Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

a je někdě nějaká statistika kolik se prodalo za poslední rok motorů TSI a kolik jich šlo na nějakou reklamaci? Ponořit do sekcí motorů TSI se sice můžeme a jestli je tam třeba 30 uživatelů s problémy ze stovek prodaných motorů....(chápu že sem každy kupující nepíše, ale stejně)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Srandisto,takovou statistiku nikde neseženeš,bude to jeden z nejvíc utajovaných údajů ve fabrice. Je snad pochopitelné a samozřejmé,že na takováto fora chodí většinou ti,co mají nějaké problémy. Koho by tady taky zajímalo číst desítky příspěvků typu "hurá,já nemám žádné potíže",když zrovna nějaký problém řeší? Prostě TSI motory mají svoje typické problémy,tak jako většina jiných motorů. Nutně nemusí postihnout každého,procento vadných tady fakt nezjistíš. Já si soukromě spočítal,kolik 1.2 TSI je tady na foru s alespoň jednou vyměněným rozvodovým řetězem a v současnosti jich tady je přes padesát (mohl mi i nějaký uniknout). Mimochodem,jsou v tom i tři kusy vyrobené v roce 2012.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty se ještě ptáš? :rolleyes:  No přece nové rozvody = spolehlivost. A snad již vychytané další drobné problémy. :kol-47:

podle tohoto jsem usoudil,že doufáš v menší počet problémů a větší spolehlivost rozvodů..mě by stačilo kdyby se udělěl stejný motor,klidně ho můžou nazvat novým..jen když vytěsní tyhle neduhy na minimum..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by bylo skoro ideální. Jenže mám spíš obavu,že další investice do té starší verze brzo přestanou,vzhledem k tomu,že se bude postupně omezovat modelové portfolio,kam se ten motor bude montovat. Navíc,jestli pan Hrdlička nekecal,tak je jasně daný konec tohoto motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám otázku na ty znalejší věci... co obecně může mí EA211 pozměněno oproti starším EA111, tak aby došlo k splnění emisní normy EURO 6? Bude to v úpravě saní, výfuku, mapy vstřikování, časování ventilů atp. nebo jsem mimo mísu 

Všechno toto co jsi vyjmenoval. Navíc má čtyři ventily na válec,přestavovač vačkového hřídele (sání),jiný termomanagement,chlazené výfukové svody v hlavě motoru,skoro všechno odlehčené atd. Zásadní chybou je,že se považuje nová 1.2 TSI jen za jakousi modernizaci té staré. Ale je to jiná konstrukce. Shoduje se pouze název motoru. Já pořád tvrdím,že není na škodu,se občas podívat trochu po jiných sekcích,kde se řeší stejné problémy. Jsou zde ke stažení různé dokumenty,kde se dovíte více detailů o těchto motorech.

Motor 1.2 TSI EA 111  http://forum.skodahome.cz/topic/123617-12-tsi-ea-111-63-kw-a-77-kw/

Motory EA 211 1.2 TSI a 1.4 TSI  http://forum.skodahome.cz/topic/121847-14-tsi-ea-211/page-2#entry1717306

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to ze je vsechno uplne jinak je spise duvod navic, proc do toho zatim nejit. Ne zase tolik motoru od VW bylo hned od zacatku bez jakychkoliv neduhu. :) Nemluve o tom, ze modernizace vedouci k vetsi ekologicnosti jeste nikdy nic dobreho neprinesly. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lepší současná 111ka než současná 211ka o tom nemůže být pochyb. u té nové řady se odstranil sice problém s rozvodama, což se probírá snad všude a ví o tom každý, ale třeba třeba regulace teploty, přestavovač vačky a já nevím co všechno tam je jinýho, tak minimálně první dva roky se tam bude něco sypat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...