Přejít na obsah

Výdrž motoru 1.2 HTP


crouch14

Doporučené příspěvky

Zakládám nové téma výdrž motoru 1.2 HTP ať už 47 kw či 51 kw. Prosím pište kolik, kdo jste už najel a popř. problémy s motorem. Díky

zhruba u  u 120000km se mi rozsypal katalyzátor při opravě už se vše vzalo vše při jednom, filtry, válce....záruka na dalších 100000km. Nyní po roce mám nalítáno dalších 13000 a zatím bez problémů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Nebudes. A este navyse ak pocas skrabania zamrznuteho skla nechas nastartovane, sadas uz do relativne tepkeho auta. 15-20km mam do roboty i ja a je to v pohode :) aspon pri tychto teplotach. Bzde to prva zima s tymto autom, ale ani pri kombicku nebol problem

--

Z mobilu

Editováno: , autor: wirer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje Htp se ohřeje na 90 stupňů po cca. 4km po rovině a mám puštěný climatronic na 21 stupnů.

Mám už asi měsíc namontovanou zimní clonu na spodku a je to o trochu rychlejší ale o moc ne tak

alespoň v zimě nebude sůl až na motoru.

Jinak 1,4 16V je ohřátá za cca. 1km za jakékoliv situace mimo -20 to pak trvá o chvilku déle :)

Auta viz. podpis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chtěl bych vidět 1.4 16V zahřátou za jakékoliv situace po 1 km :) už teď kolem nuly jedu cca 4-5 km než se ručička vyškrábe na 90 stupňů, samozřejmě nikdo si nemůže dělat naději, že v tu dobu voda opravdu 90 stupňů má...takže mluvit o zahřátym motoru po 1-5km je naprostá volovina :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď je ručička na 90°C to znemená, že voda dosiahla akurát tak 70-80°C. Olej je vtedy ešte stále studený a má iba okolo 50°C, takže hovoriť o zohriatom motore je dosť od veci. Pri jazdách na krátke trasy sa tieto motory v zime nikdy normálne nezohrejú. Len tak pre zaujímavosť, vyskúšajte, že koľko krát ste mali teplú kapotu po tom ako ste auto odstavili. Ja naposledy niekedy v lete po dlhej jazde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Iste, pre žiadny motor nie sú dobré krátke trasy. A obzvlášť v zime. Ale čo už, keď aj to sa musí... :) Tých prvých 5-8 km bez poriadneho vyhrievania kabíny sa dá zniesť. Hlavne, že človek nemrzne celú cestu. Ako aj včera. Ráno cca -7,5st. a opäť ani nie v polovici mojej trasy do práce Fabinka už pekne hriala. (Aj keď iná dáma hreje vždy lepšie... :D :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

lidi neblázněte, stáváte se otrokem svého auta - snažíte se učinit svého plechového miláčka šťastným. To přece není normální tyhle věci takhle často měnit.

Olej az po 15 000 bude urcite v pohode ked nejazdis moc kratke trasy a na dialnici nedavas 150. Ja s tym nejazdim moc pomaly a tak radsej menim po tych 7500, obcas trochu s meskanim (8-9 tisic)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali

 

Prosim ta, jak sa prejavili problemy s EGR? Len svieti kontrolka alebo aj nejake ine priznaky?

Ja som teda EGR daval preventivne vycistit. Boli trochu problemy s vibraciami na volnobeh

 - ale skrtiacou klapkou a EGR to asi nebolo.... no este uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...