Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zakládám nové téma výdrž motoru 1.2 HTP ať už 47 kw či 51 kw. Prosím pište kolik, kdo jste už najel a popř. problémy s motorem. Díky

zhruba u  u 120000km se mi rozsypal katalyzátor při opravě už se vše vzalo vše při jednom, filtry, válce....záruka na dalších 100000km. Nyní po roce mám nalítáno dalších 13000 a zatím bez problémů

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

no tak já mám najeto 110000 km a koupil jsem jinej motor a ten svůj si opravím protože když vidím jak to funguje v servisech.Auto hodně zlobilo a když jsem motor rozebral tak jediné co jsem našel viz foto

post-23186-0-83306300-1376234975_thumb.j

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ja teplomer nemám, len modrú kontrolku. Tá zhasína v závislosti od vonkajšej teploty - v zime po 2-3km, v lete do 1km. Teplejší vzduch z kúrenia začína už po 1km ...

Vloženo (editace)

Takze aj v zime v minusovych teplotach sa HTP-cko vie rychlo zohriat..? Ved je to len troj valec, mal by. :) Takze pri ceste do prace cca 15-20 km clovek nebude cely cas mrznut.. ;):) Vdaka.

Editováno: , autor: ImrichMATO
Vloženo (editace)

Nebudes. A este navyse ak pocas skrabania zamrznuteho skla nechas nastartovane, sadas uz do relativne tepkeho auta. 15-20km mam do roboty i ja a je to v pohode :) aspon pri tychto teplotach. Bzde to prva zima s tymto autom, ale ani pri kombicku nebol problem

--

Z mobilu

Editováno: , autor: wirer
Vloženo

Moje Htp se ohřeje na 90 stupňů po cca. 4km po rovině a mám puštěný climatronic na 21 stupnů.

Mám už asi měsíc namontovanou zimní clonu na spodku a je to o trochu rychlejší ale o moc ne tak

alespoň v zimě nebude sůl až na motoru.

Jinak 1,4 16V je ohřátá za cca. 1km za jakékoliv situace mimo -20 to pak trvá o chvilku déle :)

Auta viz. podpis.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dnes prvý mráz v našej lokalite, pri odchode z práce -5,5st.C. No Fabinka sa pekne rýchlo zohriala, ako ste spomínali, a ešte pred polovicou cca 15 kilometrovej cesty z práce som znižoval rýchlosť ventilátora a hlavne teplotu na kúrení. :) Takže môžu prísť aj väčšie mrazy. ;)

Vloženo

Chtěl bych vidět 1.4 16V zahřátou za jakékoliv situace po 1 km :) už teď kolem nuly jedu cca 4-5 km než se ručička vyškrábe na 90 stupňů, samozřejmě nikdo si nemůže dělat naději, že v tu dobu voda opravdu 90 stupňů má...takže mluvit o zahřátym motoru po 1-5km je naprostá volovina :)

Vloženo

Pokud nejel ten kilometr na jedničku :). Zrovna předevčírem jsem sledoval, jel jsem kolem deváté ráno, teplota 0, auto bylo asi prochladlé více a ručička skočila na 90 po 3,5 km a začínalo to lehce topit.

Vloženo

Keď je ručička na 90°C to znemená, že voda dosiahla akurát tak 70-80°C. Olej je vtedy ešte stále studený a má iba okolo 50°C, takže hovoriť o zohriatom motore je dosť od veci. Pri jazdách na krátke trasy sa tieto motory v zime nikdy normálne nezohrejú. Len tak pre zaujímavosť, vyskúšajte, že koľko krát ste mali teplú kapotu po tom ako ste auto odstavili. Ja naposledy niekedy v lete po dlhej jazde.

Vloženo

Iste, pre žiadny motor nie sú dobré krátke trasy. A obzvlášť v zime. Ale čo už, keď aj to sa musí... :) Tých prvých 5-8 km bez poriadneho vyhrievania kabíny sa dá zniesť. Hlavne, že človek nemrzne celú cestu. Ako aj včera. Ráno cca -7,5st. a opäť ani nie v polovici mojej trasy do práce Fabinka už pekne hriala. (Aj keď iná dáma hreje vždy lepšie... :D :D )

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

lidi neblázněte, stáváte se otrokem svého auta - snažíte se učinit svého plechového miláčka šťastným. To přece není normální tyhle věci takhle často měnit.

Olej az po 15 000 bude urcite v pohode ked nejazdis moc kratke trasy a na dialnici nedavas 150. Ja s tym nejazdim moc pomaly a tak radsej menim po tych 7500, obcas trochu s meskanim (8-9 tisic)

Vloženo

1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali

 

Prosim ta, jak sa prejavili problemy s EGR? Len svieti kontrolka alebo aj nejake ine priznaky?

Ja som teda EGR daval preventivne vycistit. Boli trochu problemy s vibraciami na volnobeh

 - ale skrtiacou klapkou a EGR to asi nebolo.... no este uvidim.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...