SUP1 Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Ale složil. Nikde žádné zjevné poškození, zoubky na těch hřídelkách jako nové, motorek makal, tak jsem usoudil, že je to prostě jen zanešené a jede to na sucho. Předpokládám, že to bude i u ostatních zámků. Je to trochu vojeb to rozložit, ale nich složitého, stačí jen logicky a pomalu postupovat a jede to. Jestli bude ještě nějak pěkně, zkusím ještě další (zadní) zámek a poreferuju. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 To je to, čeho se nejvíc obavám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazer Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Mám problém se zadními dveřmi. Dvěře nejdou otevřít ani zavřít jak dálkou, tak tlačitkem na cetrál ve dveřích. Manuálně dveře otevřít a zavřít jdou. Zámek jsem před půl rokem měnil. Nevíte někdo v čem může být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Zkontrolovat kabelový svazek u sloupku, jestli nejsou zlámané kabely (známý problém), ev.odpojit od svorkovnice na sloupku a zkontrolovat a prostříkat Dále by mohl být špatný mikrospínač a koncový mikrospínač přímo v zámku-poloha otevřeno a zavřeno (vyndat zámek, rozebrat ho a prozváněčkou zkontrolovat) Zkoušku udělat při otevřených dveřích manuálním zacvaknutím zámku ve dveřích, protože kdybys to dělal při zavřených dveřích, mohlo by se stát, že dveře se zamknou dobře (na double lock) a už je neotevřeš... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazer Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Díky za radu... jěště jsem zapomněl napsat, že při otevíraní dálkou mi bliknou blinkry a při zavírání ne... Kouknu na ty kabely, jinak osvětlení kliky a reprák jdou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 (editace) Zdravím ve spolek. Mám nastavený automatické zamknutí při dosažení nějaký minimální rychlosti.V poslední době se stane, že někdy zamkne a někdy ne zámek pravých zadních dveří. Resp. napřed zamkne a vzápětí odemkne a zůstane tak. Přemýšlím, že bych jej preventivně vyměnil za druhovýrobu, cca 800,- kč. Teď mi jde o to, jestli ten novej zámek obsahuje taky ten MIKROSPÍNAČ? Edit: a dneska se poprvý stalo, že centrálem se tyhle dveře neodemkly vůbec! Takže asi nejvyšsí čas vyměnit. A dále jestli to jako lehkej amatér zmáknu sám? Editováno: 2. Září 2015, autor: carom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoS Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Ano zámek obsahuje mikrospínáč - výměnu při trochu umu zvládneš sám, jen pro povolení zámku potřebujš ořech tisicíhran M8. vyměn dřív než ze zamknou navždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 15. Září 2015 Sdílet Vloženo 15. Září 2015 Přípravy jsou v plným proudu, zámek již dorazil, ve dveřích jsem odpojil svorkovnici, takže je to jen mechanicky ovládaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 celou dobu jsem měl v hajzlu pravé zadní dveře.Ne a ne je otevřít a když už to šlo tak jen na chvilinku.Potom jsem jel na sraz a po naší slavné D1 a ejhle od té doby to funguje. Doufám,že to ještě chvilku vydrží každopádně tankodrom pomohl aspoň na chvilku :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Schody do Brna - tak se tomu říká u nás A pak že je D1 špatná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 (editace) Zámek je vyměněn. Akorát ta neoriginální náhrada vydává takovej lehce pisklavej zvuk. Což někde SUP1 označil za signál, že zámek není OK. Tak uvidíme. Snad to chvíli vydrží. Když tak bych ten starej zkusil vyčistit. Jinak jezdím po D1 z Prahy do Jihlavy, kde sjíždím na Znojmo. A za mě nyní po opravě maximální spokojenost. Je tam ještě jeden starej úsek, ale jinak je to teď jinej level cestování. Parádně vynikne ta pohodička se S1. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: carom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 (editace) Zdravím, taky jsem se včera do toho pustil - LP, ale nedokázal jsem vydat vložku zámku a zůstal na tom viset. Takže dnes druhý pokus, problém vidím v tom malém torx 20 šroubku co drží údajně zámek, vyšrouboval jsem 3otáčky dle DP a nic, troufnul jsem si na 5otáček ale asi to chce víc?? Co by mělo upadnout při jeho úplném vyšroubování? Prej nějaká miska? Klika je přeci ještě nevyháklá a drží tam i lanko. Proč je potřeba při vyjmutí vložky zámku tahat za kliku? Další otázka : když do doby kdy nevycvaknu lanko z kliky, všechny 3 šrouby ale ano, může se seknout otevření dveří? Raději jsem ani nezabouchl dveře. Podle mne ještě ne protože lanko je stále v původní. Tapec už mám dole. Při následné montáži, (kde ještě zdaleka nejsem) jak "nastavím" lanko kliky? Co když spočítám závity kde je teď, nebo změřím šuplerou a pak vrátím úplně stejně? Dá se ještě pokazit napnutí lanka šroubyXZN co drží ten zámek? A pak by lanko nesedělo? Děkuji moc. Editováno: 22. Říjen 2015, autor: Martin P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 (editace) 1.vůbec nic se nestane, když ten torx vyšroubuješ více, klidně celý. Šroubek Ti vypadne do dveří a ten plechový kroužek můžeš poté nastrčit zpět na zámek. je to chvilka hraní, ale měl bys to dát, kór když máš DP, kde jsou i slušné orázky a je tam dobře vidět, jak to funguje (jinak 3 otáčky se mi zdají málo). Tahat za kliku můsíš, protože vložka je hned vedle a má úkos jakoby tak, že lehce pod kliku zapadá 2.skutečně po vyjmutí lanka na klice radši nezavírej dveře, mohl by sis ušetřit starosti, takže jedině dobře nezavírat (stačí jeden blbej reflex a dveře zabouchneš) 3. lanko madla nesmí být moc napnuté ani volné. Měřit nemusíš nic, to odhadneš. Prostě ho vezmi mezi prsty a zasuň do ozubení tak,abys za něj netahal. Lanko musí být lehce volné, ne moc a už vůbec ne napnuté tak, aby tahalo za zámek. Po nasazení je dobré nanečisto vyzkoučet činnost zámku. Ale ne tak, že zabouchneš dveře, ale tak, že manuálně zacvakneš zobáček zámku (pozor, má dvě polohy, tak musíš až na drouhou) Editováno: 22. Říjen 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Dííky dííky, zrovna vyrážím k autu tak snad budu mít dnes více úspěchu. Ještě jedna škemravá, kdybych se někde zasekl bylo by možno jen krátce prokonzultovat se SUP1, telefon do SZ(soukr zprávy nebo na mpro@volny.cz).Díky moc, snad nebude třeba. Díky moc. 1.všude píšou 3 otáčky a že to jinak spadne do dveří 2.mám tam špalíček takže nepůjdou ani omylem dovřít 3. ok pochopil jsem. Jen jsem to myslel tak, že jestli by se to nemuselo štelovat vůbec kdybych to měl změřený protě přesně jak to bylo nebo jestli se to rozeštěluje posunem zámku na tech xznkách. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Tel. máš v SZ... Klidně zavolej, rád pomůžu, když bude potřeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 Díky ještě jednou SUP1 za pomoc tu. Vše jsem zvládnul ale problém není v mikrospínačích Mám vadný motor v zámku! V určitém úhlu natočení se už neroztočí . Motorek je Mabuchi ale nikdej sem na něj nic nenašel.... Google 0 nalezeno. Přikládám fotku. Jinak pro ostatní, teď už jsem chytrej když jsem dveře konečně viděl zevnitř: 1) ten torx žádných dle DP 3otočky ale 14 !!!! pak jde vložka zámku poměrne lehce vyndat, pozn věřím že i s krytkou. 2) Ten vrchní třetí XZN nechte klidně utažený ten drží držák kliky a pokud nepotřebujete hýbat s klikou není potřeba ho dávat ven 3) opravdu musíte sundat kabeláž z hlavního nosníku stahovačky 4) nedokážu si představit vadný mikrospínač(1-4) v hlavním zámku na DPS. Jsou tak precizní a vše je krásně utěsněno, dokonce na čudlíčku u každého mikrospínače je jakási gumová prachovka Otázka: Jak se demontuje z mechanického zámku ten mikrospínač dolní (na drátech červený modrý) co se mění? Jsou tam dva nýty a co dál? Odvrtat? Nebo jsou to jen špuntíky které jdou zase vrátit? To jsem nikde nenašel.... Fotky poví více... na obrázku vnitřku dveří je vidět ten torx 20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 14 otáček je teda nějak moc. Ale tři je málo, to je fakt a taky, když jsem vytáčel nad návodní limit, tak jsem byl nervní, kdy něco spadne, ale pohoda. Dráty jsem nemusel odpojovat, celej agregát jsem opřel vedle dveří, tak jak byl a zámek vyměnil. Trochu mě naštval ten nejtek - proč tam nedali šroubek? Jedinej rozdíl je nyní v tom, že zamykací kolíček zalejzá víc do dveří, v podstatě zaleze celej, nekouká kousek jako předtím a jak zbývající dveře. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 (editace) To Martin: Nejlepší koupit celý nový zámek, sice druhovýroba asi z Číny, ale funguje to a nějaký čas fungovat bude: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/dily-karoserie/zamky-vicka/1913-zamek-zadnich-dveri-superb-2000-2008.html Editováno: 23. Říjen 2015, autor: SUP1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 SUP1> Nj asi nebude moc lepší volba . Kupoval přesně tento typ už někdo? Kdesi jsem tu četl, že některé vydávájí nějaké pazvuky. ??? Druhý zámek vpravo vzadu (blbnou mi tyto dva) má motor ok a tak potřebuji alespoň vyměnit ten mikrospínač. Otázka tedy pořád zůstává: potřebuji vyměnit ten mikrospínač na tech drátech (v mech zámku dole), mám koupen nový. Ale vypadá, že je uchycen na plastových roztavených nýtkách na těle mikrospínače. Jak jste jej demontovali a hlavně jak namontovali zpět? carom> nj, příště už bych to také mohl dělat i takto ale nejdříve "vykolíčkovat" ten plastový držák zámku a pak už by to šlo bez odpojování kabeláže. U prvního zámku jsem chtěl ten nýtek oddělat ale pak jsem si všiml, že to jde odklopit. Pokud ale zámek budeš budeš měnit, musí se oddělat a něčím nahradit.... Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Mikrospínač jde koupit zvlášť. Pročti toto celé vlákno Já ale myslím, že je lepší koupit celý zámek, je to korunová položka. A jinak tato druhovýroba je skutečně trochu hlučnější, než originál, který je desetkrát dražší, ale neříkal bych tomu pazvuky Řekněme že je spíš slyšet, jak zámek odemyká a zamyká, což např. z mého postoje je spíše k užitku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carom Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 já jsem kupoval přesně z těch stránek, jak píše SUP1. Origo zámky nejsou slyšet,jen to cvakne. Tento vydá mírně slyšitelný zvuk, přirovnal bych to, jako když mokrým prstem přejedeš po skle. Asi to je motorek, ale fakt mírnej. Řekl bych, že kdyby se na to člověk nesoustředil, tak to neslyší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Ok. To SUP1> Mám přečtené několik vláken všude možně, píšu že mikrospínač mám koupený (koupil jsem jich hned 5ks) ale v návodu na O1 a i těch dalších už je vše demontováno a (vylomeno,ulomeno) ale nevyčetl jsem od nikoho čím to zase přidělat zpět . Proto se ptám. U mě to visí teď u toho jednoho zámku právě na tomto spínači (vnitřek už mám ok). Děkuji za popis toho Viki, druhý zámek nejspíš vyřeším tak. Jeden tip, včera se mi podařilo motorek opravit a to takto: sledoval jsem, kde se motor zastaví a snižoval napětí (lab.zdroj), při sníženém napětí nemá motor takovou sílu se roztočit a jde lépe poznat místo kde se zastavuje. ALE! když jsem pak při snížených otáčkách nechal motorek chvíli běžet, začalo se inkriminované místo "ztrácet" až vymizelo úplně ! Pak už jsem jej vůbec nenašel. Takže patrně bylo opáleno místo nebo segment v motorku ale po více otáčkách se místo "očistilo" a přechodový odpor zmizel! Snad to někomu pomůže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Opraveno! Vše funguje. Nevyměňoval jsem nakonec vůbec žádný mikrospínač, protože nebyly "ošmátrané". Vše jsem vyčistil, "zajel" ten motorek. Namazal vazelínkou -20 +110 stC vyčistil táhla, rozchodil, namazal lyžiny od oken. Prostříkal kontakty (všechny konektory) kontoxem. Trochu více napnul lanko (o 3zoubečky u řidiče naopak -1z vzadu). Vše funguje zatím 100%. Vymazal chyby VAG, vzniklé laborováním se zámky na zemi. "opravované" zámky jsou pochopitelně "rychlé" jsou dříve zamknuté i odemknuté, jsou tišší. Takže u mně chyba v tuhém chodu celého zámku a táhel a "vadným" motorkem nebo jeho sekcí kdy se zasekl a už nerozjel. Děkuji všem za pomoc !!! Tip: Až budete montovat zámek (vložku) a kompletovat nenechte si přeskočit planžetu, která má za úkol vrace kliku do "zatažené polohy". A když už přeskočí, pomůže utáhnout ten TOrx co drží vložku zámku a planžeta zase skočí zpět! Nerozebírejte znovu celý vnitřek jako já ((( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Clapi, tak mne PravyZadny zámok vydava od zimy "divne zvuky" viem ze na vagu mi to ukazalo chybu este pred 2 rokmi ale ignoroval som to ako spravny salámista Predvčerom dvere ostali zatvorené, ale ked som potreboval a "pohral sa stým" otvoril som ich. Už mám doma nový zámok, nemecka druhovýroba nejaká a tak som sa chcel dnes na to pustit. K obedu som si dal však 2 pivá zaspal som až do teraz tapacír mám dole ale zistil som že doma nemám také veľké torxy (resp tie bity s označením M)na povolenia zámku. A vzhľadom že už nič nie je otvorené kde by som to zohnal som na dnes skončil. Týmto smerom sa uberá mojá otázka, aké by som si mal kúpiť torxy aby som v budúcnosti nemusel riešiť takýto problém? poznámka v gole mám Tie 6 hranové po veľkosť T45... čo som googlil tak mi chýbajú pravdepodobne tie s označením M a rôzne veľkosti. Vopred dík ak máte nejaký typ na sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.