Přejít na obsah

Vymena chladiacej kvapaliny


tomasmu

Doporučené příspěvky

Vis jak to musis vymenit? Je jasny, ze nevymenis vse. protoze mas kapalinu i v bloku motoru. musis vypustit vse co tece pak nasadit hadice a pak dolit destilkou tak 2 l. potom nastartovat a pockat az se otevre termostat a zacne dovnitr kolovat voda a jen uvidis zmenu barvy v expanzce.pak zas hadice, vypustit, nasadit vse zpet a dolit jen g12( neco zredenyho mas jeste v bloku a pak zkontrolovat do kolika je nemrznoucka nemrznouci. ale bohate to staci jak jsi to udelal ty, opravdu:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prochy603: chlape viděl si ty hadice jak vedou ??? ta malinká určitě neslouží k cirkulaci ale jako přetlak aby to melo kudyma utéct....

brc.majkl: njn stacit stací ale co mám ted dělat se zbytkem G12 ? vsak me zbyl litr na -80 ten sme nepouzil vubec a 3 litry na -40 naředěné...Koupil jsem to stim,že to udělam komplet a to mě štve...

žralok:ale přijedeš uvidíš :-D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Nebo je to na bod mrznutí -35 - 40 , takže nevim jestli uplně čistej, ale jsou to machři, takže předpokládám vim co můžou a co autu škodí. Ale právě horší chlazení jsem přikládal k termostatu, hlavně ho měnim, kvůli tomu, že když mě vyleze teplota na 90, tak pak stačí nějakej kopec dolu a jsem lehce nad čtvrtkou, což neni moc pro motor fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nad tou clonou jsem taky přemýšlel, právě jak mi to nedrželo tu teplotu, pak už jsem doufal, že zima bude končit, což se teda hned tak nestalo, ale že to pak bude teplotu držet a když bylo venku 15 stupňů a s kopce mi to stejně klesalo, tak jsem usoudil termostat a na clonu se zatim vykašlal a uvidíme příští zimu, zas je dobrá, že to asi topí rychlejc. Já u tý výměny bohužel nebudu, musim makat, ale zkusim se s klukama dohodnout, že by dělaly nějaký průběžný foto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já bych tu clonu zas tak neodsuzoval aspoň hned nebičuje studeny vzduch tak moc motor je jasne ze zespod se tam chladny dostane....

Každopadně já v -25°C ujedu max 5 km a sem minimalně na teplotě 70°C se clonou bez ni jsem to neskousel....Já řikam clonu určitě ano člověk ti mnic nezkazi...

Já dekl přes cely chladič nemám a v motoru mam taky čisto :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže termostat vyměněn a paráda, teplota drží jak přibitá a druhý plus je, že to mám mnohem dříve ohřátý, takže super. Udělali dvě foto, tak přikládám. Šlo to bez sundání nárazníku, měli to na zvedáku, sundali šusplech, aby mohli ten antifreez co byl měněnej před 2 měsícema chytit do kanistru, jelikož kdyby to vypustili u termostatu, tak je celej antifreez všude, jen ne v kanystru. Pak už jen odšroubovali, na ten spodní šroub šli takovim tim dlouhym ohembnym šroubovákem, jelikož přístup fakt na prd, stáhly hadici, vyndali starej termostat, dali novej, těsnění předtim namočeno do kapaliny, vše zas nasadili, pak už jen nalili kapaliny co se vešlo, chvilku počkat, dolejt co se dál vešlo a pak s otevřenou expanzkou nastartovat, aby to celé profrčelo a vytlačilo vzduch, i trochu pomasírovat hadice a dolejvali zbytek. Mám to ještě po ujetí pár km zkouknout a kdyžtak dolejt. Snad jsem to popsal správně, fundovanější klidně doplňte co jsem vynechal, či napsal špatně.

post-57984-0-37384800-1369254920_thumb.j

post-57984-0-28928800-1369254938_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...