fufal Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 přesně! Už ho jen mít doma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 (editace) pusher... Rapid v TSI už bude dražší,novej teda a zrovna TSI bych nechtěl,má z něj obavy,leda,že by do toho Rapida dali ze dne na den novej typ TSI DOHC + řemen,tak to jo,to bych pak do toho asi šel Jezdil jsem FII (r.v.2012) jak htp, tak tsi a ikdyz to htp bylo lepsi nez jsem cekal, tak proti tsi to je nebe a dudy. Kultura chodu, dynamika jizdy a hlavne spotreba. TSi bych se nebal, rozvody ti kdyz by byl pruser, vymeni ze zaruky (opravte mne pokud se mylim), a tech par peez navic proti htp, casem dotovnas na spotrebe... Editováno: 5. Duben 2013, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Ono obecne napsat ze MPI to zvlada za 13s a TSI za 12s, takze to je vlastne jedno je sakra chyba... ono kdyby se zavodilo, tak to vicemene jedno bude, ale clovek si musi uvedomit, jak bezne jezdi a jake ma otacky a pak se podivat na krivku vykonu motoru a hned zjisti, jak to bude s dynamikou auta... kdyz se clovek podiva na TSI, tak bude prudsi hned od zacatku, takze auto bude jezdit mnohem lip a nebude se muset tolik tocit... s MPI toho clovek dosahne taky, ale bude muset neustale tocit a radit, coz na komfortu a tichosti jizdy neprida... A dalsi moznost je zajit do salonu a oba motory prubnout, kdo zkusi turbo, nebude uz nikdy chtit nic jinyho. Na druhou stranu, o turbi se musi clovek starat, hlavne u tech vzduchem chlazenych. Ja nalital 220tis a turbo v TDI sevelilo a nikdo neveril ze spojka ani turbo nebyly meneny. A kdyz prijela sousedovic manzelka, tak jsem to slysel uz na 100m, jeji turbo vydavalo zvuky sireny hasicu a to auto nemelo ani 50tis! Takze jsi dle meho udelal jedine dobre, TSI 63kw je urcite perfektni motor a i s nalozenym autem si budes piskat. Rozvodu bych se nebal, cca 2 roky uz jsou tyhle 1.2 vyladeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 kurňa chlapy vy mě tedy lámete,že bych do toho TSI skočil taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Pokud věřís nesmyslům, co tady píše Radius, tak s prodlouženou zárukou směle do toho. Vyřešeno to má škodovka akorát papírově, to je asi tak všechno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 tak proč to tedy všichni hromadně kupují,jsou blázni nebo co ale něco přeci jen za ty 3roky vyřešili,nebo ne?konečně dali kryt na kable ke svíčkám,jsou tam jiná turba,řetězy jsou silnější a pak už nevím teda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 jo ještě je tam udajně nějaká pojistka proti tomu,aby rozvoďák skočil,takže motor už by se neměl teoreticky potkat,nebo jak je to tedy,jsem z toho docela už jelen někdo chválí,někdo na to nadává,zlatá Haťapka myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 (editace) V Oktavii II jsem měl děsně "poruchový" motor 2.0 TDI. Všichni mi říkali jak je strašně poruchový, praskají hlavy sypou se vstřiky atd atd.... Když jsem ji prodával měla 220 000 km a motor bez jediné chybky. Editováno: 7. Květen 2013, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Hele taviči, to už přeháníš, ne? Proč píšeš x příspěvků těsně po sobě a to nejen v tomto tématu??? A nespamuj a nespekuluj tady o vlastnostech motorů 1.2 TSI, probírá se to ve specializovaných tématech. Je vidět, že o tom nic nevíš, tak si tam tu problematiku laskavě nastuduj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 a tak to se omlouvám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Pokud věřís nesmyslům,co tady píše Radius,tak s prodlouženou zárukou směle do toho. Vyřešeno to má škodovka akorát papírově,to je asi tak všechno... ano samozrejme, zapominam ze jsou lidi, kteri prodlouzenou zaruku neberou, ja ji beru jako samozrejmost Ja osobne se 1.2 TSI nebojim, spis ty 1.4 TSI jsou pekne poruchovy. V praci se nam ani jedna 1.2 TSI ve Fabii neporouchala, za to v O2 FL padlo 1.4 TSI dost... a nemyslim ze by to bylo stylem jizdy, ty fabci pujcujou vsem, takze ty se huntujou. O2 se poustej z ruky jen na dlouhy cesty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Ani ja Taviča nepochopím. Vo vela temach odhovaraš od TSI ako maju problemy s rozvodami a teraz v tejto teme by si ho už aj bral? Ja osobne tsi mám a aj bez predlženej záruky. O tej som nevedel a ked som ju po 2 dnoch od kupoy chcel už sa nedalo. Riešit to budem ak sa to poserie. Takisto dufam že to už bude lepšie ako pred 2-3 rokmi. Auti som kupil 2/13 no zatial mám len 4 tis km, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Farnell: absolutní souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 no konečně zase trochu normální názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Ja budu mit moznost se svezt v Rapidu s 1.2 MPi za cca dva tydny, sam jsem zvedav. Mel jsem FI combi s HTP 47kW a dodneska nedam na to auto/motor dopustit. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 (editace) Souhlasím s Maverickem, jsem také bývalý majitel FI 47kW a veliká spokojenost. Osobně se spíše pozastavuji nad těmi, kteří jezdí do a z práce 5km, ale nutně musejí mít TDI. Na městský provoz a okresní silnice bude 1.2MPI, myslím si, dostačující. Editováno: 7. Duben 2013, autor: LukášCBR 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 Kdo jednou okusí TSI 63kW nebo 77kW už nemůže prostě jinak, tedy pokud si to může dovolit i když MPi nemusí být špatnou volbou pro určité lidi. Pro koho ovšem není auto jen přibližovadlem, ale i koníčkem a řídí rád a nebo často je volba jasná si myslím. Obzvláště po usednutí za volant. Já když jsem usednul za volant při předváděčce TSI 63Kw (a to jsem přesedlal z O1 1,9TDi). Najednou, ptáci stichli, nebe se rozjasnělo a přišla láska resp. manželství, protože určitá láska už tam byla před tím . Najednou nějaké drobnosti v podobě plastů atd. ustoupily do pozadí. Dnes jsem majitel TSI 77KW (najeto 5tis km) a absolutní spokojenost, ba naopak člověk si tak rychle zvykne, že by skousl i výkonnější ač je tato motorizace na Rapida myslím si více než dostačující. Malý červíček v podobě rozvodů mě samozřejmě hlodá, ale naděje a víra, že to bude ok zatím přetrvává, ono taky nic jiného mi nezbývá, když mám záruku jen 2roky (opožděné zjištění dané problematiky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 tak ono to by bylo smutný kino kdyby se po 5tis km začalo s... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 16. Duben 2013 Sdílet Vloženo 16. Duben 2013 (editace) Petrrr: naprosty souhlas. Mel jsem pred tim francouze se starou atmosferou 1,2 55KW - lehoucke male auto a zdalo se mi to fajn. Ale ted s TSI je to pohadka - ten kroutak co tahne od nizkych otacek, bez revu a plynule celou dobu stejne. Neveril jsem ze tak maly motor i s turbem s tim autem muze delat takove divy, ale je to fakt super. Duporucuju zkusebni jizdu - neveril jsem jim ze jsem jel v benzinove jednadvojce ( nemel jsem predtim s TSI zkusenost ), ale myslel ze je to nejaky tichy diesel. A ejhle uz ho mam doma :-) Editováno: 16. Duben 2013, autor: runner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Duben 2013 Sdílet Vloženo 16. Duben 2013 To gratuluji a přeji hodně šťastných km. Vím o čem píšeš, druhé auto v rodině co máme je poslední model Thálie 1,2 - 55kw a ač to není špatný motor (za tu cenu) a úplnej šnek to také není a má i slušnou spotřebu, nedá se to s projevem TSI srovnávat samozřejmě. Hlučné, musí se to více více vytáčet apod. Tedy vítej mezi námi Rapiďákami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 http://www.auto.cz/test-skoda-rapid-1-2-mpi-neni-se-cemu-smat-74527 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 http://www.autorevue.cz/test-skoda-rapid-12-mpi--zakladni-kamen#utm_source=e15&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=rsshub_page0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas79 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 vormen, Pawouk: je to stejný auto . A v obou testech stejně špatně napsaná cena. Cena v základní výbavě: 269 900,- Kč Cena v testované výbavě: 340 600,- Kč ? Akorát do testované výbavy zapomněli přičíst Amundsen, Climatronic, Sunset a určitě ještě něco..... No na auto.cz aspoň napsali větu: "Testovaný vůz má další nadstandardní výbavu, která neodpovídá dostupným konfiguracím v akční nabídce Fresh." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 To snad nevadí, když testy jsou od různých lidí a na různých webech. Ceny jsem nezkoumal, nemá to celkem smysl, když se v průběhu času různě mění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.