Duben 5, 201312 r Rozdil v realite je hodne markantni. Samozrejme ale taky zalezi co od toho cekas. Pokud mas rad vykonnejsi motory tak 1.2ka pro tebe urcite nebude. Prece jen zrychleni dost pres 10 sekund neni zadna darda. 1.4ka je uz relativne slusne jedouci motor, vyrazne zivejsi nez 1.2ka a jede to proste z vetsi lehkosti.
Duben 7, 201312 r O OIII silně uvažuju v horizontu cca půl roku a chtěl jsem původně 1,4 TSI ale čím dál víc se přikláním k 1,2 TSI 77Kw a radši něco navíc z výbavy. Pokud uvažuješ mezi benzíny 1,2TSi a 1,4TSi, přihoď pár peněz a ber tu čtrnáctistovku. 1,2 nejede špatně, ale zjistíš, že s tím autem má vcelku dost práce - i když je auto o nějakých 80-100kg oproti OII lehčí. 1,4 se ti odmění slušnou dynamikou a zajímavou spotřebou a navíc se nebudeš muset bát předjíždění, aniž bys předtím "nemíchal" řadicí pákou z pětky na trojku (ale stačí podřadit zpravidla jen o stupeň, pokud vůbec ). Ale jak radí výše chleidy: najdi si ve svém okolí dealera/dealery, kteří tyto benzíny nabízejí a svez se s nimi a porovnej sám.
Červen 2, 201312 r Díky... Ještě přihazuji video, bylo sice dost roztřepané tak jsem jej zkusil upravit, takže kvalita nic moc, ale pro zajímavost ...
Červen 3, 201312 r Školení to nebylo... Měli jsem tam v rámci školy dvoudenní "seminář" kde se probíraly nějaké prezentační dovednosti a tak..Ale zpět k tématu, právě druhý den tam nás měl na chvilku technik a školitel a tak jsme vlítli na motory a vše kolem toho .. Já se hlavně zajímal o 1.2 TSI, takže mám hlavně fotky a videa tohoto motoru... Ptal jsem se jak to vypadá zatím se spolehlivostí tohoto motoru, jeho životností a... Životnost zatím vypadá lépe než předchozí generace TSI, řemen je prý navržen tahle, aby vydržel stejně jako motor, u kterého se konstruuje cca na 250 000 km při rozumném provozu a předepsané údržbě.. Rozhodně se už snad nebude opakovat ostuda s 1.2 TSI a řetězem, ale i ten měl mít řetěz úplně bezúdržbový a fungovat nadosmrti... Jinak pro zajímavost je kompatibilní komplet turbo s 1.4 TSI, kde je příruba na motor úplně shodná, takže se určitě začnou objevovat pokusy a zvýšení výkonů 1.2 TSI... Prý se také usiluje o možnosti "akčních" paketů, které se budou dát přikoupit při nákupu auta s tím, že např nějaký paket "sport" bude mít i motor který bude nastaven na vyšší výkon, nebo se také uvažuje o a cca za rok by i mělo být nasazeno a to metoda vypínání válců, ale nejspíš jenom pro 1.4 TSI a výše.. ale vše jenom spekulace... Jinak ještě jsem našel fotky, kde je právě porovnání 1.2 a 1.4 TSI, 1.4 se liší hlavně větším výfukovým otvorem... Samozřejmě klikovka, ojnice i písty robustnější..
Červen 3, 201312 r Neptal ses náhodou, proč ojnice nemají mazací kanálky, tak jak tomu vždy bývalo? A jak jsou teda ojniční čepy mazány?
Červen 3, 201312 r Medzi 1,2 a 1,4 TSI je este jednen dost podstatny rozdiel: 1,2TSI ma variabilne casovanie iba sacich ventilov a 1,4 TSI ma aj variabilne casovanie vyfukovych ventilov...
Červen 3, 201312 r Vypínání válců (ACT) je také jen pro 1.4 TSI (zatím tedy ne u škodovek). A když se dívám na schéma v učební pomůcce pro motory EA 211, má 1.4 TSI navíc nějaký přepínací (regulační) ventil N428 pro regulaci tlaku olejového čerpadla.
Červen 11, 201312 r Pátral jsem, jak jsou mazané pístní čepy, když zrušili tlakové mazání přes ojnici. Je to tedy řešené tak, že mazivo se na čep dostává rozstřikem oleje pod pístem. Ale jestli to je plnohodnotná náhrada osvědčeného způsobu mazání, pochybuju. Přinejmenším tento způsob bude mít za následek určité snížení životnosti. Ale toho pravděpodobně konstruktéři dosáhnout chtějí...?
Leden 1, 201411 r Neptal ses náhodou, proč ojnice nemají mazací kanálky, tak jak tomu vždy bývalo? A jak jsou teda ojniční čepy mazány? Bohužel ten mazací kanálek tam není, kvůli odlehčení a zlevnění. Maže se to olejovou mlhou, pod každým válcem je olejová tryska (u starýho EA111 1.2TSI jen kvůli chlazení) a zde k mazaní, vniku mazání má pomoci lichoběžníkový tvar. Jestli je to ok se obvykle pozná na rozmezí 60-80 tis. Upraveno Leden 1, 201411 r od DEFIANT
Květen 16, 201411 r Myslíte, že 1,2 TSI 77kW v OIII může oslovit zákazníky, kteří měli OII s 1,4 90kW? Srovnání těchto dvou aut z pohledu jízdní dynamiky by mohlo být zajímavé. Pro OIII mluví nižší hmotnost a modernizovaný 1,2 TSI, pro OII přeci jen vyšší točivý moment a výkon; zpřevodování bude +/- stejné. Mají zákazníci investovat do 1,4 nebo stačí 1,2?
Květen 16, 201411 r Nevím jak jiné, ale mě oslovila. Měl jsem 1,6 74kW. Trochu více řadit, ale spotřeba o cca 1,5l nižší. A zcela jistě nejsem brzdou provozu Edit: Omluva, nevšimnul jsem si, s jakým výkonem to porovnáváš Upraveno Květen 16, 201411 r od oct
Květen 16, 201411 r To poznáš až se s tím projedeš. Takto je to věštění. Já bych si tipnul, že naložená a v zátěži bude dýchavičnější, než stará 1.4 TSI. Váhový rozdíl je podle katalogu ve prospěch OIII 58 Kg.
Srpen 18, 201411 r Vie niekto prečo ma O3 1,2 tsi 77kW a Seat Leon 1,2 tsi 81kW ? Je v motoroch nejaký rozdiel ? Pomaly začínam pokukovať po väčšom aute a porovnávam.
Srpen 31, 201411 r Dneska jsme při pročítání jednoho diskusního fora čistě náhodou narazil na toto. Nechci tím nic říci a v žádné případě šířit paniku. Nicméně ty šrouby bych pro klid zkontroloval. http://www.motor-talk.de/forum/kapitale-motorschaeden-beim-1-2-tsi-ea211-t5038354.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.