak vyčistil všechny kontakty, které šly rozebrat a světe div se, auto pak jelo jak mělo. Zkus ale nejdřív proměřit kabely ke svíčkám. Prý je často problém i v rozdělovaci a to hlavně na kontaktech. Já měl jeden trošku zaoxidovaný - vlhkost. Všechno rozebrat a vyčistit je tak otázkou max na 2 hoďky.

Jenze ja mam TDI:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže historie se opakuje. Déšť´je opět zde a s ním i cukání. Ale prý to bude už špatnou škrtící klapkou, jak saje vlký vzduch, tak to někde uvnitř ní zůstává. Známý ji měl rozebranou a brý je v posledním tažení. Známý co jezdí rallye, tak mi říkal, že pokud mi to dělá jen za deště, tak mám hledat závadu v sání vlkého vzduch a klapka stojí v cestě vlkhému vzduchu, než dorazí do motoru. Takže asi půjdu do riskuj a nechám tam namontovat ve škodovce origo. klapku a budu doufat, že to nebude cukat. Ale pro jistotu si na první jízdu v dešti vezmu i plato prášků na uklidnění ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve škodovce mi řekli, že nová stojí 11500,- nicméně v Uherském Brodu je obchod, kde ji prodávají novou za 6800,- výrobce Siemens. Takže je blbost platit za to, že ti to dají v kabičce s nápisem Škoda ve škodovce a platit za to dalších 5 tis. navíc. A za hoďku jedu za známým, co dělá elektroniku, takže se mi na to podívá, co by s tím šlo udělat, aby se to nemuselo kupovat nové. Pak se ozvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem měl rozdělanou škrtící klapku a jsou v ní dva potenciometry, které dávájí nejspíš info řídící jednotce o poloze pedálu a v návaznosti na to pak ř.j. dává palivo. Takže obě plošky vyčištěné a nanesena na ně slabá vrstva vodu odpuzující gel, ale přitom vodivý. Moc šancí tomu ale nedávám. Muselo by do toho pršet přímo, aby to nějak zkratovalo. Spíš zkusím vydělat zapalovací modul a podívat se na něj, jestli není na něm nějaké prasklinka, kterou by se tam dostávalo vlkho. V každém případě uvidím za deště ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ako tu tak citam mam tiez podobny problem, kym neprsi a je pekne sucho tak mi auto jazdi uplne fajn, ale ako nahle sa ochldi, cize sa tvori ranna rosa (parkujem vonku) alebo je vlhko, sprchna tak auto mi zacne robit blbosti a to ze mam obcas zvysenu hodinovu spotrebu 2.0 - 2.8 l/h pri behu motora napradzno. Niekedy mi to neurobi mesiac dva a niekedy mi to spravi aj 5x za tyzden. Moze to byt lambda ? Som ju skusil odpojit a s motorom to ani necuklo, akoby tam ani nebola. Lenze dva dni na to sa to zas sprava normalne a klesne to naspat na tych cca 1.0 - 1.3 l/h. Vraj uz lambda odchadza, pozeral som aj na oscilo, lenze co ak je niekde zly kontakt ktorym ide info do RJ ? Nezda sa mi aby bola lambda mesiac dva OK a potom v priebehu dna zblbla aj 3x resp. by vobec nesla.

Moze to mat tiaz suvis ? nestretol sa s tym niekto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...