Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

HHC je prvek, který při zastavení v kopci na 1-2 vteřiny drží brzdy i po uvolnění pedálu. Můžou ho mít všechny modely.

 

Autohold je systém vázaný na elektromechanickou parkovací brzdu a funguje tak, že při zastavení tuto brzdu samočinně aktivuje.

 

Bacha na Traffic Jam Assist - u některých Kodiaqů, kterými jsem jel, prokazatelně nebyl i když měl být. U Karoqa by podle mě být neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Tragedie_v_JZD napsal:

 pritomnost traffic jam assistu je zavisla na pritomnosti dsg, acc a line assistu.

...

mimochodem, nikde neni (v konfiguratoru) zminovan v souvislosti s autoholdem

Ano to vše může O3FL mít.
Ale čím by bylo auto zabrzděno, pokud mu chybí elektromechanická parkovací brzda ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze by stejnym zpusobem, kterym brzdi ACC? Ostatne - i samotne acc dovede nekolik sekund stat na brzde, nez se po zastaveni vypne. Traffic jam assist nedela nic jineho, nez ze tuto dobu prodluzuje - nevidim duvod proc by tam mel mit nejaky dalsi udelator na brzdeni.

 

to, ze to vsechno o3fl ma, nic neznamena. O3 predface to vsechno ma taky. A teaffic jam assist nema.

 

duvod bude nejspis steejny, jsko proc fabie ma acc a rapid ne (byt ma elektriku z fabie). Ma ho proste az vyssi trida.

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

...duvod bude nejspis steejny, jsko proc fabie ma acc a rapid ne (byt ma elektriku z fabie). Ma ho proste az vyssi trida...

 

Můžeš objasnit v čem je prosím Karoq vyšší třída než Octavia :lol: ? A Fabia je vyšší třída než Rapid ? Hmm to je pro mě skutečně novinka, doteď jsem si myslel, že to je totožné...

Editováno: , autor: omicron
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

Ze by stejnym zpusobem, kterym brzdi ACC? Ostatne - i samotne acc dovede nekolik sekund stat na brzde, nez se po zastaveni vypne. Traffic jam assist nedela nic jineho, nez ze tuto dobu prodluzuje - nevidim duvod proc by tam mel mit nejaky dalsi udelator na brzdeni...

 

ACC brzdí provozními brzdami, ale nepotřebuje náhodou raffic Jam Assist pro trvalé zastavení použít parkovací brzdu (tzn. elektrickou) ? Mám teď pocit, že to někde bylo zmíněno, a tím by se i vysvětlilo, proč to u O3 nejde zprovoznit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus použít to kulatý, co máš na krku.

1) fabia není vyšší třída. ale nekonkuruje oktávce (je to malý auto), takže v poklidu může mít ACC a další blbinky. rapid je stejná třída, jako oktávka (nižší střední) a kdyby měl všechnu výbavu, co O3, tak by O3 nikdo nekupoval (resp. spousta lidí, co váhá mezi rapidem a O3, by brala rapida) - takže je vcelku přirozené, že aby zabránili v nějaké míře tomuto parazitizmu, tak je rapid kapku osekanej, co se možností týká.

 

2) Karoq --- jo, je to vyšší třída oproti oktávce. SUV bylo vždycky kapku vejš, než "obyč" auto. a cenu má taky vyšší (i když jen virtuálně). a bez ohledu na to, jestli to je či není vyšší třída - není tak úplně přímou konkurencí oktávce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, omicron napsal:

 

ACC brzdí provozními brzdami, ale nepotřebuje náhodou raffic Jam Assist pro trvalé zastavení použít parkovací brzdu (tzn. elektrickou) ? Mám teď pocit, že to někde bylo zmíněno, a tím by se i vysvětlilo, proč to u O3 nejde zprovoznit...

 

je to klidně možné, že to závisí na elektronické parkovací brzdě ... i když mě to přijde dost divné - když umí brzdit a několik sekund stát na brzdě ACC, proč by pro stejnou činnost potřeboval traffic jam assist elektrickou ručku... :)

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Tragedie_v_JZD napsal:

Zkus použít to kulatý, co máš na krku.

...

2) Karoq --- jo, je to vyšší třída oproti oktávce. SUV bylo vždycky kapku vejš, než "obyč" auto. a cenu má taky vyšší (i když jen virtuálně). a bez ohledu na to, jestli to je či není vyšší třída - není tak úplně přímou konkurencí oktávce.

Zkus zachovat  zásadní slušnost, ani já jsem nijak nepoznamenal, že v tvé hlavě toho moc být nemusí, vzhledem k tvému vysvětlení...:( Proč se tady každá diskuze musí vyvíjet tak ofenzivně ?

Ad Karoq - to je možná tvá domněnka, že by Karoq měl být nějak výše než Octavia, a poté již jen blud o tom, že z principu by mělo být jakékoliv SUV "...vždycky kapku vejš, než "obyč" auto...". To jsem se tady opravdu upřímně a pořádně zasmál, když si uvědomím, jaké sračky v kategorii SUV existují, a že jsem vlastně ta léta jezdil v nevědomí, že třeba Yeti  byl vlastně vždy o tu "...kapku vejš...", než kdejaká ta obyčejná Oktávka :) či jiný liftback apod... Byť jsem se do něj skoro nevešel, na rozdíl od té obyčejné Oktávky. Ach jo...to jsou mě věci...

U Karoqa se stačí podívat na motorizace a ceny, a hned jsem v obraze:lol:. Ale nebudu ti tvůj pohled na věc brát, předpokládám, že máš své auto ve výbavě, která takový komplex z SUVéček vysvětluje...

Editováno: , autor: omicron
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

riesite tu blbosti a kazdy musi mat posledne slovo. sa necudujem, ze sa ludom potom nechce prechadzat diskusiu a citat kopu balastu a radsej rovno zalozia svoju diskusiu, kde prva odboved na ich otazku bude, aby pouzili vyhladavanie, ze sa to tu uz riesilo. Jasne riesilo a zaberie pol dna preluskat sa 60 stranami honenia ega, kde je dokopy 5 uzitocnych odpovedi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Traffic Jam Assist je nutne mit elektronickou parkovaci brzdu.

ACC ktere je v O3 jen chvilku podrzi tlak v brzdach, stejne jako funguje HHC a pak pusti. Dlouhodobe to mit nelze, akorat by to oddelalo brzdovy vedeni a podobny blbosti, kdyz by to drzelo neustale tlak v potrubi.

 

Do O3 to tedy dodelat nelze.

 

Ad. Karoq: Je to novej Yeti, takze patri do stejnyho chlivku, kam patril Yeti.

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som predpokladal, ze ten hill hold nepotrebuje ziadne specialne dovybavenie. Kto pozna, ako funguje posilovac brzd, tak pri predstave, ze by posilovac neovladal cez lanko priamo pedal, ale ovladal by ho elektronika, tak nie je problem elektronicky drzat zabrzdene auto po akukolvek dlhu dobu. v podstate staci otvorit posilovac brzd a atmosfericky tlak sa uz postara o brzdenie. pre odbrzdenie staci zavriet posilovac a vytvorit vakuum. Teda to,co kedysi na starych autach ovladal priamo brzdovy pedal v novych autach ovlada elektronika sa da naprogramovat akokolvek...ale je to iba moja domnienka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Aleš_BX napsal:

 

jinak také Hill Start Assist odbrzdí nejen po prodlevě po uvolnění brzdy... reaguje i na sešlápnutí plynového pedálu, tedy zvýšení otáček motoru, potom pustí dřív....

 

já třeba už na druhém autě mám prodlouženou dobu "držení" HHC protože do garáže jedu do kopce a  je to tedy pohodlnější, a top i při vyjíždění, podobně na formě podzemní garáže, nicméně když přidám plyn, jedu hned...

Plus reaguje ještě na otevření dveří řidiče, aby to bylo kompletní :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já se dnes ptal u dealera, jestli nebudou 1.4 končit a prý v brzké době se zatím nic měnit nebude, tak kdo ví. Osobně si myslím, že pojedou až po Novém roce. Já jdu objednávat zítra, tak furt řeším zda zase DSG či manuál. Občas se mi i po tom manuálu zasteskne[emoji848]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...