Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tahle technologii by mi mohl nekdo vysvetlit : Euro6 dokaze plnit i bez technologie vstrikovani mocoviny do vyfukoveho potrubi.

Co to je za technologii ?? To ma auto jeste nejakou nadrzku kam se chodi vycurat ? :)  Kde se pri takovy technologii ta mocovina v aute bere ??

Vloženo

Můžete sem prosím někdo napsat zkušenosti s rychlostí zahřívání motoru? Ideálně v porovnání s předchozí generací TDI. Dle marketingových materiálů by mělo být rychlejší jak dřív ale nevím jestli to vůbec půjde poznat.

 

Díky moc

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Má někdo zkušenosti s motory AE 288 s vyvažovacími hřídeli a bez vyvažovacích hřídelů? Pochopitelně jiný výkon i kroutící moment, ale mě by zajímaly například vibrace a chod motoru v různých otáčkách. Bude se sice jednat o pouze subjektivní pocity, i tak to něco vypoví. Určitě tam ty vyvažovací hřídele nejsou jen tak při dnešních úsporných opatřeních.

Vloženo (editace)

Zajímavá je také spotřeba u motoru 110 kW a 135 kW. 

 

110 kW

Spotřeba - město                                                                                                                               5,6 l/100km

Spotřeba - MIMO město                                                                                                                     4,1 l/100km

Spotřeba - kombinovaná                                                                                                                    4,6 l/100km

 

135 kW

Spotřeba - město                                                                                                                               5,7 l/100km

Spotřeba - mimo město                                                                                                                      3,9 l/100km

Spotřeba - kombinovaná                                                                                                                    4,6 l/100km

Editováno: , autor: Fanda RS
Vloženo (editace)

Fanda:aha, tak já takové hodnoty ani náhodou a myslím, že asi nikdo! Věřím ale, že v konfigurátoru takových hodnot lze dosáhnout:-)))

Editováno: , autor: Sanek81
Vloženo (editace)

Bylo by taky divné kdybyste tyto hodnoty měl ... když měření probíhá při stojícím autě nejsou tedy započítané povětrnostní podmínky, vliv teploty, nebo odpor vzduchu.

 

Dnes jsem jel cca 200 km po okreskách (mimo město) a měl jsem v Golf 2.0 TDI 110kW 4.1 l/100km ... papírově jsem měl mít 3.6. Pouze ale papírově, zatím to vypadá že auto žere o cca 0.2l/100km víc než hlásí.

Editováno: , autor: flek
Vloženo

Mě vůbec nešlo o ty hodnoty, ale o poměr, že mezi motory 110 kW a 135 kW není skoro rozdíl ve spotřebě a naopak motor 135 kW je mimo město papírově úspornější.

 

V praxi si majitel RS asi neodpustí to zrychlení, a jsme někde jinde. :kol-48:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Chlapci mate nekdo zkusenost se spotrebou oleje?

Ja na nove RS tdi musel litr dolit ve 13.000 a dnes mi znovu bliklo pri 20.500 km...v servisu mi rekli pri tech 13.000 ze je to normalni...nevim co jim mam v pondeli az tam pojedu zase rict...ach jo..

Vloženo

Myslím, že bylo obecné pravidlo (u motorů VW), že na 10 000km je při dolití do 1l oleje vše okej.... (přesně 1dcl na 1000 Km) ... ale zkušenost s verzí RS TDi nemám...

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

ja by som to na CR motoroch za uplne normalne nepokladal.

je pravdou, ze z tovarne auta vychadzaju s minimom prevadzkovych kvapalin (sa setri) takze ak niekomu chyba po par tisicoch kilometroch trocha oleja alebo chladiacej zmesy, tak mu to v servise zadarmo doleju.

 

PD 1,9 TDI zvykla zrat olej v podstate od novoty, to je pravda. u mna to bolo tak asi liter az liter a pol na servisny interval (30 000 km)

s CR 1,6 TDI sa vsak olej nestraca a prvy krat sa stalo, ze som musel doliat olej, az pred servisom pri 180 000. dovtedy nic, ziadne dolievanie oleja

s novou RSou TDI este neviem, mam zatial iba nieco cez 7 000. kolega co ma na novej RS zhruba 11 000 zatial dolieval iba chladiacu zmes.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Ahojky máte někdo zkušenosti se spotřebou oleje u škoda octavia III 2tdi 110 kw ,bere mi to od začátku 1l na 10 000km.Dle servisu je vše v normě.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Tak RSa sa mi celkom slušne rozchlastala.
Do prvej výmeny pri 30 000 som dolieval 1 liter
Do ďalšej pri 60 000 to bolo 1,5 litra
Následne do 90 a aj 118 tisíc po 2 litre
Do 147 dalších 3,5 litra
V aktuálnom intervale doliaty už 3. liter a to som na 166 tisícoch.

Vychádza mi to na stratu 1 litra za cca 6-7 tisíc km. Príde mi to už celkom veľa. Za relatívne OK považujem tie 2 litre na 30 tisíc km.

Ako by ste odporúčali riešiť túto situáciu?

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...