Přejít na obsah

Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku


krtek 83

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, mám 103kW babu a odešlo mi turbo...


příznakem: pískání mi už přišlo normální, ale po 600km jízdy, pískání přestalo a začalo syčet (jako by někde byla prasklina)... při jízdě jsem zpozoroval mírný pokles výkonu (pro spolujezdce k nepoznání)... Po delší jízdě přišla rána (jako by se něco nafouklo a prasklo) výkon na 30kW....


... Poradí někdo co by to mohlo u turba být? lopatky fungují neboť slyším jemné pískání (asi). než půjdu do servisu...


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

čau mám novou starou  problém je ten že auto jede krásně táhne skvěle až když se dostanu na 150 km v hod. tak se to přepne do lip mode a auto přestane táhnout a jede max do 100km pokud se nerozjede z kopečka na více,zastavím vypnu klíč nastartuji a zase je vše ok. zničeho nic klekla baterie a začaly svítit 2 kontrolky  Systém kontroly výfukových plynů  a elektrické servořízení koupena nová baterie a po ujetí cca 50m el.řízení zhaslo po dalších cca 25km zhaslo i S.K.V. plynů zkusil jsem to znovu roztáhnout na těch 150km v  hod.a hups zase LIP MODE.zkoušel jsem roztáhnout 1-2-3 do 4000otc.za min a vše ok žádný LIP MODE. nevíte někdo co by ji mohlo bejt?tak po dvou dnech jsem zjistil že po koupi turbo spínalo při 1800 otáčkách a teď spíná při 2300 předchozí majitel stím jezdil dost šetrně je tedy možné že je zatuhle turbo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě, když padalo auto do nouzáku, tak se to chovalo téměř stejně jako tobě, ale mě to dělalo u 120km/h. Já měl vadné turbo. Já měl najeto 120t km když mi odešlo. 2 měsíce po koupi =o)

 

Doplňuji, že při vypnutí/zapnutí motoru opět auto táhlo, ale zase jenom do 120km/h. Takže asi turbo v řiti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě, když padalo auto do nouzáku, tak se to chovalo téměř stejně jako tobě, ale mě to dělalo u 120km/h. Já měl vadné turbo. Já měl najeto 120t km když mi odešlo. 2 měsíce po koupi =o)

 

Doplňuji, že při vypnutí/zapnutí motoru opět auto táhlo, ale zase jenom do 120km/h. Takže asi turbo v řiti...

 

Jen se chci zeptat v kolika otáčkách má tedy spínat v těch 1800? nebo dříve? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wojnar - nepopírám, že nejsem automobilová znalec, ale jak psal LucasCZE, jde cítit okolo 1800 otáček. Zároveň si myslím, že můj příspěvek mohl dotazovanému pomoci. S tvou odpovědí "..turbo nesepíná, to se točí pořád..." asi není odpověď, kterou hledal...

LucasCZE - děkuji za tvůj příspěvek, aspoň nejsem za ňoumu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wojnar - nepopírám, že nejsem automobilová znalec, ale jak psal LucasCZE, jde cítit okolo 1800 otáček. Zároveň si myslím, že můj příspěvek mohl dotazovanému pomoci. S tvou odpovědí "..turbo nesepíná, to se točí pořád..." asi není odpověď, kterou hledal...

LucasCZE - děkuji za tvůj příspěvek, aspoň nejsem za ňoumu :D

 

Souhlasím s tebou tvá odpovjeď je úplná na to jsem se ptal. Všichni nejsme mechanici nebo nemáme s tím zkušenosti. Díky moc jinak ifno vypadá to na špinavé turbo vyčištění v úterý cca 4500kč   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde to specialka na škoda vozy napíchly to na vag a podle chyby čekly ze na 90% si jsou jistý že je zanešený karbonem nebo něco takovího cena je dražší z důvodu že žiji v UK je to 150 Liber + výměna oleje +komplet  MAN filtrů 50 Liber

a uvaýuji i o rozvodech cca 250 - 300 Liber Jsou ty ceny pčibližně stejný jako v CZ? jinak pak hodim podrobný popisek co a jak bylo a jaká oprava byla aby to snad někomu taky pomohlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Pro informaci skoro vše je cenově stejný!!!!! jen ty platy se liší a musím podotknout  že za práci se tu platí více, a není to až tak růžoví jak se vypráví ale to tu sem nepatří!! Otázka byla ohledně auta ne žití!!

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hotovo slíbený postup

takže při koupi auto jelo skvěle turbo šlo cejtit  při 1800 otáčkách po cca týdnu jsem to provětral  a točil cca do 4000 otáček vše bylo ještě  ok po dalším týdnu  znovu provětrání a hup nouzoví režim ve 150km/h vypnul klíč zapnul a zase vše ok při kvaltech 1-2-3- do 4000 otaček vše ok překročení 150km/h zase nouzák takže servis a bylo řečeno že je zanešené turbo karbonem a aď zkontroluju takovou jako pumičku na něm aď to zkusím zatlačit že to může bejt tím.

Konuto ale no šanc nato abych to opravil na chodniku takže zpátky do servisu a nechal jsem to tam oprava byla taková:  vysoce znečištěné turbo karbonem a rozbytá ta pumpička nebo co to je ta se ani nehla a rezavá.bylo mi řečeno že předchozí majitel musel jezdit pomalu a točit to do max 2300 prý se tento motor 2.0 TDI 103KW 16 ventil musí občas protáhnout až na těch 4000  jinak tam budu zase do půl roku.číslo chyby bohužel nemám cena vyčištění a tý pumpičky 180 Liber auto těď jede krásně  a turbo spíná cca 1600-1800  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem podobný problém. Padalo mi to do nouzáku když jsem na to přitlačil.

Myslel jsem si, že jsem vzal špatnou naftu, ale tím to nebylo.

V mém případě bylo zatuhlé 'takové to táhlo regulace u turba', které je spojeno s membránou a ovládá se podtlakem.

Bylo zatuhlé protože jsem to asi moc šetřil. Je potřeba to občas protáhnout.

 

Viz. obrázek.

 

 

post-41464-0-70971900-1414354986_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...