Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Moc dobre to nie je. Skus Vif možna to zabere ešte. Za pokus to stoji.

Myslíš vif do benzínu ? Ten bych tam dával stejně. Dávám to do dodávky naftový a do Mišáka jsem to lil taky.

Vloženo

no auto je uvedeno do provozu 5/09

Od kdy proběhly ty změny ? Myslím měsíc rok .

desátá pozice VINu je 9. To už by mělo být v pohodě ?

To je právě ta otázka, protože motory CGPA, kde to neproblematické s rozvody už je, se montovaly do Roomsteru od 5/09.

A předchozí - ještě problematický - s označením BZG také do 5/09...

Tak se zkus zorientoval podle kódu motoru a ne podle data.

Vloženo (editace)

tak to říkáte na ty tlaky??

 

1válec  11.9 Bar

2           13.3.

3           12,4

 

Tak krásný jako MALTA to nemá.

 

Zítra pro to mám jít , tak poraďte

Podle dílenské příručky je OK - tedy v toleranci.

Abych byl konkrétní:

 

Hodnoty kompresního tlaku

Nový motor                     Mez opotřebení         Rozdíl mezi válci

min. 15 bar(1,5 MPa)     11 bar (1,1 MPa)       max. 3 bar (0,3 MPa)

 

Podle jednoho z kolegů je to v háji.

Tak si vyber.

BZG motor bych s uvedenými tlaky spíš nebral.

Ten CGPA klidně.

Editováno: , autor: Tonda-B
Vloženo

To je právě ta otázka, protože motory CGPA, kde to neproblematické s rozvody už je, se montovaly do Roomsteru od 5/09.

A předchozí - ještě problematický - s označením BZG také do 5/09...

Tak se zkus zorientoval podle kódu motoru a ne podle data.

hmm motor je BZG, brány továrny to podle TP opustilo 21.5.2009 :kol-32:

Vloženo

Myslíš vif do benzínu ? Ten bych tam dával stejně. Dávám to do dodávky naftový a do Mišáka jsem to lil taky.

Ano Vif benzin. 2 krat to už zabralo. (bol som aj ja prekvapeny)

Vloženo (editace)

Ano Vif benzin. 2 krat to už zabralo. (bol som aj ja prekvapeny)

Jako  že to rozpustí karbon na ventilech ??

Mě  to zanášelo škrtící klapku a žralo to ( Mišák). Klapku jsem vyčistil , leju vif a OK.

Kolik paušálně stojí hlava s katem , popř repas hlavy ? do 20 ´bych se vešel?

Editováno: , autor: Ludva 77
Vloženo

Kat jsem koupil na vrakáči za 3 tis.Auto mělo najeto 130 tis a rozsvěcovala se mi kontrolka.Repas hlavy na BZG mi dělaly ve škodovce,tenkrát cena kolem 10 tis,nakonec to ale stejně skončilo výměnou motoru.Cena byla kolem 12 tis motor a práce kolem 4 tis ve škodovce,ale přesně už nevím.

Vloženo

Tak mne by tedy lidi zajímalo, včem konkréktně je BZG problematický motor , a jak VIF dejme tomu zabrání přeskočení řetězu. Mohl by mi to někdo prosím seriozně osvětlit?

Vloženo

Ked to nepiše zavadu 16804 tak načo kat novy.

no chtěl jsem jako prevenci , neb jsem se dočetl , že z katu se uvolňují piliny a ty ničí vodítka a pak se popalují ventily,

Je to tu mnohokrát popsáno

Tak mne by tedy lidi zajímalo, včem konkréktně je BZG problematický motor , a jak VIF dejme tomu zabrání přeskočení řetězu. Mohl by mi to někdo prosím seriozně osvětlit?

tak přeskočení řetězu určitě nee , ale těm ventilům které se zakarbonují a následně podpálí by to mohlo pomoci

Vloženo

Auto je doma . Když jsem jel na STK cca 15 km byl jsem vyděšenej ze zvuku motoru. Zpátky už jsem si zvykl. - pustil jsem nahlas rádio :kol-48:

řetěz nechám asi preventivně vyměnit.

Tak snad to něco vydrží.

Vloženo

no chtěl jsem jako prevenci , neb jsem se dočetl , že z katu se uvolňují piliny a ty ničí vodítka a pak se popalují ventily,

Je to tu mnohokrát popsáno

tak přeskočení řetězu určitě nee , ale těm ventilům které se zakarbonují a následně podpálí by to mohlo pomoci

Aj ja som takto kedysi rozmýšľal. Nikto mi ale preventívnu výmenu katu nedoporučil. Keď sa časom ventily podpálili, v tom servise (ktorý je vcelku mediálne známy) chlapík síce hovoril že to môže byť tým katom, ale s istotou to vlastne nikto nevie. Tvrdil že často pri tejto oprave z katu vyklepú piliny, znova ho namontujú a závada sa už neopakuje. Hlavne ale vymieňajú vodítka a sedlá. Osobne by som tipol že ten vysypaný kat bude viac následkom podpálených ventilov než príčinou. Ak by to aj hrozilo, tak na modeli z roku 2009 ten kat určite nebude horší než na mojom - mal by tam byť už ten odolný. Inak rozdiel tlakov cca 1.5 atm by som už bral ako varovanie, s opravou treba časom počítať.

Vloženo (editace)

 Inak rozdiel tlakov cca 1.5 atm by som už bral ako varovanie, s opravou treba časom počítať.

Taky jsem byl trochu na rozpacích. Auto stálo 14 dní na place zavezl to do dílny a hned změřil ,tak možná když to trochu protáhnu tak by to mohlo být lepší. .

Zatím motor běží dobře. Startuje na cvrnknutí otáčky na 900. Nic po startu nechrastí otáčky nekolísají. Jen za tepla se mi zdálo , že to má na volnoběh někdy větší vibrace. Ale zatím jsem najel jen 50 km.

Čas ukáže.

Zase na druhou stranu to ty servisy maj snad zmáknutý když je to takový známý problém. Udělám holt repas a pojedu dalších 100´km. víc nepotřebuji.

Budu to hlídat a snažit se to řešit jakmile se mi motor nebude zdát.

Editováno: , autor: Ludva 77
Vloženo

Ked to nepiše zavadu 16804 tak načo kat novy.

Hubo 44 a jak je to s tím překroužkováním , když se udělá ta hlava? Je to potřeba?

Jinak Vif naleju. Mám se řídit poměrem 1: 1000 podle návodu , a nebo toho dát víc. Abych tomu neuškodil. 

Vloženo

Podla praxe nad 130tis. ked sa urobi iba hlava tak začne brať olej u 6V a u 12V od 150tis. Po tomto nabehu odporučam kružkovanie alebo upozornim že bude nadmerna spotreba. Skoro vždy začne ta nadmerna spotreba ale ludia ktori urobia ročne 6-10tis. tym nevadi ked ročne doleje liter či dva oleja.

Vif tri vička na plnu nadrž je zvykom.

Vloženo

asi bych věřil Hubovi, praxe je praxe :kol-28:

ale třeba bude Room makat a najedu tolik co ty.

Nevěřím tomu , že každýmu htp odejde hlava.

zajímalo by mě jaký je procento těchto oprav , když u nás těch motorů jezdí tisíce

jestli je to každý 10 , nebo každý druhý? ale takovou statistiku asi nikdo nevede :kol-27:

Vloženo

To je prave ta velka neznama, kterou netusi ani vyrobce, natoz vyvoj. Staci jeden clanek v pdf na netu a dogma o nejneuveritelnejsim motoru na svete, ktery je tak spatny, ze dokonce ani nema ctvrty valec, je na svete.

Vloženo

ale třeba bude Room makat a najedu tolik co ty.

Nevěřím tomu , že každýmu htp odejde hlava.

zajímalo by mě jaký je procento těchto oprav , když u nás těch motorů jezdí tisíce

jestli je to každý 10 , nebo každý druhý? ale takovou statistiku asi nikdo nevede :kol-27:

to číslo určitě existuje, Škodovka má vstupních údajů dostatek a není problém to propočítat na celou produkci. Poruchovost dílů je ostatně běžně sledovaný parametr. Tipuju, že kdyby automobilka to číslo zveřejnila, tak svoji pověst dost výrazně vylepší. Bohužel Škodovka je v tomto ohledu stejně ostýchavá jako pubescent, který právě zjistil, že je gay.

Vloženo

Hlaseni zavad ze skodaservisu mit Skodovka bude, to je fakt. Domaci opravy a repase motoru z neautorizovanych servisu, nebo ze specializovanych motorarskych firem, mit nebude.

Ale taky by me statistika zajimala, videt na papire jaky totalni krumpl nebo na zavady zcela bezny motor, to magicke htp, vlastne je.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...