Srpen 13, 201411 r Měří se hloubka vysunutí napínáku a do hodnoty 74 mm je to dle ŠA v pořádku. A sám doma to asi nezměříš, jsou na to potřeba přípravky a přesný postup.
Srpen 14, 201411 r Na hĺbku vysunutia má veľký vplyv aj opotrebovanie klzných líšt a ozubenia, čim sú zuby tenšie tým zapadne reťaz do zubov hlbšie, nie je to ako u valčekovej reťaze kde sedí reťaz na dne ozubenia. Keď je všetko nové tak vysunutie odhadujem na cca 62-64mm. Upraveno Srpen 14, 201411 r od voodoo123
Srpen 16, 201411 r šmarja jozef to už je zasa nová reťaz? čiže mám ísť do servisu? :/ Upraveno Srpen 16, 201411 r od juraj07
Srpen 16, 201411 r Už jsem tě tam objednal, a při té příležitosti se ti mrknou co ti to tam klepe a proč se ti rozsvěcuje ta kontrolka když máš nad 2t. otáček......
Srpen 16, 201411 r Publikováno Včera, 09:00 A aj vam pri jazde okolo 1500-2500ot svisti turbo? Já četl svítí..... Upraveno Srpen 16, 201411 r od Voice
Srpen 18, 201411 r Já byl na kontrole a naměřeno 70 mm vysunutí tak ještě 4 mm a je to...... nevíte jaká je cena případně za předělání na tyhle nové rozvody?
Srpen 18, 201411 r Byl jsem na garančce po čtyřech letech a zeptal jsem se na cenu rozvodu i s prácí a je to cca 6500kč.Sada stojí kolem 2200kč.Hlavně jsem byl překvapenej na otázku jestli je to s výměnou ozubených kol ,tak technik odpověděl ty se mění pokaždé.
Srpen 18, 201411 r To není nejhorší cena...mám čas do jara aby mi vyjel napínák na 74 mm abych dostal nový rozvody v záruce
Srpen 20, 201411 r Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...? V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá. http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage Upraveno Srpen 21, 201411 r od Finley
Srpen 21, 201411 r Práve som v servise a požiadal som ich premeranie svojej reťaze. Vraj môj motor už spadá medzi tie ktoré sú bezproblémové, ale aj tak mi to zmerali. Výsledok je 69 mm, takže výmena reťaze mi nehrozí. Najazdených mám 57 tisíc km. Pravidelne nerachotím, ale klamal by som ak by som tvrdil, že mi to ešte nikdy nezarachtalo. Vtedy je to okolo 1-3 sekúnd, čo je podľa ŠA normálne.
Srpen 21, 201411 r Dokáže prosím někdo určit jaké rozvody jsou v tomto motoru (1.2 TSI 63kW) namontovány? Auto koupeno 18.7.2011. Díky.
Srpen 22, 201411 r To už je s tím novým ozubeným kolem co se dává nyní? Upraveno Srpen 22, 201411 r od unuc
Srpen 23, 201411 r Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...? V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá. http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage Jediný zvuk, co se podobá rachocení řetězových rozvodů, může vydávat přestavovač vačkové hřídele. A ten, jak jsi správně uvedl, EA 111 nemá, takže zbývá jen ten řetěz... Mimochodem, potýkají se s tím i motory s řetězem v rozvodech od BMW/PSA a mnoha dalších automobilek.
Srpen 24, 201411 r Možná je společným (EA111, EA211) zdrojem problémů nedostatečný přísun oleje při startu z různých příčin (čerpadlo, filtr, kanály,...). Já vím, je to jen spekulace ...
Srpen 24, 201411 r U TSI EA 111, rok 2013 a výše si kromě jednoho uživatele na rachocení při startu nikdo nestěžuje. Tak snad je to v pohodě už.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.