Přejít na obsah

1,9 TDI 66kW AGR nepravidelný chod motora


prokyprok

Doporučené příspěvky

Mám tdi 66Kw r.v. 2000.

Stává se mi, že při zahřátem motoru, jestliže dobržduji nebo mám vyšlápnutou spojku, motor jak bych to řekl „ koktá” má nepravidelný chod. Pokud zastavím chod se zase srovná. Mohlo by tam v určité fázi jít méně nafty?

Myslel jsem si setrvačník, ale tady prý ještě dvouhnotový není a neodchází.

Kamarád to měl na vagu a nebyly hlášeny žádné chyby koukal i na jednotlivé tlaky na vstřicích, jestli to tím vagem jde, netuším a říkal, že dobrý, ale problém už byl několikrát řešený prý zjistí.

Neměl někdo stejný problém a jeho řešení.

Díky kolegové

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem naprosto stejný problém (akorát že mě to houpalo za tepla i za studena a to nepravidělně - jednou jo a jednou ne). Vyměnil jsem naftový filtr a pořád to houpalo. Po několika konzultacích jsme se dopracovali ke spojce a setrváku. Dvouhmoťáky se tam dávali takže bych to viděl na to(Ale jde tam dát místo toho i jednohmota - a bylo mi to doporučeno tady na foru!). Zrovna dneska mi vyměnili setrvák i se spojkou a mám svatej pokoj :). Byla načatá lamela a setrvák jakbysmet! Ale nerad bych tě k nečemu uvrtal a ty pak po mě nechtěl prachy za špatnou diagnozu :p

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja mám ten semej problém. Vyměnil jsem čidlo na spojkovém pedáli, čidlo teploty vody, palivovej filtr. Nepomohlo. Dělá to i za studena i za tepla. Jak mám na volnoběh, a jen rychle brnknu nohou do plynového pedálu (otáčky aby se zvýšili o 100) tak se auto rozvibruje a začne nepravidelný chod motoru až do doby, než pomalu opět přidám plyn, nebo sešlápnu spojku. Tohle dělá i když sešlápnu spojku a rychle ji pustím. Myslíte že by to mohl být setrvák, spojka? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahojte, mám problém s mojou Octaviu 1 1,9 TDI AGR 66kW, r. v. 1999. Niekedy sa mi stáva taká vec, že na voľnobehu /pri naštartovaní ale aj pri zohriatom motore na 90°C/ tak, akoby šklbalo motorom. Motor sa správa tak, ako keby ho dusilo a cítiť to aj v interiéri. Otáčky mierne klesnú, ale nie nejako extra viditeľne, na otáčkomery to ani nevidno, skôr to cítiť na interiéri. Po pridaní plynu to niekedy prestane a inokedy nie. Pri zošliapnutí spojkového pedálu to robí aj tak. Jeden známy mi vravel, že vraj to môže byť "pokrivený zotrvačník" - len ja s tým skúsenosti nemám, preto by som skôr vyskúšal niečo iné, ako meniť hneď zotrvačník. Diagnostika neukazuje žiadnu chybu, teda jednu ukazuje, ale tou je vadná komfortná jednotka.

Ďakujem za každú radu.

Peťo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo to tu řešil, mohl by to být EGR ventil, pouští výfukové plyny do sání kdy se mu zachce a lehce to mění otáčky. Pokud ti to ale chvěje autem, mně navíc k tomu občas klouzla spojka, může to být setrvák. Prdne mu pružina, a pokaždé si jinak sedne, takže někdy pomůže protočit motor. Když jsem ho měl venku, měl vůli odhadem asi 70 stupňů, po zakvrdlání asi jen 7.

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...