Ivanek007 Vloženo 1. leden 2010 Sdílet Vloženo 1. leden 2010 Tak pro predeslem problemu, kdy mi auto netahlo sem udelal log. Auto uz mi jede o dost lepe nez pred opravou, bylo v haji čerpadlo, ted mam jine a jede o dost lip, ale furt pri 2000 nezatlaci do sedacky jako drive, proto prosim o kontrolu logu. Mam pocit ze mozna vaha vzduchu je v kytkách protoze kdyz se spojim s motorem a je tam prutok vzduchu s toleranci 240-340mg a ja tam mam asi 440mg. viz obr... A krapet se mi lisi tlak to je taky na obrazku... dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Vsechno to hrozne kolisa. Navic pozadavek na tlak turba volnobeh je zvlastni, zkontroluj co ukazuje cidlo atmosfer tlaku na kanalu 10, mas tam originalni program v ecu??? Ta vaha na volnobeh ukazuje ze je privrenej EGR. Mozna by bylo dobre ho rovnou mechanicky zaslepit a upravir v programu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 no egr mam zaslepenej. ECU je origo. Ale v grafu je videt ze ta vaha dava divne. tady sou logy jesi ti to pomuze. http://ulozto.cz/3493163/log-01-011-003-xxx.csv http://ulozto.cz/3493164/log-01-011-003-xxlllllx.csv http://ulozto.cz/3493162/log-01-n-003-xxx.csv http://ulozto.cz/3493161/log-01-011-003-xxx-2-.csv http://ulozto.cz/3493165/log-01-01nnnnnnggff1-003-xxx.csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 http://leteckaposta.cz/873211780 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Mozna uz to nefunguje jak ma ovladani klapky, zkus jinej ventil N75, pripadne kouknout na turbo jak je na tom obtok. Ale to bude chtit turbo ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 parada. tak mam co delat. takze je malej plnici tlak, proto mi to nezatahne jak ma??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 zitra budu delat vyfuk, a dys budu mit jamu a jamobej hever, tak me napadlo jesi by neslo vyndat turbo lepe nez ze zhora.... pujde spodem ven??? a jak mam zjistit tesnost vsaciho potrubi?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 jo jeste sem si vzpomel, ze kdys sem to mel na vagu, tak sem dle VIS delal skousku tlaku turba, mel sem odpojeny ventil n75 a melo tam byt pri 3000ot. asi 1700mba, a ja mel 1400mba. takze turbo dava asi malo. na diru to nevypada. kdys bude obtok v poradku tak co muze tam byt v haji??? naklapeni to nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 5. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2010 tak sem dnes vymenil turbo a futr to nejede jak ma, mam pocit ze mozna i huř. prosim odborniky o radu co s tim, muze tu stratu tlaku udelat i nejaka mala netesnost??? logy jsem delal na 3rychlost a dalsi jsou na 4ku http://leteckaposta.cz/504444179 a logy z minula pred vymenou turba tady http://leteckaposta.cz/873211780 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 6. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2010 halooooooooooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladinek90 Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 ja si myslím,podle logů,že je v pr.... váha vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 6. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2010 dobra, a kdyz dam vahu vzduchu jinou, tak pude to us normalne??? pač to ma pomalej nabeh turba. v 2000ot to ma malej tlak i po vymene turba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladinek90 Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 jestli bude problém jen váha vzduchu,tak si myslím,že to pak už bude v poho.zkus si ji od někoho půjčit a vyzkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 7. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2010 vaha vymenena a zadna zmena. uz mi zbyva jen jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 (editace) zdravim nevim kde tady mohu poprosit o kontrolu tak to davam sem vsechny vas prosim muzete se podivat zda sem to udelal dobre auto je takove divne nechce tahnout moc dekuji vsem http://leteckaposta.cz/146253950 Editováno: 29. Červenec 2012, autor: brasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STIB Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Zkus to ještě jednou kanal 3,10,11 do kopce na 3 od 1200-4500ot stale plný plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 (editace) Tam je nějaká chyba mně se to na DIESELPOWER-LOGVIEW nezobrazuje, ale normálně přes VAG ano. Musíš držet celou dobu plný plyn. Editováno: 29. Červenec 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 (editace) Zdravím škodováky, našel by se někdo, kdo by se mi mohl podívat na LOG? Chystám se na čištění turba, ERG, sání, atd. Zajímalo by mě co všechno se dá z logu vyčíst. Omlouvám se, že zakládám nové téma, ale toto vlákno by mohlo být pro všechny, kteří si chtějí nechat zkontrolovat logy. Mám auto pár týdnů a zatím s ním nejsem nijak extra spokojen. Chci začít vychytávat mouchy, tak bych rád věděl, co vše je na pokraji smrti. A dotaz k turbu: má zatuhlá regulace lopatek nějaký specifický zvuk? Po vytočení motoru je při dotáčení turba slyšet takové vrzání, to samé i při studeném rozjíždění (vč. cukání a následného pádu do NR). Octavia 1.9TDI 81 kW, 2001, 185 000. http://leteckaposta.cz/522727808 Děkuji za pomoc. Editováno: 7. Září 2012, autor: Cenda89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 (editace) Takový LOG je na nic. Musíš ho dělat jinak, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn. Jinak můj log vypadá asi takhle: http://leteckaposta.cz/496699930 Editováno: 7. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Hej tak to je hustééé. Takhle funguje motor s 10 000km. Taky bych chtěl. Tak zkusim pologovat, až pojedu z práce. Kopec cca 5km a vždy mi tam padne nouzák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 (editace) Tohle auto má najeto poctivých 170 000 km. Fabie 74 kW r.v. 2001 Editováno: 7. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Já mám taky poctivých 185000km, ale mám pocit jak kdybych jezdil s fiatem. no uvidíme po vyčištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 No nevím jsem měl Fiata Mareu 2.4 TD 91 kW po čipu 130 kW a to nejezdilo špatně a zvuk to mělo v tahu lepší než BMW 525 TDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cenda89 Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 (editace) Tak se po delší době hlásím... Zatím se událo: Vyčištění turba - komplet (regulace, lopatky v kyselinové lázni) Výměna N75(nový) Výměna váhy vzduchu(nová) Po vyčištění bylo auto jak nové - 100% spokojenost. Teď cca 2 měsíce je situace stejná jako předtím. Pády do NR v kopci i na rovinách. Pokusil jsem se udělat LOG v kopci, na 3.st, 3,10,11. do 4500ot. Pád nastal ve chvíli sešlápnutí spojky a zařazení 4-ky. Už nevim co kde pokroutit. Ještě mě napadl BLOW-OFF ventil, jestli není zanesený a neupouší dostatěčně tlak z turba. Diagnostika hlásí stále dokola 17965 - Regulační mez překročena - sporadicky. Při kontrole akčních členů, při vyplém motoru není N75 slyšet, že by cvakl. mj. opravdu zlatá 406! Dík za odpovědi http://leteckaposta.cz/806258291 - LOG Editováno: 21. Prosinec 2012, autor: Cenda89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Co chceš vyčíst z logu který není dělaný pod plným plynem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.