Shumemir Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat, kdo tedy využívá v autě motor 1,6 tdi cr 66kw, jestli se to někomu již nestalo. Při studeném motoru se mi stává, že při dojezdu třeba na křižovatku na neutrál mi motor zhasne (nemám systém start-stop).Není to pravidlem a někdy zhasne i když je motor zahřátý.Někdy třeba vůbec při celodenním provozu. Roomster je rok výroby 2010 a má filtr pevných částic. Bohužel v servisu nezhasl ani jednou(jak naschvál). Nemá někdo podobné zkušenosti popř. kdyby jo, co s tím.Díky, Editováno: 31. Květen 2012, autor: Shumemir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Mam s tímto motorem najeto přes 16 000 km k absolutní spokojenosti, podle toho co píšeš to vypadá, že motor zhasíná v režimu na volnoběh, s tím sem se nikdy nesetkal... Tyhle CR motory mají takovou ochranu že pokud při zátěži mají snahu klesnout otáčky pod hodnotu volnoběhu (např. při rozjezdu na 2 rychlostní stupeň) tak řidíci jednotka motor zastaví. mě se to párkrát podařilo ze začátku, neb před tím jsem měl motor neřízenej , kterému to bylo jedno... Zkus prolézt téma 1.6CR na Octávkovém foru, je tam toho podstatně víc než zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 1. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 Já jsem s tímto motorem také naprosto spokojen,co se např. týče spotřeby,paráda.Také se mi stávalo při rozjezdu,že mi motor chcípnul,před tím jsem měl 1,4 benzín,ale to jsem se už naučil. Servisáci chtějí poslat střiky na analýzu do Soběslavi,tak uvidim, co se z toho vyvrbí.Jinak díky za radu, mrknu tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 já mám sic silnější variantu ale taky nemám žádný problém tankuji levně + VIF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 15. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Tak Roomík je v servisu, byl aktualizován celý software (nebo firmvare) motoru , ale nepomohlo to. Posílají vstřiky do Soběslavi, čekám na výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 17. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2012 Soběslav se nekonala, dostal jsem Roomíka na vyzkoušení, zakázku nechali otevřenou. Poštelovali něco s volnoběhem. Zatim to drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 18. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2012 co tam tankuješ za derivát ? nezkoumali pal. filtr ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 19. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 (editace) Tankuju jenom u značek Benzina, ÖMV, Agip. No a když jsem třeba v Chorvatsku, tam musíš, co ti zrovna cvrnkne do nosu . Jinak zatim nezhasíná, ale sem tam ty otáčky spadnou třeba až na 500 a pak se zase vrátěj zpátky, ale nechcípe, což je důležitý! Editováno: 19. Červenec 2012, autor: Shumemir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 no každopádně by to dělat nemělo něco je toho příčinou a do budoucna to nebude věstit nic dobrého Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shumemir Vloženo 21. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 (editace) Tak zatím jsou otáčky na volnoběh po vyřazení rychlosti při studeném motoru v pohodě. Chtěl jsem se jen zeptat na opravdovou spotřebu tohoto agregátu u Roomstera, Na palubním počítači se ukazuje dlouhodobá spotřeba 6,9 , tedy když vezmu v úvahu opravdu jen popojížďky po městě, z garáže do práce a naopak, to se opravdu motor nestačí ani zahřát. Při delších cestách, třeba dovolená , tedy kombinace město , dálnice, atd... se mi spotřeba pohybuje okolo 5,6-5,8l na sto.Ale na nabulkové hodnoty, 4,7, 4,1 se opravdu, ale opravdu nedostanu ani s lehkou nohou.Je to prostě nesmysl a nebo opravdu s tím motorem něco je.Díky za názory... Ještě jsem chtěl připomenout, najeto 22000Km. Editováno: 21. Červenec 2012, autor: Shumemir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 (editace) já jezdím za Ø5,3 převážně dálnice a město, nejmenší pojížďky mají cca 20km a auto nijak nešetřím najeto 33tis. Editováno: 21. Červenec 2012, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.