Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Měří se hloubka vysunutí napínáku a do hodnoty 74 mm je to dle ŠA v pořádku. A sám doma to asi nezměříš, jsou na to potřeba přípravky a přesný postup.

A kolik je hloubka vysunuti nového řetězu mi asi neřekne nikdo co?

76 mm

 

post-55743-0-26576600-1408002747_thumb.j

Na hĺbku vysunutia má veľký vplyv aj opotrebovanie klzných líšt a ozubenia, čim sú zuby tenšie tým zapadne reťaz do zubov hlbšie, nie je to ako u valčekovej reťaze kde sedí reťaz na dne ozubenia.

Keď je všetko nové tak vysunutie odhadujem na cca 62-64mm.

Upraveno od voodoo123

To je trošku moc ne. Já čekal tak 70-74 mm.

šmarja jozef :D to už je zasa nová reťaz? čiže mám ísť do servisu? :/

Upraveno od juraj07

Už jsem tě tam objednal, a při té příležitosti se ti mrknou co ti to tam klepe a proč se ti rozsvěcuje ta kontrolka když máš nad 2t. otáček......

wat?? :D jaka kontrolka? 

Publikováno Včera, 09:00


A aj vam pri jazde okolo 1500-2500ot svisti turbo? 

 

Já četl svítí..... :D

Upraveno od Voice

ano a vidis tam spomenute slovo kontrolka? Voice nesranduj

Já byl na kontrole a naměřeno 70 mm vysunutí :( tak ještě 4 mm a je to...... :)  nevíte jaká je cena případně za předělání na tyhle nové rozvody?

Byl jsem na garančce po čtyřech letech a zeptal jsem se na cenu rozvodu i s prácí a je to cca 6500kč.Sada stojí kolem 2200kč.Hlavně jsem byl překvapenej na otázku jestli je to s výměnou ozubených kol ,tak technik odpověděl ty se mění pokaždé.

To není nejhorší cena...mám čas do jara aby mi vyjel napínák na 74 mm abych dostal nový rozvody v záruce :D

Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...?

V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá.

 

http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage

Upraveno od Finley

Docela zajimavy....sakra

Práve som v servise a požiadal som ich premeranie svojej reťaze. Vraj môj motor už spadá medzi tie ktoré sú bezproblémové, ale aj tak mi to zmerali. Výsledok je 69 mm, takže výmena reťaze mi nehrozí. Najazdených mám 57 tisíc km. Pravidelne nerachotím, ale klamal by som ak by som tvrdil, že mi to ešte nikdy nezarachtalo. Vtedy je to okolo 1-3 sekúnd, čo je podľa ŠA normálne.

Dokáže prosím někdo určit jaké rozvody jsou v tomto motoru (1.2 TSI 63kW) namontovány? Auto koupeno 18.7.2011. Díky. 

post-43625-0-46718600-1408633280_thumb.j

nakoľko je motor vyrobený 1.7.2011,tak inovované...

To už je s tím novým ozubeným kolem co se dává nyní?

Upraveno od unuc

Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...?

V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá.

 

http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage

http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage

Jediný zvuk, co se podobá rachocení řetězových rozvodů, může vydávat přestavovač vačkové hřídele. A ten, jak jsi správně uvedl, EA 111 nemá, takže zbývá jen ten řetěz... Mimochodem, potýkají se s tím i motory s řetězem v rozvodech od BMW/PSA a mnoha dalších automobilek.

Jaktože řetěz když řetěz ten motor na videu nema...

Ti Slavní Inženýři..... To už nemá obdoby...

Možná je společným (EA111, EA211) zdrojem problémů nedostatečný přísun oleje při startu z různých příčin (čerpadlo, filtr, kanály,...). Já vím, je to jen spekulace ...

U TSI EA 111, rok 2013 a výše si kromě jednoho uživatele na rachocení při startu nikdo nestěžuje. Tak snad je to v pohodě už.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.