tavič Vloženo 21. Duben 2013 Vloženo 21. Duben 2013 a není už v tom autě s půl mega druhý motor? či po generálce, ale už jsem měl možnost vidět htp 47kw s 300tis km, takže je to asi možné Citovat
Jitule2211 Vloženo 21. Duben 2013 Vloženo 21. Duben 2013 Zakládám nové téma výdrž motoru 1.2 HTP ať už 47 kw či 51 kw. Prosím pište kolik, kdo jste už najel a popř. problémy s motorem. Díky zhruba u u 120000km se mi rozsypal katalyzátor při opravě už se vše vzalo vše při jednom, filtry, válce....záruka na dalších 100000km. Nyní po roce mám nalítáno dalších 13000 a zatím bez problémů Citovat
Richiis Vloženo 23. Duben 2013 Vloženo 23. Duben 2013 Pepo, to zas nemusiš Ale jen tak pro zajímavost ... není tam druhý motor? Citovat
Kubajs99 Vloženo 11. Srpen 2013 Vloženo 11. Srpen 2013 no tak já mám najeto 110000 km a koupil jsem jinej motor a ten svůj si opravím protože když vidím jak to funguje v servisech.Auto hodně zlobilo a když jsem motor rozebral tak jediné co jsem našel viz foto 1 Citovat
Kubajs99 Vloženo 11. Srpen 2013 Vloženo 11. Srpen 2013 ještě otázečka nemá někdo příručku utahovacích momentů atd.nebo dílenskou příručku pro motor 1.2 htp 51 Kw? Citovat
Kubajs99 Vloženo 20. Září 2013 Vloženo 20. Září 2013 (editace) Tak takle vypadá hlava teď, už jen složit zpět Editováno: 20. Září 2013, autor: Kubajs99 Citovat
hubo44 Vloženo 20. Září 2013 Vloženo 20. Září 2013 Aj spodok urobiš? Lebo patrilo by sa ked už to maš rozhodene. Citovat
Kubajs99 Vloženo 20. Září 2013 Vloženo 20. Září 2013 jj kroužky už mám taky koupené.Jen si to chci složit sám akorát netuším jaké mají být utahovací momenty. Citovat
libero Vloženo 21. Září 2013 Vloženo 21. Září 2013 okrem utahovacich momentov potrebujes aj tmely a poradie utahovania..to moze potvrdit aj hubo44 .. pisane cem mobil Citovat
ImrichMATO Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 Zdravim, ako rychlo sa vase HTP-cka zohreju, teda ako rychlo dokazu kurit (topit )? Vyjadrene v minutach alebo kilometroch. A ako to byva pri fungl novom..? Diik. Citovat
McMatej Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 Mně se motor ohřeje na provozní teplotu (podle teploměru) za necelé 2 km, část z toho je do kopce. Ale teď není moc zima a nemám puštěné topení. Citovat
orlov Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 Ja teplomer nemám, len modrú kontrolku. Tá zhasína v závislosti od vonkajšej teploty - v zime po 2-3km, v lete do 1km. Teplejší vzduch z kúrenia začína už po 1km ... Citovat
ImrichMATO Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 (editace) Takze aj v zime v minusovych teplotach sa HTP-cko vie rychlo zohriat..? Ved je to len troj valec, mal by. Takze pri ceste do prace cca 15-20 km clovek nebude cely cas mrznut.. Vdaka. Editováno: 18. Říjen 2013, autor: ImrichMATO Citovat
wirer Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 (editace) Nebudes. A este navyse ak pocas skrabania zamrznuteho skla nechas nastartovane, sadas uz do relativne tepkeho auta. 15-20km mam do roboty i ja a je to v pohode aspon pri tychto teplotach. Bzde to prva zima s tymto autom, ale ani pri kombicku nebol problem -- Z mobilu Editováno: 18. Říjen 2013, autor: wirer Citovat
Effin Vloženo 18. Říjen 2013 Vloženo 18. Říjen 2013 Moje Htp se ohřeje na 90 stupňů po cca. 4km po rovině a mám puštěný climatronic na 21 stupnů. Mám už asi měsíc namontovanou zimní clonu na spodku a je to o trochu rychlejší ale o moc ne tak alespoň v zimě nebude sůl až na motoru. Jinak 1,4 16V je ohřátá za cca. 1km za jakékoliv situace mimo -20 to pak trvá o chvilku déle Auta viz. podpis. Citovat
ImrichMATO Vloženo 27. Listopad 2013 Vloženo 27. Listopad 2013 Dnes prvý mráz v našej lokalite, pri odchode z práce -5,5st.C. No Fabinka sa pekne rýchlo zohriala, ako ste spomínali, a ešte pred polovicou cca 15 kilometrovej cesty z práce som znižoval rýchlosť ventilátora a hlavne teplotu na kúrení. Takže môžu prísť aj väčšie mrazy. Citovat
pjdefort Vloženo 28. Listopad 2013 Vloženo 28. Listopad 2013 Chtěl bych vidět 1.4 16V zahřátou za jakékoliv situace po 1 km už teď kolem nuly jedu cca 4-5 km než se ručička vyškrábe na 90 stupňů, samozřejmě nikdo si nemůže dělat naději, že v tu dobu voda opravdu 90 stupňů má...takže mluvit o zahřátym motoru po 1-5km je naprostá volovina 1 Citovat
psurn Vloženo 28. Listopad 2013 Vloženo 28. Listopad 2013 Pokud nejel ten kilometr na jedničku . Zrovna předevčírem jsem sledoval, jel jsem kolem deváté ráno, teplota 0, auto bylo asi prochladlé více a ručička skočila na 90 po 3,5 km a začínalo to lehce topit. Citovat
e1. Vloženo 28. Listopad 2013 Vloženo 28. Listopad 2013 Keď je ručička na 90°C to znemená, že voda dosiahla akurát tak 70-80°C. Olej je vtedy ešte stále studený a má iba okolo 50°C, takže hovoriť o zohriatom motore je dosť od veci. Pri jazdách na krátke trasy sa tieto motory v zime nikdy normálne nezohrejú. Len tak pre zaujímavosť, vyskúšajte, že koľko krát ste mali teplú kapotu po tom ako ste auto odstavili. Ja naposledy niekedy v lete po dlhej jazde. Citovat
ImrichMATO Vloženo 28. Listopad 2013 Vloženo 28. Listopad 2013 Iste, pre žiadny motor nie sú dobré krátke trasy. A obzvlášť v zime. Ale čo už, keď aj to sa musí... Tých prvých 5-8 km bez poriadneho vyhrievania kabíny sa dá zniesť. Hlavne, že človek nemrzne celú cestu. Ako aj včera. Ráno cca -7,5st. a opäť ani nie v polovici mojej trasy do práce Fabinka už pekne hriala. (Aj keď iná dáma hreje vždy lepšie... :D ) Citovat
ImrichMATO Vloženo 9. Prosinec 2013 Vloženo 9. Prosinec 2013 A je zabehnuté. Po dnešku 1707km.. :) Nech nám rovnako spoľahlivo pribúdajú ďalšie tisíce kilometrov. Citovat
gourney Vloženo 22. Prosinec 2013 Vloženo 22. Prosinec 2013 lidi neblázněte, stáváte se otrokem svého auta - snažíte se učinit svého plechového miláčka šťastným. To přece není normální tyhle věci takhle často měnit. Olej az po 15 000 bude urcite v pohode ked nejazdis moc kratke trasy a na dialnici nedavas 150. Ja s tym nejazdim moc pomaly a tak radsej menim po tych 7500, obcas trochu s meskanim (8-9 tisic) Citovat
gourney Vloženo 22. Prosinec 2013 Vloženo 22. Prosinec 2013 1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali Prosim ta, jak sa prejavili problemy s EGR? Len svieti kontrolka alebo aj nejake ine priznaky? Ja som teda EGR daval preventivne vycistit. Boli trochu problemy s vibraciami na volnobeh - ale skrtiacou klapkou a EGR to asi nebolo.... no este uvidim. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.